کد خبر 1491508
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

اگر توجهتان به این مطلب جلب شده و می‌خواهید نگاهی به آن بیندازید، احتمالا صاحب کسب‌وکاری بزرگ، مالک استارتاپ یا حتی عضوی از تیم منابع انسانی یک سازمان باشید. دراین‌صورت می‌توان حدس زد خرید هدیه سازمانی چقدر ذهن شما را مشغول کرده است. هرچند این تکنیک در حوزه مارکتینگ قدمتی قابل توجه دارد، اما هنوز افراد زیادی هستند که با خرید هدیه سازمانی سفر یا هر نوع دیگری از آن مخالفت می‌کنند. شاید دلیل اصلی این موضوع هزینه‌ای باشد که باید برای خرید هدیه سازمانی صرف شود.

هزینه خرید هدیه سازمانی سفر

یادتان باشد هدیه سازمانی با هدف‌های مختلفی تهیه و اهدا می‌شود. مخاطبان اصلی این هدیه در سازمان‌های مختلف معمولا شرکاری تجاری، مشتریان قدیمی، افرادی با ظرفیت خریدهای ویژه از سازمان و همکاران هستند. اهدای هدیه سازمانی به هریک از این افراد به‌نوعی باعث سودآوری بیشتر بیزینس خواهد شد. گاهی با افزایش فروش و گاهی با بالاتر بردن بازدهی عملکرد افراد سود بیشتری به‌سمت سازمان سرازیر می‌شود. درواقع اگر با دیدگاه مارکتینگ به هدیه سازمانی نگاه کنیم، دیگر هزینه خرید آن نظرمان را تغییر نمی‌دهد. هزینه تهیه هدیه سازمانی سفر یا هر نوع دیگری با سودی چند برابری به سازمان برمی‌گردد. در این مطلب با ما همراه باشید تا درباره هزینه خرید هدیه سازمانی سفر صحبت کنیم.

بودجه لازم برای خرید هدیه سازمانی

در سازمانی بزرگ مشغول فعالیت هستید یا کسب و کاری نوپا را اداره می‌کنید؟ یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که روی میزان بودجه لازم برای خرید هدیه سازمانی سفر تاثیر می‌گذارد، اندازه سازمان است. معمولا کسب و کارهای بزرگ‌تر بیشتر برای خرید این هدیه هزینه می‌کنند. بعضی از هدایای سازمانی طراحی شده است تا استارتاپ‌ها از آن استفاده کنند. این هدایا درعین کم‌هزینه بودن، همه ویژگی‌های یک هدیه ایده‌آل را هم دارند. کسب‌وکارهای بزرگ معمولا بودجه خرید هدیه سازمانی را جایی صرف می‌کنند که تصویر بهتری از برندشان بسازند.

سفر کارت علی‌بابا طوری طراحی شده که همه کسب‌کارها (قدیمی یا نوپا) بتوانند آن را به مخاطبشان هدیه دهند. این هدیه سازمانی تصویر خوبی از برندتان در ذهن هدیه‌گیرنده خلق می‌کنند. اعتبار کارت هدیه سفر را خود شما تعیین خواهید کرد؛ بنابراین هزینه هدیه سازمانی سفر متناسب با این اعتبار مشخص می‌شود.

هزینه خرید هدیه سازمانی سفر

محصولات سفر

چقدر اهل تجربه سفر هوایی هستید؟ سفر با هواپیما شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با راحتی بیشتر نسبت به دیگر راه‌های سفر به مقصد می‌رساند. بلیط انواع پروازهای داخلی و خارجی را با سفرکارت بخرید. آن‌هایی که لذت از مناظر طبیعی را درطول مسیر به زودتر رسیدن ترجیح می‌دهند، می‌توانند با اعتبار سفرکارت علی‌بابا بلیط قطار بخرند. سفر با بلیط اتوبوس مناسب افرادی است که تجربه سفر ارزان را بیشتر می‌پسندند.

برای رزرو هتل‌های لوکس یا حتی بدون ستاره، سری به بخش هتل داخلی یا خارجی در سایت علی‌بابا بزنید و با اعتبار سفرکارت خرید کنید. رزرو اقامتگاه بومگردی بهترین گزینه برای دوستداران طبیعت و تجربه زندگی بومی در یک منطقه است. اجاره انواع ویلاهای بزرگ یا کوچک را در سفرهای گروهی ازدست ندهید. افرادی که برای داشتن حریم شخصی بیشتر در سفر ارزش قائل هستند، از اقامت در سوئیت و آپارتمان مبله بیشتر لذت می‌برند.

امکانات مختلف هدیه سازمانی سفر

افرادی که بیشتر زمانشان را در سفر می‌گذرانند، بدون شک از هدیه گرفتن سفرکارت لذت خواهند برد. با این هدیه آن‌ها این شانس را دارند که بدون پرداخت هزینه به یکی از مقاصد موردنظرشان سفر کنند. حال ممکن است افرادی هدیه سازمانی را هدیه بگیرند که از خود علاقه چندانی به تجربه مسافرت و گذران روزهایی در تعطیلات نشان نمی‌دهند. گاهی آن‌ها به این فکر میفتند که اعتبار سفرکارت را خرج نکنند و آن را به پول نقد تبدیل و از آن برای موارد دیگری استفاده کنند.

طراحان سفر کارت علی بابا دست این افراد را خوانده و برای شکستن مقاومت‌شان دربرابر سفررفتن تلاش کردند. این کارت هدیه سازمانی سفر طوری طراحی شده تا دریافت کنندگان آن امکان نقدکردن اعتبارش را نداشته باشند و در هر شرایطی برای سفر رفتن دل را به دریا بزنند.

سفارش‌های ویژه در خرید سفرکارت

یکی از مزایای خرید سفر کارت برای هدیه سازمانی کسب و کارتان، امتیازات آن در سفارش‌های ویژه است. طراحان سفر کارت این ویژگی خاص را بیشتر برای سازمان‌های بزرگ یا کسب‌وکارهایی با قدمت زیاد درنظر گرفته‌اند. اگر در چنین سازمانی مشغول فعالیت هستید، می‌توانید سفارشی ویژه برای خرید سفرکارت ثبت کنید. سفارش ویژه به خریدهایی در تعداد بالا یا با مبالغ زیاد می‌گویند.

هزینه خرید هدیه سازمانی سفر

در چنین شرایطی نام و لوگوی اختصاصی سازمان سفارش‌دهنده به‌جای نام علی‌بابا روی کارت‌های فیزیکی سفرکارت ثبت خواهد شد. شاید بدانید مدیریت تعداد زیاد این کارت‌های هدیه سفر و اعطای آن به مشتریان، همکاران و شرکای تجاری در سیستم‌های اتوماسیون هر سازمان انجام می‌شود. ارائه کدهای سفرکارت به‌صورت فایل اکسل از دیگر امتیازات سفارش‌های ویژه به‌حساب می‌آید. اگر برای سفارش سفر کارت نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، می‌توانید با تیم پشتیبانی آنلاین یا تلفنی علی‌بابا تماس بگیرید. این تیم 24 ساعته و در هرروزی از هفته (حتی روزهای تعطیل) فعالیت دارد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس