کد خبر 1499283
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
بایدن در یک قدمی استیضاح؟

یک نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا از آماده‌سازی طرحی برای ارائه به کنگره با هدف استیضاح "جو بایدن" رئیس جمهوری ایالات متحده به دلیل شکست وی در تامین امنیت مرزهای جنوبی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، لورن بوبرت نماینده جمهوری‌خواه ایالت کلرادو از آمده سازی طرحی برای استیضاح جو بایدن رئیس‌جمهوری آمریکا به دلیل شکست وی در تأمین امنیت مرزهای جنوبی خبر داد.

وی تاکید کرد: موادی را آمده ارائه به کنگره کرده که بر اساس آن می‌توان بایدن را به دلیل تصمیمات اشتباه در انجام وظیفه‌اش برای تأمین امنیت مرزهای جنوبی استیضاح کرد.

بوبرت اضافه کرد که هنوز این طرح را به کنگره ارائه نکرده و به رؤسای کمیته‌ها این فرصت را داده تا موضوع را بررسی کنند. اما در عین حال هشدار داد چنانچه رؤسای کمیته‌ها کاری در مورد شکست رئیس جمهوری در تأمین امنیت مرزهای جنوبی و حفظ امنیت کشور انجام ندهند، وی قانون استیضاح را در قالب یک طرح معرفی خواهد کرد.

این نماینده جمهوری خواه گفت که از هر ماده‌ای برای استیضاح بایدن حمایت می‌کند و از جمهوری خواهان خواست تا از اکثریت خود برای اقدام فوری علیه دولت بایدن استفاده کنند.

بوبرت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقدامات بایدن به شدت نقض سوگند حفاظت و دفاع از قانون اساسی است، استیضاح وی کاری است که ما باید انجام دهیم.

این نماینده مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: ما اکثریت را در مجلس نمایندگان داریم. این وظیفه ماست زیرا وی از وظایف خود بر مبنای قانون اساسی غافل شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    بنازم به این قانونمداری پرپکانتون کی استیضاح میشه
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    لورن بوبرت یک احمق خودشیفته است که حتی اکثریت جمهوری خواهان هم او را تحویل نمی گیرند. در انتخابات قبلی ناپلئونی برنده شد ولی در انتخابات بعدی حتما شکست خواهد خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس