کد خبر 1492559
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
سه سال حبس برای جوان آلمانی به خاطر حمایت از روسیه

دادگاهی در شهر هامبورگ، جوان آلمانی را به دلیل اعلام حمایت از جنگ روسیه در اوکراین مجرم شناخت و به سه سال زندان محکوم کرد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که حمایت‌های همه جانبه غرب از اوکراین ادامه دارد، صدور حکم دادگاهی در هامبورگ علیه یک جوان آلمانی در رابطه با این جنگ خبرساز شده است.

دادگاهی در هامبورگ آلمان یک جوان ۳۲ ساله را به دلیل حمایت از روسیه و تروریست خواندن اوکراین، به سه سال زندان محکوم کرد.

به گزارش وبگاه «پراودا»، دادگاه منطقه‌ای هامبورگ جوان آلمانی به نام «مارسل جی» را به دلیل حمایت از جنگ روسیه در اوکراین، حمل سلاح و دیگر جرایم مجرم شناخت.

طبق این گزارش، به گفته نماینده دادگاه، این حکم سه ساله عمدتاً به این دلیل است که متهم قبلاً در ماه آوریل توسط دادگاه منطقه برلین به دلیل حمله به یک روزنامه نگار به حبس محکوم شده بود. دادگاه برلین پیشتر، این جوان آلمانی را به دو سال و نیم زندان محکوم کرده بود.

دادگاه هامبورگ در متن شکوائیه خود ادعا کرده که این شهروند آلمان در شبکه اجتماعی جنگ روسیه در اوکراین را توجیه کرده و اوکراین را دولت تروریستی خوانده بود.

دادستان‌ها این جوان آلمانی را به حمایت از روسیه و مقام‌های این کشور متهم کرده و مدعی شدند که او از نماد تبلیغاتی نظامی روسیه زِد (Z) استفاده کرد؛ نمادی که طبق قانون آلمان، استفاده از آن ممنوع است.

صدور مجازات زندان برای حمایت از روسیه در آلمان، در شرایطی انجام شده که مردم این کشور اخیرا در اعتراض به صدور تسلیحات به اوکراین تظاهرات برپا کردند.

بیست و سوم اردیبهشت ماه بود که صدها نفر از مردم آلمان در شهر هانوفر در اعتراض به ادامه ارسال تسلیحات به اوکراین تظاهرات کردند. تظاهرات کنندگان از مقامات آلمانی خواستند که برای آغاز مذاکرات صلح تلاش کرده و با ارسال تسلیحات به اوکراین مانع از تشدید درگیری‌ها شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    خخخخخ چه حقوق بشر جالبی
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    این است آزادی مطلق غربی. در باره هولوکاست هم اگر چیزی میگفت حبسش ابد میشد. اونا میگن ازادی اینه که ما تعیین میکنیم
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    اوه قسم عباس یا دم خروس؟!
  • رضا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    قوه قضاییه یاد بگیره لطفا . حداقل جریمه های سنگین مالی به سلبربتی ها بدن
  • طبا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    این آلمانیا چقدر خر بودن !!!! آخر این روسهای بی بته و گدا گشنه حمایت کردن دارن که خودتون رو اسیر زندون میکنید!!!؟؟؟
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    4 1
    آزادی بیان به سبک آلمان نازی
    • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 0
      ازادی بیانشون😂😂😂 خداییش خیلی پرروئن
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    روسیه چرا چنین لژیونی از داوطلبین اوکراین با نام ارتش آزادیبخش را در اوکراین تشکیل نمی دهد تا اوکراین را آزاد کنند روسیه نیز باید از سربازان فراری و داوطلبن اوکراین ارتش آزادی بخش اوکراین را تاسیس نماید ترکیه در سوریه و عربستان در یمن و اسرائیل در جنوب لبنان چنین ارتشی را تاسیس و هدایت کردند چرا روسیه را خواب مطلق فرا گرفته است
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    پس این خبر حمله بزرگ روسیه به اوکراین چه شد تجمع 300 هزار نفر در شمال شهر خارکف برای قطع راه آهن کیف به جنوب و مشخصا دونباس چرا روسیه نمایش قدرت و مانور با 300 هزار نیرو را در شمال کیف و یا شمال خارکف برگزار نمی کند
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    اتفاقا باید بسیج مردمی باید تا ازادی کامل خاک روسیه و اوکراین ادامه یابد پوتین باید نیروهای بسیج نسبی را ارتش آزادی بخش روسیه باید نامگذاری کند دوما بسیج نسبی و فراهم کردن 300 هزار نیروی دیگر برای حمله از شمال چرنیهوف و 300 هزار نفر دیگر از شمال خارکف از اوجب واجبات برای ارتش روسیه است سوما بسیج مردمی جنگ اوکراین را سریعتر به پایان می برد و ناتو را سر میز مذاکره می آورد چهارما با 200 هزار نیرو مگر ارتش روسییه برای پیک نیک به اوکراین آمده در حالی که اوکراین هم یک میلیون ذخیره را فراخوانده است
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    روسها باید قبل ضدحمله اوکراین باید از محور خارکیف راه اهن بولتاوا به خارکف را مسدود نمایند تا محور جنوبی امن شود و اوکراین نتواند ضد حمله انجام دهد
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    بعد تو ایران برخی استاد های دانشگاه از رژیم اشغالگر اسراییل حمایت میکنن و البته صاف صاف میچرخن و به جوانان ما هم درس میدن.اخرشم دم از آزادی بیان تو غرب و دیکتاتوری در ایران میزنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس