کد خبر 1521162
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰
.

دستکم هفت نفر در پی تیراندازی در شهر بوستون ایالت ماساچوست آمریکا زخمی شدند.

به گزارش مشرق، دستکم هفت نفر صبح شنبه (به وقت محلی) در پی تیراندازی در محله «دورچستر» شهر بوستون ایالت ماساچوست هدف گلوله قرار گرفتند.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، طبق اعلام پلیس، مجروحان با جراحات غیرکشنده به بیمارستان‌های محلی منتقل شدند. چند نفر در ارتباط با این تیراندازی که در جریان یک تجمع خیابانی رخ داد، دستگیر شدند و سلاح‌های گرم کشف شد.

پنجشنبه هم در ادامه تیراندازی‌های کور در ایالات متحده که امسال از ۴۶۰ مورد گذشته، تیراندازی در کافه‌ای در جنوب کالیفرنیا، جان دستکم سه نفر را گرفت و شش نفر را زخمی کرد.

در هفته‌های اخیر به ویژه بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا (چهارم ژوئیه، ۱۳ تیر)، افراد زیادی در تیراندازی‌ها در این کشور جان خود را از دست داده یا زخمی شده‌اند. همچنین در بحبوحه تعطیلات روز استقلال آمریکا، دست‌کم ۱۰ نفر در تیراندازی‌های کور در مناطق مختلف این کشور جان باختند و ۳۸ نفر نیز زخمی شدند.

خشونت‌های مسلحانه در طول این تعطیلات به حدی بود که «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور را به واکنش واداشت. با این حال، جمهوری‌خواهان کنگره به طور عمومی تلاش‌ها برای اصلاح قوانین مرتبط با مالکیت و حمل سلاح را مسدود کرده و مخالف تلاش بایدن برای بازگرداندن ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس