دیدار کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال گذشته با رئیس‌جمهور

رئیسی گفت: آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی با طراحی اغتشاشات به ملت ایران ظلم کردند.

به گزارش مشرق، اعضای کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ پیش از ظهر امروز دوشنبه با رئیس‌جمهور دیدار کردند. در این جلسه گزارشی از اقدامات این کمیته در راستای ماموریت‌های محوله از جمله بررسی ابعاد مختلف ناآرامی‌ها، سازوکار پیگیری شکایات آسیب‌دیدگان و مصدومان حوادث یا خانواده‌های آنان، جبران خسارات شهروندانی که در جریان این حوادث و ناآرامی‌ها دچار خسارات مادی یا آسیب‌های معنوی شده‌اند و احصای حقوق خانواده شهدا و جان باختگان به رئیس جمهور ارائه شد.

آیت‌الله رئیسی طی سخنانی با بیان اینکه کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ کمیته‌ای ملی است و همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با این کمیته هستند، بر ضرورت جبران خسارت افرادی که حقوقشان تضییع یا دچار خسارت شده‌اند تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تلاش شود که حتی اگر به یک نفر ظلم شده است رسیدگی شود، اغتشاشات سال گذشته را ظلم به مردم و نظام دانست و ارائه روایت صحیح و منصفانه از این حوادث مبتنی بر واقعیات، مستندات و شهادت شهود به‌دور از هرگونه جانبداری را از جمله وظایف اصلی این کمیته عنوان کرد.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی و معاندین به ملت ایران ظلم کردند و با طراحی اغتشاشات، امنیت، آرامش، کسب و کار و اذهان مردم عزیز را هدف قرار دادند، اما مردم با ایستادگی خود، آنها را ناکام گذاشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس