کد خبر 1492015
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
تیراندازی مرگبار در ایالت لوئیزیانای آمریکا

در یک حادثه تیراندازی مرگبار در آمریکا که در شهر نیو اورلئان رخ داد، دو تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، پلیس شهر نیو اورلئان واقع در ایالت لوئیزیانای آمریکا در حال تحقیقات درباره یک تیراندازی مرگبار است که در اواخر روز شنبه باعث کشته شدن دو تن و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، بر اساس یک بیانیه پلیس شهر نیو اورلئان مقام‌های این نیرو، در حدود ساعت ۹ شب شنبه به وقت محلی بعد از دریافت تماس‌هایی که وقوع تیراندازی در دو بخش از منطقه «اسکای‌ویو» را با فاصله چند دقیقه از یکدیگر گزارش دادند عازم محل حادثه شدند. بازرسان پلیس معتقد به مرتبط بودن این تیراندازی ها بوده و در تلاش برای مشخص کردن انگیزه عاملان هستند.

به نوشته آسوشیتدپرس، مقام‌های پلیس محلی نیو اورلئان در تعقیب دو مظنون این تیراندازی‌ها که یکی از آنها مسلح به یک کلت و دیگری مسلح به یک مسلسل است، هستند.

طبق اعلام پلیس این شهر، جسد یک پسر نوجوان ۱۷ ساله که به ضرب گلوله کشته شده بود، در محل وقوع نخستین تیراندازی در خیابان «بیچ‌کرافت» پیدا و مرگ او در محل حادثه تایید شد.

مقامات این نیرو، در فاصله کمی از آنجا نیز جسد یک زن ۳۱ ساله را که با شلیک گلوله به او در داخل خودرویش کشته شده بود پیدا کردند.

این تیراندازی ها دو زخمی شامل یک پسر ۱۳ ساله و یک مرد ۲۰ ساله را نیز که در بیمارستان‌های محلی بستری شدند به همراه داشت و طبق اعلام پلیس هر دو نفر وضعیتی باثبات دارند.

تیراندازی های شهر نیواورلئان آمریکا در حالی رخ دادند که در یک حادثه تیراندازی دیگر، پلیس شهر «کانزاس سیتی» ایالت «میزوری» هم اعلام کرد، بامداد روز یکشنبه (۲۱ مه) مردی مسلح به روی پنج نفر در یک باشگاه شبانه در این شهر آتش گشود که سه نفر از آن‌ها کشته شدند.

آزاد بودن خریدوفروش و حمل سلاح گرم در آمریکا هر هفته جان چند نفر را در این کشور می‌گیرد. مقایسه آمارهای خشونت با سلاح میان آمریکا و کشورهای دیگر جهان، ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد. در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    این کشتارها وتیر اندازی ها در ایالتهای امریکا توسط عوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود . بین اسرائیل وامریکا جنگ خونین خیابانی شدید و پنهانی شکل گرفته همین امروز به تلافی نیروهای نیابتی امریکا در اسرائیل به خودرو اسرائیلی ها تیر اندازی کردند. کودکان بی گناه مسیحی امریکا دومین قربانیان انتقام هولوکاست یهود واسرائیل هستند بعد از کودکان فلسطینی. امریکا این واقعت را همیشه پنهان کرده ومی کند . وهمیشه عامل کشتار کودکان امریکایی را در دست بررسی اعلام می کند .واعلام نمی کند کشتار کودکان بی گناه مسیحی امریکا توسط عوامل نیابتی اسرائیل انجام می شود. اسرائیل دارد در امریکا کودک کشی می کند. خاک بر سر مسئولین امریکا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس