لحظه‌ای که ترابی آرزوهای استقلال را بر باد داد+عکس

مهدی ترابی آرزوهای استقلال را برای فتح جام حذفی در آستانه نابودی قرار داد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.

قضاوت این مسابقه که نزدیک به ۵۰ هزار هوادار از نزدیک آن را تماشا می‌کنند، بر عهده اشکان خورشیدی است.

ترکیب استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس در این بازی با علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل کثیر بازی می‌کند.

ترکیب استقلال هم به این ترتیب است:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و محمد محبی.

پایان نیمه اول با گل پرسپولیس

* استقلال در همان شروع بازی و در ثانیه ۸ توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس رساند ولی علیرضا بیرانوند توپ را قبل از رسیدن به مهاجم استقلال مهار کرد.

* در دقیقه ۵، جعفر سلمانی مدافع استقلال روی سعید صادقی در نزدیکی‌های محوطه جریمه مرتکب خطا شد. با سوت اشکان خورشیدی، بازیکنان استقلال به سمت داور رفته و بابت این تصمیم به او معترض شدند. این ضربه البته ثمری برای پرسپولیسی‌ها نداشت.

* پیمان یوسفی گزارشگر دربی ۱۰۱ در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به خورشیدی گفت: «بیایید دعای عاقبت به خیری برای اشکان خورشیدی داشته باشیم»!

* در دقیقه ۱۰، پاس در عرض صالح حردانی در محوطه جریمه پرسپولیس قبل از آنکه به ارسلان مطهری برسد، توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد.

* در دقیقه ۱۲ اشکان خورشیدی به یکی از دستیاران ساپینتو کارت زرد نشان داد.

* بعد از گذشت ۱۵ دقیقه از بازی، هیجان و فشار اولیه دو تیم کمی فروکش کرد.

* در دقیقه ۲۱ خطرناک‌ترین موقعیت بازی تا به اینجای کار خلق شد. محمد محبی مهاجم استقلال با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس به داخل محوطه جریمه این تیم وارد شد ولی ضربه نهایی او با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

* تا دقیقه ۲۵، استقلال شرایط بهتری نسبت به حریف خود دارد. ارسلان مطهری مهاجم استقلال در دقیقه ۲۵ روی قوس محوطه جریمه پرسپولیس شوتی را به سمت دروازه سرخپوشان زد که توپ با اختلاف کم نسبت به تیرک افقی به اوت رفت.

* در حالی که جریان بازی به سود استقلال بود، مهدی ترابی در دقیقه ۲۹ با یک شوت محکم از روی خط محوطه جریمه استقلال، دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.

* در دقیقه ۳۲ بازی ارسلان مطهری مهاجم استقلال که هواداران این تیم روی گلزنی او حساب زیادی باز کرده بودند، به دلیل مصدومیت تعویض شد و جایش را به پیمان بابایی داد. ارسلان هنگام خروج از زمین اشک ریخت و ساپینتو او را در آغوش کشید.

* در دقیقه ۴۰ بازی شوت محکم سعید مهری هافبک استقلال با برخورد به تیرک افقی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

* در دقیقه ۴۳ شوت سنگین بازیکنان پرسپولیس توسط سیدحسین حسینی به صورت ناقص دفع شد.

* در دقیقه ۴۵ و هنگامی که پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد، پرتاب سنگ و بطری به سمت سروش رفیعی باعث توقف چند لحظه‌ای بازی و مصدومیت یکی از تصویربرداران کنار زمین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس