کد خبر 1491762
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
بن‌گویر در مسجدالاقصی: حاکمیت قدس از آن اسرائیل است

وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی، امروز به همراه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست، تحت تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی یورش برد و اظهارات تحریک‌آمیز خود علیه بیت‌المقدس را تکرار کرد.

به گزارش مشرق، امروز (یکشنبه، ۲۱ می)، «ایتمار بن گویر» وزیر افراطی امنیت قومی رژیم صهیونیستی، برای دومین بار از زمان تصدی پست وزارت در کابینه «بنیامین نتانیاهو» به صورت غیرقانونی به همراه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد صحن‌های مسجدالاقصی شد.

به اعلام رسانه‌های فلسطینی، وی صبح زود امروز، با موافقت دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، خود را به میدان «البراق» در مسجدالاقصی رساند و پس از آن به همراه ده‌ها نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست در صحن‌های مسجدالاقصی جولان داد.

رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع آگاه در حزب «عوتسما یهودیت» ( قدرت یهود)، نوشتند که بنیامین نتانیاهو کاملا در جریان قصد ورود غیرقانونی بن‌گویر به مسجدالاقصی قرار داشت.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز نوشت که نتانیاهو از سه روز پیش یعنی از روز پنجشنبه گذشته در جریان قصد بن‌گویر برای یورش به مسجدالاقصی قرار داشت.

بن‌گویر، امروز پس از ورود غیرقانونی به مسجدالاقصی، سخنان تحریک‌آمیز همیشگی خود را تکرار کرد و مدعی شد: «حاکمیت قدس از آن اسرائیل است و تهدیدهای حماس هیچ فایده‌ای ندارد».

وی در ادامه مراسم دعای تلمودی خود را تحت تدابیر شدید امنیتی صهیونیست‌ها در بخش شرقی مسجدالاقصی، برگزار کرد.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، دی ماه گذشته اقدام به تعرض به مسجدالاقصی کرده بود که با محکومیت گسترده‌ای از سوی طرف‌های مختلف فلسطینی و منطقه‌ای همراه شد. اما وی تاکید کرد که بار دیگر این اقدام تحریک آمیزش را تکرار خواهد کرد و کابینه رژیم صهیونیستی، تحت تأثیر تهدیدات هیچ طرفی قرار نمی‌گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس