کد خبر 1494379
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
بهروان: در پرونده مجوز حرفه‌ای استقلال منتظر نظر AFC هستیم؛ حرف آبی‌پوشان درست است

عضو کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای گفت: در پرونده مجوز حرفه ای استقلال، آنها نامه داده اند و ما هم در این رابطه منتظر نظر AFC هستیم.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در جمع خبرنگاران در مورد برگزاری نشست کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: نشست‌های ما محرمانه است و اجازه نمداریم چیزی را اعلام کنیم. از ساعت ۷ صبح اینجا بودیم و این نشست‌ها ادامه دارد و تمام نشده است. هنوز رای ندادیم و فکر می‌کنم در دو سه روز آینده کار تمام شود.

وی افزود: تاریخی که AFC اعلام کرده، دهم خرداد است و ما هم تا ان زمان رای‌مان را اعلام می کنیم.

عضو کمیته استیناف مجوز حرفه‌ای در مورد دفاع باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آنها نامه‌ای به ما نوشتند. سیستم استیناف مجوز حرفه‌ای اینگونه است که نمی‌توانید هیچ مدرک جدیدی را بپذیرید. کمیته بدوی رای داده و ما آن را بازخوانی می کنیم. چند باشگاه اعتراش کردند. آلومینیوم، هوادار، مس کرمان و ملوان اعتراض کردند اما این باشگاه‌ها اعتراض‌های خود را باید از مجرای قانونی باید پیگیری کنند.

بهروان در مورد ابلاغیه هدایت الله ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال به برخی باشگاه‌ها مبنی بر دریافت مجوز حرفه‌ای تاکید کرد: پرونده‌هایی را بررسی می کنیم که اعتراض شده باشد. ممبینی باید در این رابطه پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید:

باشگاه استقلال: ثابت می‌کنیم که باید در آسیا بمانیم

وی با اشاره به اعتراض باشگاه استقلال تصریح کرد: آنها نوشتند که ما این پول را پرداخت کردیم و یکسری دلایل آوردند که پول به دلیل بحث تحریم در زمان مقرر پرداخت نشده است. حرف آنها درست است. با این حال در حال بررسی هستیم. جوابی هم که AFC می‌دهد آن را هم بررسی می‌کنیم. همه تلاش ما این است که به باشگاه‌های کشور خودمان کمک کنیم.

بهروان در مورد نامه استقلال به استراماچونی که خود او اماده پرداخت در موعد مقرر نبوده، گفت: AFC در مورد نامه استقلال نظر می‌دهد نه ما. باشگاه ها و فدراسیون هم طلب دارند. با این حال در حال بررسی هستیم تا ببینیم AFC این درخواست را قبول می کند یا خیر.

وی در مورد اینکه نظر نهایی را چه کمیته ای در مورد اخذ مجوز حرفه‌ای می دهد، گفت: نظر نهایی را استیناف می دهد. البته یک شرکت آلمانی هم در راستای راستی آزمایی به کنفدراسیون در این رابطه همکاری می‌کند. اگر اشکالی داشته باشد ما و فدراسیون جریمه مالی و محروم می‌شویم. سال گذشته هم ما را یکسال به همین خاطر تعلیق کردند.

بهروان تاکید کرد: در قوه قضاییه هم وقتی دادگاه رای می دهد شما فرصتی دارید که درخواست تجدید نظر بدهید و اعتراض کنید. اینجا نامش استیناف است. افرادی که در کمیته هستند آدم‌های پخته ای در فوتبال هستند.

وی در مورد استعفای داریوش مصطفوی در این رابطه تصریح کرد: بعد از تعلیق به ما ابلاغ دادند و اقدامات ما رصد و اعلام می شود.

عضو کمیته استیناف مجوز حرفه ای در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاهی قطعا تا الان مجوز حرفه ای گرفته یا خیر، گفت: باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای گرفتند هم دوباره اوضاعشان بررسی می شود. آن باشگاه‌هایی که در رسانه ها اعلام شده، مجوزشان را گرفته‌اند. رسما هم از سوی دبیر کل به آنها اعلام شده است. شرکت آلمانی و رییس کمیته مجوز حرفه ای AFC بررسی می کنند و اگر مشکل داشته باشد آنها اعلام می کنند. اختیاراتمان در قالب قانون است و علایق شخصی را باید کنار بگذاریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خب معلومه کجان الان دارن زخم بسترشون رو درمان میکنن!!! دارن آماده میشن برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بعدی!!!!!
  • Omid IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    تمام تیم ها را نابود کنید تا استقلال قهرمان جهان بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس