کد خبر 1530971
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
2 تیراندازی در هلند به کشته شدن چند نفر منجر شد

منابع خبری گزارش داده‌اند وقوع دو تیراندازی در شهر بندری روتردام در هلند باعث کشته شدن چند نفر شده است.

به گزارش مشرق، پلیس هلند امروز پنجشنبه اعلام کرد چندین نفر بر اثر وقوع دو تیراندازی در بیمارستان دانشگاه و همچنین در یک خانه در شهر بندری «روتردام» کشته شده‌اند.

گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس حاکی است پلیس هلند هنوز شمار دقیق قربانیان در این حادثه را اعلام نکرده است. گزارش‌های اولیه حاکی است دو تیراندازی با هم مرتبطند.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه ضارب ابتدا اقدام به تیراندازی در یک خانه کرده و بعد از آن به سمت یک مرکز درمانی در همان نزدیکی رفته و به روی حاضران آتش گشوده است. در هر دو مکان آتش‌سوزی رخ داد اما اندکی بعد مهار شد.

مسئولان هلندی اندکی قبل‌تر اعلام کرده بودند مردی که لباس نظامی به تن داشته با یک سلاح به سمت یک کلاس درس در بیمارستان دانشگاه حمله کرده و یک نفر را زخمی کرده است.

پلیس گفته یک مرد ۳۲ ساله را دستگیر کرده است. به گفته پلیس او مظنون به انجام هر دو عملیات تیراندازی است. مسئولان هلند احتمال دست داشتن چند ضارب در این حادثه را رد کرده‌اند. مسئولان هلند هنوز به انگیزه ضارب از این تیراندازی اشاره نکرده‌اند.

مرکز درمانی «اراسموس» در شبکه‌های اجتماعی از مردم خواسته به این بیمارستان نروند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته در سال جاری میلادی موارد متعددی از انفجارهای کوچک در منازل و کسب‌ و کارها گزارش شده که عاملان آنها معمولا گروه‌های تبهکار رقیب بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    تاباشدچنین بادا👀⚡🌪🔥
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    به جاش امنیت دارن!! خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس