امیر آشتیانی: تجهیز نیروهای مسلح به تجهیزات رزم زمینی مورد تاکید است

وزیر دفاع بر لزوم تجهیز نیروهای مسلح به تجهیزات رزم زمینی تأکید کرد و گفت که این موضوع با توجه به تحولات اخیر منطقه و جنگ های اخیر محیط پیرامونی و فناوری‌های مورد استفاده در این جنگ‌ها اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش مشرق، امیر محمدرضا آشتیانی در دیدار با معاونین ستادی و مدیران گروه های سازمان صنایع دفاع با تبریک عید غدیر خم به عنوان عید بزرگ مسلمانان، رمز عاقبت به خیری را بندگی خدا و تبعیت محض از الگو ها و اسوه های حسنه ای مانند پیامبر گرامی اسلام(ص) و امیر مومنان علی(ع) دانست و افزود: توفیق الهی در تبعیت، حرکت در مسیر انبیاء الهی و درنهایت عاقیت به خیری است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی از نظر اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی برای عاقبت به خیری؛ زندگی کاری را از ابعاد مهم رسیدن و دست یابی با عاقبت خیری دانست و افزود: خدمت در جمهوری اسلامی ایران یکی از مسیر های مهم عاقبت به خیری است که همه باید داشتن فرصت خدمت به اسلام، نظام اسلامی و ملت عزیزمان را مغتنم بشماریم و قدر بدانیم.

امیر سرتیپ آشتیانی در ادامه این دیدار با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جنگ های اخیر محیط پیرامونی و فناوری‌های مورد استفاده در این جنگ‌ها؛ اهمیت نبرد زمینی و حرکت روی سطح زمین را بسیار مهم ارزیابی کرد و بر نقش برجسته سازمان صنایع دفاع در تجهیز و پر کردن دست نیروهای مسلح کشور به تجهیزات رزم زمینی تاکید کرد.

وزیر دفاع با اشاره به تلاش شبانه روزی برای حرکت پرشتاب و اعمال مدیریت درست و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و بهبود مستمر سامانه های مدیریتی را لازمه حرکت جهشی دانست و افزود: همه جهان نظارگر بودند که حرکت نظام و ملت بزرگ ایران با وجود تحریم ها و جنگ ترکیبی پر فشار نه تنها کند نشد بلکه با سرعت و پر قدرت تر ادامه پیدا کرده است.

وی بهره گیری از راه کارهای جدید و استفاده از توان مدیریتی نخبگان برای پیشبرد کارها را امری ضروری عنوان کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به موفقیت های سازمان صنایع دفاع آن را یکی از مجموعه های موفق نظام دانست و از تلاش های کارکنان آن تشکر کرد.

در این دیدار، معاونان ستادی و مدیران گروه ها دیدگاه ها و نکته نظرات خود را با وزیر دفاع مطرح کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    3 0
    یعنی واقعا حکومتی که خودش هشت سال جنگیده و خاک کشور رو حفظ کرده باید با جنگ اورکراین رو به رو بشه تا اهمیت نیروی زمینی رو درک کنه؟
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    2 0
    جدا امیدوارم در طول چند سال اینده زیرساخت های تولید صنعتی ادوات زرهی مثل ذوالفقار و زره کوب ها و نفربرهای مجهز و پیشرفته همزمان با تحقیق و توسعه محصولات جدید مثل توپخانه متجرک برد بلند در دستور کار قرار بگیره!
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    0 0
    تصمیم خوبیه، دشمن های احمقی ممکنه سر و کلشون پیدا بشه که زیر ساخت های کشور و ایندش براشون مهم نباشه و در هر صورت وارد جنگ بشن که تو این حالت نیروهای موشکی کارایی خودشون رو از دست میدن، مسلما ما نیاز به یه نیروی زمینی با توان خیلی بالا داریم
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    2 0
    بعید میدونم با بودجه فعلی که به سختی کفاف حقوق کارمندان نیروهای مسلح رو میده شاهد تحول سریعی در نیروی زمینی باشیم. علاوه بر این ما نیروی پیاده حرفه ای و اموزش دیده و تجهیزات بروز هم نداریم.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    2 0
    ورود به عرصه نیروی زمینی و هوایی واقعا پول زیاد میخواد، چشم اب نمیخوره دولت بتونه پشتیبانی کنه.
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس