کد خبر 1521180
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
انهدام باند 5 نفره سارقان موتورسیکلت در اصفهان+فیلم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت شهروندان در کوه صفه اصفهان و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در کوه صفه اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و تحقیقات میدانی، در نهایت ردپای اعضای باندی ۵ نفره در این سرقت‌ها را به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی متهمان مشخص شد این افراد جزو سارقان غیربومی و در حرکت هستند که اقدام به سرقت در محدوده کوه صفه اصفهان کرده‌اند.

ترکیان تصریح کرد: تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه داشت و سرانجام متهمان در حین سرقت موتورسیکلت شهروندی، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت در کوه صفه اصفهان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تعداد ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه این متهمان کشف شد و در این خصوص تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس