کد خبر 1519528
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
اوکراین

مشاور رؤسای‌جمهور پیشین اوکراین زلنسکی را برای ریاست‌جمهوری این کشور مناسب ندانست.

به گزارش مشرق، «اولگ سوسکین» مشاور دو رئیس‌جمهور پیشین اوکراین، با بیان آن‌که «ولودیمیر زلنسکی» آمادگی مقامی که در آن مشغول به فعالیت است را ندارد، او را «خطری برای اوکراین» دانست.

به گزارش آرتی، سوسکین در بخشی از سخنان خود گفت: «رهبری بی‌کفایت زلسنکی در اوکراین باعث فاجعه شده است. نمایندگان پارلمان باید او را نسبت به اقداماتش پاسخگو کنند. اقتصاد اوکراین در درگیری با روسیه دچار بحران شده است.»

این مقام سابق اوکراینی در ادامه با اشاره به ضدحمله اوکراین و این‌که هیچ پیشرفتی از نیروهای این کشور در خط مقدم نمی‌بیند، افزود: «نباید حرف سرهنگ‌های بازنشسته را باورکرد که درباره دستاوردهای اوکراین حرف می‌زنند. اصرار زلنسکی بر این‌که اوکراین روسیه را شکست خواهد داد و عدم تمایل او به اعتراف به وضعیت واقعی، نشانه این است که او هم به عنوان یک رئیس‌جمهور و هم به عنوان یک مدیر، شخصی بی‌کفایت است. زلنسکی برای کشور و برای مردم خطرناک است.»

سوسکین در ادامه افزود که باید درباره زلنسکی کاری کرد و باید ابتکار جمعی انجام شود.

زلنسکی اوایل هفته جاری مدعی شد که تیمش در همکاری با شرکای غربی خود «چیزهای قدرتمندی را برای اوکراین آماده می‌کنند» و گفت که این کشور «گام دیگری به سوی دایره قوی‌ترین دولت‌های جهان برداشته است».

اما بر اساس برآوردهای روسیه، اوکراین نتوانسته به هیچ دستاورد قابل توجهی دست یابد، این در حالی است که از زمان آغاز ضدحمله، بیش از ۴۳ هزار سرباز و نزدیک به ۵ هزار قطعه تجهیزات سنگین را از دست داده است. کی‌یف تاکنون ادعای تصرف چندین روستا را داشته است، اما به نظر می‌رسد این روستاها در فاصله‌ای دورتر از خطوط دفاعی اصلی روسیه قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    9 0
    اگر قرار بود که زلنسکی نباشه همان لئونید کوچما می ماند این همه هم دردسر نمیشد اما سیاست های غلط و دخالت خارجی باعث انقلاب نارنجی و بعدش ظهور زلنسکی شد
  • FR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    زلنسکی دشمن و بد سوزونده
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    این اولگ سوسکین با الدنگ سوسکه نسبتی داره؟ اونم همیشه می گفت فلانی آمادگی مقامی که در آن مشغول به فعالیت است را ندارد.
  • عمیر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 1
    زنده باد اوکراین و زلنسکی قهرمان مقاومت !
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    وقتی یه دلقک صهیونیست همجنس باز نازی کوکائینی رو با فشار غربی‌ها به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنی آخرش میشه همین!!
  • ایرانی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    خبلی زود فهمیدین
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    پوتین برای بشریت خطرناک است
  • سعید IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    این اقایون که نام بردی ،همون دست نشانده های روسیه تو اوکراین نبودن،که دم شون گرفتن و از اوکراین بیرون انداختن،و این خائن ها حتی در زمان جنگ هم طرف روسیه رو گرفتن ،که نشان میده زمان حکومتشون هم چیزی جز دست نشانده نبودن
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    1 0
    جنگ روسیه و اوکراین برای هیچ کشوری فایده ای نداره چون‌ روسیه و اوکراین قطبهای تولید غلات در دنیا هستند این جنگ هم به لحاظ اقتصادی و هم امنیتی برای همه کشورها خسارت آور هست . باید حکومتها در این زمینه با کنار گذاشتن اختلاف نظرها جنگ رو تموم کنن
  • محمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    همون خوابی که واسه ایران دیدند ولی خدا رو شکر نتونستند واسه اوکراین تعبیر شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس