‌

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای جنایت‌های رژیم صهیونیستی در برخی روستاهای فلسطینی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه عربستان در بیانیه ای تعرض شهرک نشینان صهیونیست به برخی روستاهای فلسطینی در کرانه باختری را محکوم کرد.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه خود تاکید کرده است که این کشور اقدامات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامی فلسطینی را قاطعانه رد می‌کند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر بر حمایت های ثابت خود از تمام تلاش های بین المللی برای ایجاد راه حل عادلانه و فراگیر در فلسطین بر اساس قطعنامه های بین المللی و ابتکار صلح عربی تاکید می کنیم.

وزارت امور خارجه مصر نیز در بیانیه‌ای در واکنش به حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به شهرک فلسطینی «ترمسعیا» در شمال شرقی شهر رام الله در کرانه باختری خواستار توقف فوری این اقدامات تحریک‌آمیز علیه فلسطینی‌ها شد.

در این بیانیه تاکید شده است: مصر بر مخالفت کامل خود اقدامات ارعاب و مجازات دسته جمعی که شهروندان فلسطینی را هدف قرار می‌دهد، تأکید دارد و پیشتر نسبت به خطرات و عواقب تشدید مداوم تنش از سوی اسرائیل هشدار داده بود که آخرین آن حمله به شهر جنین بود.

این بیانیه پس از آن صادر شد که شهرک نشینان تندرو و مسلح صهیونیست روز چهارشنبه در ادامه وحشیگری خود به شهرک «ترمسعیا» در شمال شرقی شهر رام الله در کرانه باختری یورش برده و خودروها و منازل فلسطینی‌ها را آتش زدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این درگیری‌ها، «عمر قطین» جوان ۲۷ ساله در حین مقابله و مبارزه با شهرک نشنیان در ترمسعیا واقع در شمال شرق رام الله به شهادت رسید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    تا حالا محکوم نمیکرد؟!
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    0 0
    جنایت کار بی رحم جنایت کار بی شرم را محکوم کرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس