عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

رسانه های جریان غربگرا از یکسو هتک حرمت قرآن را سانسور کرده و از سوی دیگر از بی حجابی و هنجارشکنی در داخل ایران حمایت می کنند.

به گزارش مشرق، «آیت الله جنتی در دبیری شورای نگهبان ابقاء شد». این خبر خشم و عصبانیت جریان معاند را در پی داشت. دشمن سالهاست که از آیت الله جنتی بغض و کینه دارد. علت نیز مشی انقلابی و استواری وی در این راه است.

آیت الله جنتی در سنگر شورای نگهبان هیچگاه از هجمه گسترده و عملیات روانی مداوم دشمن، مرعوب نشده و با شجاعت و تقوا بررسی صلاحیت کاندیداها ئر انتخابات های مختلف را انجام داده است.

ساده زیستی ایشان و پافشاری بر اصول انقلاب نیز بر خشم و عصبانیت ضدانقلاب از ایشان افزوده است. اما نکته اینجاست که جریان غربگرا نیز از آیت الله جنتی کینه ای عمیق به دل دارد و از هر فرصتی برای تخریب وی استفاده می کند.

عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

جریان معاند در کنار جریان غربگرا به بهانه سن و سال آقای جنتی، ایشان را مورد هجمه و تخریب قرار می دهند. نکته اینجاست که همین طیف همزمان از «هنری کیسینجر» ۱۰۰ ساله با عنوان دیپلمات افسانه ای آمریکایی نام می برند.

عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

چندی پیش و پس از گاف های متعدد «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مقابل دوربین، فعالین و رسانه های غربگرا با اعتراض نسبت به پخش و بازنشر فیلم ها و تصاویر گاف های بایدن، با عصبانیت اعلام کردند که بایدن را نباید به دلیل کهولت سن مورد استهزاء قرار داد و این بی احترامی به بزگترها است!

بی اعتنایی جریان اصلاحات به قرآن سوزی در اروپا

هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد و اصرار بر تکرار این عمل شنیع، خشم و عصبانیت مسلمانان در سراسر جهان را در پی داشته است. مردم در کشورهای مختلف و از جمله ایران به خیابان ها آمده و به این عمل شنیع اعتراض کردند.

نکته قابل تأمل اینجاست که برخی رسانه های جریان غربگرا در صفحه اول که ویترین روزنامه می باشد به هیچ عنوان به هتک حرمت قرآن اشاره نکرده و این رویداد بسیار مهم را سانسور کردند.

عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

عصبانیت ضدانقلاب و غربگراها از ابقای آیت‌الله جنتی

لازم به ذکر است که براساس مستندات منتشر شده، نقش موساد در این اقدام موهن دولت سوئد، پررنگ و قابل تأمل است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد فرد عراقی اهانت‌کننده به قرآن در سوئد با موساد مرتبط بوده است. نکته قابل توجه این‌جاست که چهره‌های تندرو کابینه نتانیاهو با این موضوع مرتبط بوده و از آن دفاع کرده‌اند.

طرح‌ها و اقداماتی همچون قرآن‌سوزی و دیگر اقدامات شبکه جهانی صهیونیسم نشان‌دهنده عمق وحشت و نگرانی دشمنان از فراگیری دین مبین اسلام در سراسر جهان است. براساس گزارش «مرکز تحقیقات پیو» در آمریکا و وب‌سایت «ایزی فاند» جمعیت مسلمانان در اروپا با شتاب معناداری رو به افزایش است. این در حالی است که رشد اسلام‌گرایی در آمریکا و روسیه به مراتب بیشتر از اروپا بوده و هست.

براساس داده‌های منتشر شده، جمعیت مسلمانان در اروپا در سال ۱۹۹۰ میلادی ۲۹ میلیون نفر یعنی ۴% جمعیت اروپا و در سال ۲۰۱۰ میلادی ۴۴ میلیون نفر و ۲۰۲۰ میلادی ۵۱ میلیون نفر یعنی بیش از ۸% جمعیت اروپا بوده است. طبق پیش‌بینی مرکز تحقیقات پیو، این آمار در سال ۲۰۵۰ به ۱۲درصد بدون احتساب مهاجران و ۲۱ درصد با احتساب مهاجران خواهد رسید.

چندی پیش مجله فرانسوی فیگارو در گزارشی با عنوان «رشد خرید قرآن فرانسوی زبان» نوشت: «فروش قرآن ترجمه شده به فرانسه به شکل قابل توجهی در سایت آمازون بالا رفته است.»

نکته قابل توجه اینجاست که رسانه های جریان غربگرا از یکسو هتک حرمت قرآن را سانسور کرده و از سوی دیگر از بی حجابی و هنجارشکنی در داخل ایران حمایت می کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناصری IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    12 4
    عصبانیت غرب گرا ها خخخخخخخ
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      1 8
      موتو بغیضکم
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 9
    جریان غربگرا از قران سوزی ناراحت نشده از ابقا اقای جنتی ناراحت شده
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    11 8
    بله فعلا که هستن .! فقط هم بخاطره کوری دشمنان
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 8
    انشا.... صد ساله دیگه هم باشند و تا میتونه این غربگداهای آشغال و اصلاح طلبهای فاسد رو بسوزونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس