حسن روحانی - کراپ‌شده

بازگشت دوباره کانال‌های تلگرامی قارچی به صحنه سیاسی کشور برای بازتولید زمستان داغ در پیش از انتخابات حکایتی عجیب دارد!

سرویس سیاست مشرق- حسن روحانی، رئیس دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با حضور در جلسه دوره‌ای با وزیران و معاونان سابقش، انتقادهایی را علیه دولت و مجلس مطرح کرد. جلسات محفلی روحانی از بهار امسال و پس از یک دوره غیبت رئیس دولت تدبیر و اقامت در ویلایی در شمال شهر تهران دوباره آغاز شده است. روحانی پس از پایان دوران ریاست جمهوری نزدیک به دو سال خود را از رسانه‌ها پنهان کرده اما این روزها دوباره سعی دارد به صدر اخبار بازگردد، شواهد نشان می‌دهد این رجوع دوباره به سیاست انگیزه‌های انتخاباتی دارد.

جلسات روحانی با مدیران و مشاورانش نه‌تنها شکل منظمی به خود گرفته بلکه هفته‌به‌هفته داغ‌تر نیز می‌شود، رسم این محفل آن است که رئیس‌جمهور سابق دقایقی سخنرانی کرده و پس‌ازآن اخبار هفتگی و گزارش‌های مختلف از سوی اعضا مورد بررسی قرار می‌گیرد. خواندن برخی «اخبار بولتنی» بخشی دیگر از محتوای این جلسات است که مخاطبان خاصی نیز دارد.

این جلسات هفتگی اگرچه قرار بود تنها محلی برای گردآمدن مدیران دولت تدبیر باشد، اما این روزها نقش ستاد انتخاباتی پیداکرده تا جایی که به تعبیر یکی از اعضای همیشه حاضر در این جلسات روحانی آن را جلسات هفتگی «دولت سایه» بخواند! این جلسات در ابتدا با پیشنهاد اسحاق جهانگیری شکل‌گرفته است، در ابتدا حسن روحانی از حضور در این نشست‌های دوره‌ای امتناع داشته اما به‌مرور متوجه شده است برگزاری آن اثر رسانه‌ای داشته و می‌تواند به «بازسازی گفتمانی» میانه‌روها و اصلاح‌طلبان کمک کند.

در جلسات ستاد انتخاباتی حسن روحانی چه می‌گذرد؟ / رونمایی از پروژه آمدنیوز ۲ در تهران!

با سر شبکه‌های ستاد انتخاباتی روحانی آشنا شوید

روحانی معتقد است که دولت او فاقد دستاورد و کارنامه قابل دفاعی است که بتوان با تکیه‌بر آن دوباره وارد انتخابات شد، اما راه‌اندازی این محفل بوروکراتیک و تکرار برخی کلیدواژه‌های تکراری چون برجام، خالص‌سازی و پاک‌سازی می‌تواند اثر جوهری روی جامعه گذاشته و آن را در آستانه انتخابات شرطی‌سازی سیاسی کند، یک تحلیل ساده از سخنرانی روز گذشته روحانی به‌خوبی این گزاره را تائید می‌کند.

به‌عنوان‌مثال اظهارات روحانی درباره برجام در جلسه روز دوشنبه قابل‌تأمل است، درحالی‌که در دولت روحانی هم در اسفند ۹۹ هم در بهار سال ۱۴۰۰ مجموعه مذاکراتی درباره برجام انجام داده است اما روحانی تنها به مذاکرات گام‌به‌گام اشاره‌کرده و گفته است:

«با نزدیک شدن به اکتبر ۲۰۲۳ که موعد بسیار مهمی در تعهدات برجامی است، علت همه تخریب‌ها علیه برجام روشن‌تر از پیش شده است. در ۱۸ اکتبر ۲۰۲۳ یعنی ۲۶ مهر امسال که چهارمین موعد مهم در برجام و ۸ سال پس از روز پذیرش است، همه تحریم‌های موشکی، فناوری‌ها و نهادهای مربوط به آن به‌موجب برجام پایان‌یافته و باید به‌طور اتوماتیک لغو شود و اتحادیه اروپا فهرست بلندی از نهادها و شرکت‌های فعال در حوزه‌های موشکی را از تحریم خارج کند.»

برخی نزدیکان رئیس‌جمهور سابق کشور معتقدند که باید برنامه‌ای منظم برای ارائه یک لیست واحد انتخاباتی با محوریت و حمایت روحانی تدارک دیده شود، گفتگوی مستقیم با آمریکایی‌ها از طریق برجام، مسئله آزادی‌های اجتماعی و اینترنت سه فصل اساسی منشور ستاد انتخاباتی حسن روحانی در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خواهد بود، از نگاه روحانی شانس این جریان برای پیروزی در انتخابات مجلس پایین بوده اما می‌توان روی انتخابات مجلس خبرگان رهبری سرمایه‌گذاری بیشتری انجام داد.

نکته قابل‌توجه درباره ستاد انتخاباتی روحانی مدل ارتباط آن با اصلاح‌طلبان است، جناح چپ که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دولت روحانی را رحم اجاره‌ای و فرزند نامشروع می‌خواند این روزها در یک تغییر فاز اساسی بار دیگر به دنبال تشکیل یک ستاد واحد در انتخابات است، رابط ستاد روحانی با اصلاح‌طلبان اسحاق جهانگیری بوده و دفتر معاون اول روحانی این روزها محل برو و بیا اصلاح‌طلبانی است که قصد شرکت در انتخابات رادارند. جهانگیری از کانال محمد خاتمی رئیس‌جمهور اصلاحات در تلاش است تا اصلاح‌طلبان ستادی را به‌منظور اثرگذاری روی انتخابات به‌صف کند.

پنج حزب اصلاح‌طلب ازجمله اعتماد ملی، کارگزاران سازندگی، حزب اسلامی کار و خانه کارگر و حزب مردم‌سالاری ازجمله احزابی هستند که از کانال جهانگیری با ستاد روحانی در ارتباط هستند. این خبر را محمدرضا خباز (معاونت امور تقنینی در معاونت پارلمانی دولت روحانی) عنوان کرده و به روزنامه آرمان گفته است که در بین جریان اصلاح‌طلبی دو نگاه حاکم است. یک نگاه، برخورد جبهه اصلاحات است که عده‌ای معتقد بودند باید کاندیدا داد و عده دیگری می‌گفتند نباید کاندیدا معرفی کرد. از طریق سخنگوی جبهه اعلام شد که ثبت‌نام کنید یا خیر، تکلیف با خود افراد است.

خباز افزوده است که اما پنج حزب اصلاح‌طلب مقداری پا را فراتر گذاشتند. حزب اعتماد ملی، حزب کارگزاران، حزب اسلامی کار و خانه کارگر، مردم‌سالاری و حزب دیگری که حضور ذهن ندارم، اعلام کردند که به اعضای خودمان پیشنهاد می‌کنیم اگر احساس می‌کنند رأی دارند و مایل‌اند ثبت‌نام کنند.

در همین حال، مصطفی کواکبیان اعلام کرده است که از اصلاح‌طلب‌های مجلس دهم که آمار گرفتم، حدود ۲۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند، پیش‌ازاین، مهدی آیتی فعال اصلاح‌طلب نیز گفته بود که حزب کارگزاران، شعبه‌های استانی‌اش را فعال کرده است و اگر جبهه اصلاحات لیست ندهد، لیست جداگانه خود را می‌دهد، منظور از این لیست جداگانه فهرستی مشترک اصلاح‌طلبان با اعتدالیون است که در آن حسن روحانی سر لیست آن مجلس خبرگان است.

از نگاه چپ‌های ستادی تحریم انتخابات باعث می‌شود که اصلاح‌طلبان تبدیل به اپوزیسیون غیر مدنی شوند، همکاری مشترک با میانه‌روها و اعتدالیون آن‌ها را از چنین پرتگاهی دور خواهد کرد و به وضعیت ناهم‌سو، پرمخاطره و شکننده اصلاح‌طلبان پایان خواهد داد. تردید خاتمی برای تحریم یا همکاری با حسن روحانی از همین منظر قالب تفسیر است.

آن‌گونه که از اظهارات برخی از افراد نزدیک به روحانی برمی‌آید، ضرورت هم‌افزایی میان طیف اصلاحات و رئیس دولت تدبیر طی پیام‌هایی مورد تأکید قرارگرفته است. برخی افراد نزدیک به روحانی به اصلاح‌طلبان پیشنهاد داده‌اند که در راستای برون‌رفت از شرایط کنونی و لزوم تشکیل مجلسی مطالبه گر و مانع از ادامه دولت رئیسی لازم است یک هم‌افزایی صورت گیرد. گفته می‌شود بر اساس پیام‌های مطرح‌شده تأکید بر رونمایی از جبهه عقلانیت به‌ویژه در سطح استان‌ها می‌بایست پس از اعلام تأیید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان صورت بپذیرد.

در جلسات ستاد انتخاباتی حسن روحانی چه می‌گذرد؟ / رونمایی از پروژه آمدنیوز ۲ در تهران!

کانال آمد نیوز ۲ را چه کسی مدیریت می‌کند؟

فعال شدن ستاد روحانی برای انتخابات، آرایش طیف‌های مختلف را روشن ساخته است. در حال حاضر دودسته برای انتخابات آتی شکل‌گرفته است، طیفی که معتقد به مشارکت فعال است و طیفی دیگر که به مشارکت خاموش یا غیرفعال اعتقاد دارد. بیانیه جبهه اصلاحات در خصوص پیش ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌خوبی این دو صف را قابل‌شناسایی کرده است.

ستاد انتخاباتی روحانی بر اساس همین آرایش و صف‌بندی خود را مهیای شرکت در انتخابات کرده است. ستاد روحانی در ارزیابی خود به این نتیجه رسیده است که بر اساس کلیت روند و مواضع موجود در فضای سیاسی کشور می‌توان گمانه‌زنی و تحلیلی کلی از طیف‌بندی نیروهای منتقد در مقطع پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم ارائه کرد و با مبانی تصمیم‌گیری آن‌ها، برآوردی ازآنچه اسفندماه امسال درصحنه انتخابات رقم خواهد خورد، به دست داد.

بنا بر تأکید ستاد روحانی، دسته مشارکت غیرفعال را می‌توان همان طیفی از نیروهای رادیکال ارزیابی کرد که مرزبندی با نیروهای برانداز نداشته اما همچنان راهبرد «اصلاحات» را بهترین گزینه برای عبور از وضع موجود معرفی می‌کنند، اما بستر و زمینه اجتماعی و سیاسی موجود را برای تکرار روندهایی که طی سال‌های ۱۴۰۰-۱۳۷۶ کم‌وبیش اتخاذ می‌کردند، فراهم نمی‌بینند و درنتیجه، حتی در سطح نامزدی و اقدام به ‌پیش ثبت‌نام هم قائل به مشارکت سیاسی صندوق‌محور نیستند.

از سوی دیگر اما در خصوص «دسته مشارکت فعال» هم می‌توان گفت، باوجود شرایط سیاسی و اجتماعی که بر انتخابات مجلس دوازدهم حاکم است، هنوز هم کم نیستند طیف‌هایی از نیروهای سنتی در جناح چپ که همچنان قائل به مشارکت سیاسی و انتخاباتی هستند و باآنکه امید زیادی هم به پیروزی و در اختیار گرفتن مجلس آینده ندارند، اما بر مبنای همین امید اندک، گام اول را برداشته‌اند و برای پیش ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

از نگاه ستاد روحانی این صف را باید منظم کرده و به آن ترکیبی شامل بخش‌هایی از اصلاح‌طلبان، نیروهای میانه‌رو نزدیک به دولت و بخش‌هایی از جریان راست میانه را باهم ادغام کرد، در این مهندسی انتخاباتی می‌توان نیروهای کمتر شناخته‌شده‌ای هم قرار گیرند که گرچه ممکن است سابقه روشنی در حوزه سیاسی ندارند، اما مخالف روند کنونی اداره کشور هستند و درنتیجه، آمادگی دارند در صف منتقدان دولت قرار گیرند.

در آنالیز نهایی ستاد انتخاباتی حسن روحانی به این نکته نیز اشاره‌شده است که حتی، دور از ذهن نیست اگر با نزدیک شدن به مقطع انتخابات، طیف‌هایی از جریان راست نیز با منتقدان و بخشی از اصلاح‌طلبان وارد تعامل و ائتلاف رسمی نیز شوند!

اما تشکیل چنین جبهه عریض و طویلی از سوی اعتدالیون نیاز به یک موتور محرک بزرگ دارد تا بتواند رخوت موجود را شکسته و عرض بازی را باز کند، مقدمه چنین حرکتی راه انداختن طوفانی از اخبار منفی و جهت‌دار است که دولت و مجلس را ناکارآمد جلوه دهد، سخنان روحانی در سه دیدار اخیر هفتگی با مدیران ستادی کلیدواژه این تحرکات است.

این روزها نقش کانال‌های تلگرامی فله‌ای در داخل و خارج از کشور که هرروز اخبار غیرواقعی به شیوه کانال تروریستی آمدنیوز را با حجم بالایی پمپاژ کرده و آن را به مخاطب تحمیل می‌کنند قابل‌توجه است، ادمین این کانال‌ها (ترمینال ارتباطی داخل و خارج) یک هدف مهم دارد که معدوم نیما زم در اعترافاتش آن را به‌وضوح بیان کرده بود، زم گفته بود که سال ۹۶ به‌واسطه کانال‌های تلگرامی تلاش فراوان کردیم تا روحانی رئیس‌جمهور شود.

معدوم زم گفته بود که تحلیل نهایی آن بود که با انتخاب روحانی می‌توان زمستانی داغی را به‌نظام تحمیل کرد، آشوب‌های دی‌ماه ۹۶ محصول همین تحلیل بود! بازگشت دوباره این کانال‌های قارچی به صحنه سیاسی کشور برای بازتولید زمستان داغ در پیش از انتخابات حکایتی عجیب دارد، آغاز این کنکاش طرح این سؤال است که کدام شبکه داخلی به دشمن سرویس می‌دهد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 225
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 33
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    34 22
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند کسی خبردار نشد
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      درود بر حسن روحانی
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      21 4
      تورم،گرانی،پاسخگو باش !
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      7 107
      چرا انقدر از روحانی شما می‌سوزید ؟ پماد بزنید خب #درود_بر_روحانی💚💜💚💜💚💜
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      7 66
      درود بر روحانی
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      51 8
      دولت بی‌کفایت
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      48 6
      فقر و فساد گرانی
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      66 10
      دولت روحانی خسارت محض بود میانگین رشد اقتصادی کشور در 8 سال دولت قبل صفر بود 4 سال پیاپی تورم 65 درصدی داشت و قیمت ارز و طلا و مسکن و خودرو و موبایل و غیره را 10 برابر کرد و اقتصاد مملکت را ته دره برد.
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      79 11
      روحانی بلای آسمانی بود که بر ملت ایران نازل شد.
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      9 49
      رئیسی بلای آسمانی بود (البته می‌دانم مشرق انتشار نمی‌دهد)
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      74 5
      روحانی و دار و دسته هاشمی آنچنان بلایی بر سر اقتصاد کشور و معیشت مردم آوردند که مغول ها نیاوردند حالا بهتره ساکت باشند.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      4 19
      دولت سیزدهم، رکورددار
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      49 4
      شیخ بنفش انگلیسی 8 سال مملکت را به قهقرا برد.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      6 49
      حسن روحانی خیلی بهتر از رئیسی اقتصاد رو مدیریت کرد
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      1 17
      استعفا
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      37 4
      محاکمه روحانی و کابینه اش که اقتصاد مملکت را ویران کرد.
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      9 39
      اونهایی که میگن روحانی بیشترین بلا رو سر مملکت آورده است چطور الان سکوت کردید ؟ مگه نمی‌بینید این همه فقر رو ؟ از چی دفاع می‌کنید
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      18 2
      بدترین مدیریت رو در حوضه اقتصادی داشته است.
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      19 34
      دولت رئیسی بدترین دولت تاریخ ایران
    • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      20 25
      حامیان رئیسی از چی دفاع می کنند این همه گرونی ،فساد رانت ؟
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      6 19
      آقای رئیسی مردم از این همه گرانی خسته شدند چرا به وضع مملکت نمی‌رسید؟ تا کی باید ملت این همه گرانی رو تحمل کنند
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      4 21
      از قیمت های بازار خبر دارید حامیان رئیسی ؟
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      23 5
      روحانی بلای آسمانی بود زیرا قیمت دلار را 10 برابر کرد یعنی مردم 10 برابر فقیر شدند.
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      24 6
      دولت روحانی ضعیف ترین و ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب بود و رکورد تورم در 75 سال اخیر را شکست.
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      9 15
      ملت باید مقاومت کنند تا پسر انسیه خزعلی برود کشور های اروپایی،آمریکا،کانادا ؟ مشرق نیوز که انتشار نمی دهد اگه هم بده کلی کامنت رو سانسور می کنه ولی باز میدهم
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      22 3
      روحانی 8 سال خون ملت رو توی شیشه کرد محاکمه و مجازات او یک مطالبه عمومی است.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      20 2
      حسن فریدون همه رکوردهای قبلی را با فاصله زیاد جابجا کرد.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      16 2
      روحانی 8 سال در سراب و توهم رابطه با امریکا و غرب پول و وقت و زندگی میلیون ها ایرانی را به تباهی کشاند.
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      16 4
      دولتی که همه امورات مملکت را به برجام و FATF گره زده بود و مردمو گرفتار فقر و بدبختی کرد دولت روحانی بود.
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      12 2
      عمو خود موسوی پیش از یانکیها از صحت انتخابات خبر داشت! اینقدر تکرار نکن.
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      15 1
      در دولت قبل بیش از 100 هزار نفر از مردم ایران در اثر کرونا فوت کردند روحانی باید به جرم تعلل در خرید واکسن محاکمه بشود.
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      17 1
      روحانی و دولتش چنان اقتصاد کشور و معیشت مردمو خراب کردند که حالا حالاها باید در مورد تبعاتش گزارش نوشت و مویه کرد.
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      19 0
      در اثر تعلل دولت روحانی در نصب و راه اندازی سکوی فاز یازدهم پارس جنوبی در مدت 8 سال 40 میلیارد دلار متضرر شدیم روحانی حتی توان تامین برقی مصرفی کشور را نداشت و در بخش خانگی و صنعتی قطعی برق گسترده داشتیم.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      16 3
      رکورد اختلاس با رقم بی سابقه 92 هزار میلیارد تومان در دولت فریدون شکسته شد.
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      15 0
      در فاصله سالهای 92 تا 95 که مردم سرگرم مذاکرات هسته ای بودند دار و دسته روحانی فرش های گران قیمت و نفیس مجموعه سعدآباد را به سرقت بردند.
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      18 2
      یک تار موی سید جلیل القدر رئیسی را با 100 تا امثال شیخ بنفش کذاب عوض نمی کنیم.
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      18 0
      همین وضع اقتصادی و اجتماعی امروز کشور نتیجه تفکر تکنوکراتهای غربگدا و هاشمی و خاتمی و روحانی است.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      23 0
      از موارد حیرت آور پشتیبانی کامل منافقین خلق رجوی از حسن فریدون و اصلاح طلبان است
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      18 0
      از موارد حیرت آور پشتیبانی کامل منافقین خلق رجوی از حسن فریدون و اصلاح طلبان است
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      15 3
      از موارد حیرت آور پشتیبانی کامل منافقین خلق رجوی از حسن فریدون و اصلاح طلبان است
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      14 0
      از موارد حیرت آور پشتیبانی کامل منافقین خلق رجوی از حسن فریدون و اصلاح طلبان است
    • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      14 0
      افساد طلبان دار و دسته هاشمی و روحانی 35 سال بعد از انقلاب حکومت کردند و نتیجه عملکرد شون افزایش شدید فاصله طبقاتی و فقر و فساد و تبعیض و بیکاری و تورم و رکود بود و دیگر هیچ.
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      14 0
      تورم کنونی نتیجه بدهی های انباشته دولت روحانی است دولت رئیسی هنوز ماهیانه 20 هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت قبل را پرداخت می کند.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      14 2
      پایان دوران روحانی را میتوان با پایان حمله مغول به ایران مقایسه کرد زیرا همه چیز نابود شده بود.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      18 0
      پسر معصومه ابتکار و فرزندان خاتمی و روحانی و در امریکا و غرب هستن.
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      25 2
      مشکل روحانی این است که به کدخدا ایمان داشت اما به خدا ایمان نداشت.
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      20 0
      روحانی باعث و بانی بدبختی و فقر مردم ایران شد.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      27 0
      روحانی نمک نشناس بود آخوندی وزیر مسکن دولت او حتی یک واحد مسکن نساخت و به نساختن مسکن افتخار می کرد !
    • بختیاری IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      11 0
      جریان ساده لوح جاسوس پرور غربگدا فقط با امید به فراموشکار بودن ما مردم همچنان تشنه قدرت برای خدمت به کدخداست.! لیست دروغ های این جماعت از کلید دار گرفته تا فراری از دست حضرت عزرائیل فقط طی 9سال گذشته حداقل 10 جلد کتاب خواهد شد.شرق و سایر ماله کشان آمدنیوزی هم جای خود
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 0
      مشرق عکس این کذاب را روی سایت نگذارید کابوس وحشتناک 8 سال گذشته تداعی می شود.
    • بختیاری IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      16 0
      مغروق به دوزخ رفته پایه گذار سرمایه داری رانتی در کشور بود.دانسته یا ندانسته مسئول خیلی از فسادهای موجود هست.زمانیکه قصد فاسد کردن سپاه را داشتند و همین ازدنیارفته گفت من 300 تا خیامی میخوام بسازم.!(مالک ایران ناسیونال) که تمام اقتصاد دست آنها باشد.!البته خداروشکر با دستور رهبری سپاه آلوده چنین خیانتی نشد.!حالا فساد موجود و اختلاس گران و رانت خواران ثمره همین خیانت هست.که اتفاقا 99درصد از جریان غربگدا هستند
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      9 2
      رانت ، فساد ، گرانی
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 1
      زیباکلام : روحانی حتی یک وعده خود را عملی نکرد.
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      11 0
      روحانی 8 سال وعده سرخرمن داد اما هیچ کار مثبتی نکرد.
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      17 1
      روحانی روزی 700 نفر از کرونا میکشت-یک تار موی رییسی عزیز به یک میلیلرد از افسادطلبها میرزه
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      13 0
      برای همیشه مستاجر شدیم-رفتم کربلا زیر قبه امام حسین شکایتش به خدا کردم-بدبخت بیچاره اه دختر یتیم تو رو میگیره
    • D IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      6 1
      فکر کنم پماد و تو باید بزنی با این منفیایی که گرفتی :)))
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      11 3
      روحانی عمدا اقتصاد کشور وزیرساختهای آن رانابود کرد تا دلدادکی اش به‌ کدخداثابت کند
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      1 8
      از وعده های انتخاباتی رئیسی چه خبر؟
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      0 4
      حاصل وعده هات کو؟
    • CA ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      24 3
      حسن فریدون منفورترین آدم.😡
    • CH ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      15 0
      فریب خوردن، اصلی ترین عامل گرفتاری ، بشر است،. سال 88 فریب خوردیم  ،، به دروغ،. و هوچی‌گری  در انتخابات سال 88، گفتند ، حق ميرحسين ضایع شده،. به بهانه همین دروغ،. سال 92 ، غرب گراها ،. رای آوردند،، 8 سال، همه چیز  معطل، فریب برجام شد،. و  در آخر،.  دلار 3 تومانی شد 30 تومان ،،   با 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و تورم 60 درصدی،. و تعطیلی 5 هزار کارگاه بزرگ تولیدی...
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      1 15
      روحانی منفورترین ؟ چرا با پرچم استکبار جهانی میاد کامنت می‌زارید ؟مگه کانادا و اروپا دشمن نیستند ؟😂😂😂
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      0 11
      روحانی هر چی بود رئیسی تو دو سال روشو سفید کرد
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      0 11
      ۱۳:۱۳ - یعنی رئیسی ودار ودستش کلا دخالتی تو گرونی ندارن وهمش تقصیر روحانیه؟ اونوقت تا چه زمان باید روحانی گند کاری های شما را گردن بگیره؟
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      0 2
      ۱۳:۵۳ اره همین جور خودتون را راضی کنید برای باقی ماندن
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      4 0
      روحانی باید گندکاری های خودش را به گردن بگیره.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    21 8
    جلوی پول های حتی به ظاهر درست انتخاباتی اینها رو بگیرید شبکه های مالی اینها رو بیشتر وقت بزارید و معرفی بکنید
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 1
      جاسوس افزار تلگرام و برجام خسارت بار نوامیس دولت اصلاحاتی روحانی هستند اگر اراده ایی باشد و تلگرام را مسدود کند با وضع فعلی جنازه برجام این جماعت مجبور به خفه خون گرفتن و سکوت می شوند
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      9 4
      سال های ۹۲ و ۹۶ سوپر میلیاردر های اصلاح طلب و اسپانسر های غربی عبری سعودی ماسونی یشان صدها میلیارد تومان در اینترنت سرمایه گذاری فوق العاده سنگینی کردند برای حسن روحانی، خوب یادمه نیمی از کانال های تلگرامی را به قیمت گزاف خریداری کردند و نیمی دیگر که حاضر به فروش کانال خود نبودند حاضر شدند تبلیغات حسن روحانی را با قیمت های نجومی در کانال خود قرار دهند، حتی بعضی از کانالهای مخالف احزاب غربزده مانند کانال گیزمیز هم بخاطر پیشنهادات رقم‌بالا، وسوسه شدند و برای حسن روحانی تبلیغ میکردند
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      14 4
      خدای حسن روحانی کیست؟! برجام را خدا آورد! تا 750 سکه بهار آزادی توسط حسن روحانی به ظریف، صالحی، عراقچی و... هدیه شود و بیت المال در دسترس حسین فریدون ها و جهانگیری ها و فرزندان وزیر و مدیران اصلاح طلب قرار داده شود! و البته کمر مردم با تورم هفتصد درصدی شکسته شود.
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 4
      برجامی که باعث شود جیب اطرافیان و آورندگان برجام انباشته از سکه طلا شود ولی جیب مردم بشدت خالی شود را خدا نیاورده، شیطان آورده یک شیطان انگلیسی!
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 3
      مرگ بر انگلیس و ام آی سیکس و لعنت بر روح ملکه به درک واصل شدشون
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 6
    شخصیت شما مهم ترین چیزی است که در محیط های نظامی نادیده گرفته می شود.
  • عمیر IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    7 19
    روحانی مگر اینکه تو بتونی آمریکا رو به ایران برگردونی 😉
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 2
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      0 4
      آل سعود چی؟
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    23 17
    نیروهای امنیتی و اطلاعاتی باید حواسشون جمع باشه و روی نفوذیهای اطرافیان روحانی زوم کنند و اجازه ی تکرار حوادث سالهای قبل رو ندهند
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    10 3
    خودکرده را تدبیر نیست
  • DE ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    19 1
    رفسنجانی ۲
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      15 6
      اُف بر هاشمی رفسنجانی که روحانی را تو پاچه ملت کرد.
  • جواد IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    24 41
    کارایی دولت روحانی ده برابر دولت رئیسی بود ۲
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      24 5
      کارایی روحانیدر تخریب کردن اساس اقتصاد وفرهنگ کشور هزاران برابر بوده،کم لطفی نکن!
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      19 4
      منظورت کارایی تو به گند کشیدن کشوره.
    • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      18 5
      جدا از اینکه آمار نمیفهمی حتی درکی از اخبار ساده که رزوزانه منتشر میشه هم نداری
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      13 4
      البته از نظر ویران کردن مملکت و نابود کردن معیشت مردم و لجن مال کردن عزت پاسپورت ایرانی
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      2 0
      تورم ! گرانی !
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      8 0
      کدوم کارایی؟مردم رو بیچاره کرد هنوزم بعضی گنداش ادامه داره
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      1 0
      !!!!
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      6 1
      وجدانا چند تا از کار روحانی بجز تز کدخدای امریکا و امور مربوط به ان بگو ما بدانی
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      8 3
      یا خودت شوتی یا مارو شوت فرض کردی
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      9 1
      بله در تجملات و در نابودی بورس و تورم و افزایش مسکن و خودرو. و غیره ده برابر رییسی بوده
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      8 1
      زرشکککککککککککککککککککککککک
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      12 2
      روحانی حتی عرضه نداشت برق مصرفی کشور را تامین بکند حتی عرضه نداشت واکسن بخرد حتی عرضه نداشت نفت بفروشد.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      11 3
      حسن فریدون کشور را در شرایطی تحویل داد که حتی یک دلار برای خرید گندم و روغن در خزانه موجود نبود هنوز صف های طویل واکسن و مرغ و روغن و قطعی های مکرر برق را فراموش نکردیم.
    • بختیاری IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      2 0
      یکی از کارهای حسن کلید (مثلا از نتایج دیکته برجام) برداشتن سایه شوم جنگ از سر مردم بود. آره اروا ملکه ش ( یک شخص چقدر باید خودفروخته وبدبخت باشه که بیاد بدقولی و رکب ارباابش به خودش رو با چنین دروغی قیمه ماستی کنه ؟؟؟)
  • سید IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    18 8
    چه می گذرد؟! دسیسه، توطئه، خیانت، خباثت، رذالت، فضاحت و قباحت !!!
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      19 1
      وزمینه همه اینها=تلگرام.اینستاگرام.......چرا فیلترینگشون رو با فیلتر شکن جبران میکنند! خدا میداند وبس!
  • US ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    14 30
    به نظرم روحانی بهتر بود خدا پدرشو بیامرزه کلن ملت قدر نشناسی هستیم
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      14 3
      حرف الکی نزن مردم به خاک سیاه نشوند فقط یک قلم با اون تورم وحشتناک به مبلغ یارانه چهل و پنج تومنی یه دست هم نزد ،بنزین برای خودمون گرون کرده بود!و هزار گنددددددیگه، بعد تو میگی مردم قدر نشناسن؟!خدا خیرت نده که داری ناحق میگی
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 0
      چی بهتر بود ؟!!! دلار 3 هزار تومانی را 30 هزار تومان کرد پراید 17 میلیونی را 250 میلیون کرد .
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      3 1
      ببند
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    9 8
    جمع کنید همتون
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    20 4
    می بینی مشرق همونطور که قبلاً بارها گفتم و باز هم میگم مهمترین دشمن جمهوری اسلامی برخی مسئولین جمهوری اسلامی هستند
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    8 3
    خوبی که از حد بگذرد جاهل گمان بد کند!!!
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 9
    یعنی همتون از یک قماشین. یک مشت چهره های تکراری و زالو هایی که خون این ملت را میمکند و ول کن نیستند
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    اوره سازها ادعای بدهی ناچیز خوراکشان به دولت را دارند ، متانول ساز ها ادعای گرانی خوراکشان . فعلا هر دو طرف فاسد دارند مردم را اهرم کرده و برای منافع خود استفاده می کنند . وزارت نفت را شفاف کنید . قیمت ها را شناور کنید بدون افراط و تفریط . حق مردم را بستانید
  • هادی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    23 4
    این از برکات نظامه که یه رئیس جمهور سابق با کلی خیانت،ترک فعل،جاسوسی و فروختن مملکت به بیگانه هنوز میتونه راست راست راه بره و واسه انتخابات بعدی نقشه بکشه.
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    خدا ناکام کنه این غربگراهای خائن رو ان شاءالله
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 3
    اینگونه عکسها که روحانی مثل قدیس به اطرافش نگاه می کنه و وزرا و اطرافیانش آنگونه نگاهش می کنند فقط در فرقه رجوی دیده شده و لا غیر. آدم خود بخود یاد رجوی کثیف می افته.
  • علی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 3
    روحانی نماد تمسخر مردم ایران است و چقدر بدبختیم که چنین افراد فشل و بی ارزشی سیاستمداران مملکتند .
  • BE ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    ماموریت جدید بهش ارجاع شده از طرف ما سونها ، ریشه اینها باید سوزانده شود تا دوباره رشد نکنند که انشاالله در دست اقدامه
  • هموطن IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 3
    اين آقايان به جرم ترک فعل و خيانت به مردم الان بايد زندان باشند نه اينکه فعاليت انتخاباتي کنن!!!!!
  • احمد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 2
    اگر دولت رئیسی و امام جمعه ها و بقیه شخصیتهای انقلابی به ازای هر دروغی که این منافقین اصلاحطلب بهشون میبندن، میرفتن ازشون شکایت میکردن، این بساط دروغ و تهمت و فتنه و هوچی گری جمع میشد.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 1
    خدایا شر این حسن روحانی غربگدای نا کار آمد بدتر از آمریکا و اسرائیل و شر دار دسته قدرتطلبش رو از سر این ملت دفع کن
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    8 2
    خدا نیامرزتش
  • ابی آذری زبان هستم IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    11 3
    اینا رو میبینم یاد آخرای سریال مختارنامه میفتم قاتلین کربلا که مثل اینا همشون پیر و فرتوت بودن دور هم جمع میشدن.
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      10 1
      از پیری گردن همشون نازک شده ولی دارن بازم گردن کلفتی میکنن.برن دعا کنن که تو زندون نیستن
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    8 1
    نتیجه دادگاهی نشدن و ول گشتن این عمر و عاص مکار و دار و دسته قدرت طلب دزدش میشه این دور هم جمع میشن و بنفع خودشون ودر واقع بر علیه منافع ملت میشنن توطئه میکنن
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    8 1
    کجا ی دنیا چنین است که یک عده این چنین گرد ایند و برای ملت و مملکت نوطئه کنند
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    8 1
    خدا نابودت کنه روحانی تو و همه اون دار و دسته ات رو
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      5 1
      الهی آمین
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      3 0
      الهی آمین ،خداوند اگر چنانچه قابل هدایت هستند که هدایت ،وگرنه اینچنین که جز رقصیدن برای خنداندن غرب و فساد اقتصادی و اخلاقی رو در جامعه اسلامی رواج دادن، هیچ کار دیگری بلد نیستن, رو نابود بفرماید.الهی آمین
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    9 1
    یمشت مفتخور نامرد خائن
  • سیدهادی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    تا لب گور هم چشم طمعه خود را نمی بندند و به دنبال چپاول کشور و نوکری آمریکا هستند
  • فانوس IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    مگه نهادهای امنیتی و قضایی در خدمت نیستند ؟ جای اینها الان به خاطر خیانتهایی که انجام دادن زندان بود
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    خدا به داد برسه
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 1
    به نظر من مشارکت پایینه و اصولگرایان تا 1408 پیروز میشن.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 1
    همه تیم روحانی خوشحالن چون به زندان نیفتادن.همشون خوشحالن چون دارن برای آینده مملکت و فقیر کردن مجدد جامعه نقشه میکشن.درسته همشون می‌خندن ولی از ته دل ناراحتن چون احتمال خیلی کمی میدن که دوباره سر قدرت بیان.ممکنه بعضی هاشون به مجلس راه پیدا کنن ولی همگی برای ریاست جمهوری رد صلاحیت میشن و اینو خودشون هم میدونن.ظریف هم نشون داد که اصلاح طلبه یعنی با رهبری زاویه داره یعنی ....
  • سید فروزان CH ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    7 1
    ترا بخدا به عکس نگاه کنید ،یک مشت پیرمرد بالای هفتاد سال ،اینها چه میخواهند از سر مملکت ؟؟؟؟؟؟ حقوق‌های بازنشستکی و مزایا میگیرند ، زندکی مرفه دارند ، خب مرتبکه ها بروید دنبال زندکیتان
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    خدا تک تک اعضای این محفل شوم رو لعنت و نابود کنه
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    7 1
    این پیرمردهای اشرافی و مفت خور ول کن این مردم نیستند از زمان رفسنجانی تا روحانی فقط به فکر چاپیدن و بدبخت کردن مردم هستند
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 1
    یأس پس از دیدن لیگ عربستان. آیا شما هم از تماشا کردن لیگ عربستان، چمن مرغوب، ورزشگاه جهانی، بازیکنان درجه یک و فوتبال زیبا دچار ناراحتی و یأس شده اید؟ عکس آقای تاج را بگذارید جلوی صورتتان و مدام تکرار کنید: عربستانی‌ها نمی‌تووونن با پووووول، استعدادای ماررررو داشته باشن... چند بار که تکرار کنید شاید یأس شما برطرف می شود!
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 4
    زحمت الکی نکشید مردم بین بد و بدتر هیچکدوم را انتخاب نخواهند کرد
  • سید فروژان CH ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    8 1
    عجیب است از نظام ؟؟؟؟این فرد و یارانش باید محاکمه شوند بخاطر خسارت‌ها و خیانت‌ها به مملکت ،نه اینکه هر هفته جلسه بگذارند و دولت سایه درست کنند
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 7
    صد رحمت به دولت روحانی
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      6 4
      بگو صد لعنت
  • ارش IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 3
    عوضش رییسی که اومده همه چی عالی شده!!!!!!
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 2
    دارن به ریش مردم می‌خندن که چطور ۸ سال مملکت رو معطل گذاشتیم و کلی کارخونه رو بستیم و ارز ۴۲۰۰ رو مفت و بدون حساب و کتاب پول پاشی کردیم و ارز و طلای مملکت رو به هدر دادیم و خزانه تقریبا خالی رو تحویل دولت سیزدهم دادیم تا کمر دولت جدید بشکنه
  • FR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    اگر دولت با پشتکار و مقاومت دستاوردهای داخلی و سیاست خارجی را در میان مردم تبیین کند انشاالله اصلاح طلبان و منافقین داخلی برای همیشه از صحنه سیاسی کشور کنار زده می‌شوند . علت اینکه حتی برنامه های رییس جمهور کشور توسط روزی نامه های مزدور سانسور میشه همینه که عده ای از مخاطبان شان را بی اطلاع نگه دارند
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    یعنی جوانی که حالا گول خورده و یا تحریک شده و یا بیشتر از شرایط بد اقتصادی به تنگ آمده ‌‌معترض شده ولی نه صد مه به اموال زده و یا خدای ناکرده قاتل شده برای یکبار هم شده از او باز جویی به عمل آمده ولی این آقایان و باعث و بانی بیشتر این آشوب ها دارند راحت روال عادی زندگی خود را سپری میکنند و الان هم با پررویی مدعی هم شد ه آمد و احیانا دوباره می خواهند برگردند به مناصب قبلی خود. آنوقت قوه قضاییه و مردمی که خواستار بررسی عملکرد این افراد بودند کجای کار هستند؟
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 5
    متاسفانه دولت رییسی از هوش بالایی که تشخیص دهد و اهم و مهم کند برخوردار نیست.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 0
    این روحانی کی بوده و هست.؟
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 0
    اگه روحانی و دار و دستش ۴ ساله دیگه میمونه دیگه از مملکت چیزی نمیموند و اجانب به ایران حمله میکردن و اینجارو مثل سوریه میکرون.خیلی خطرناک هستش که رئیس جمهور مملکت خیانتکار باشه.میتونه سر همه رو بر باد بده.ولی خدا نذاشت
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 3
    همه افراد حاضر در این جمع مهره های سوخته هستن و دستشون رو شده حتی اونایی که در اینجا حاضر نیستن ولی دلشون با این‌است مثل مطهری و لاریجانی و سیف و باهنر و ....
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 3
    جای پزشکیان و مطهری و لاریجانی اونجا خالیه
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      2 0
      اونا‌در‌رفتن 😂😂😂😂خارج‌کشور
  • مجتبی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 3
    رئیسی خیلی خوبه !!!
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      4 1
      آره خیلی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
  • FR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    اینایی که نوشتن درود بر روحانی پیرپاتال های و آواره آلبانی هستن جدی نگیریدشون اینا کلا با هرچیزی که در تقابل با دولت مستقر باشند موافقن اصلا نفاق یعنی همین
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 3
    پاادوهای شیطان بزرگ .
  • حسن IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 5
    اگر اصلاحات به میدان بیایند اصولگرایان هیچ حرفی برای گفتن ندارن
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      4 1
      روحانی میخ آخر را بر تابوت اصلاحات کوبید.
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 1
    تمامی فعالیت های این گروه بعنوان بازوی اجرایی آمریکا برای تحمیل و وابستگی به دلار میباشد. هرگونه غفلت از برنامه های مخربشان پیامدهای بسیار بسیار جدی در بر خواهد داشت بخصوص که امروز ایران رسما عضو بریکس و شانگهای است.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      5 3
      حداقل اینارو حصر خانگی بکنین
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 1
    حضور این اراذل بیگانه با انقلاب نتیجه لطف منفعت طلبانه برخی بزرگان!! است!
  • ناصری IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 3
    این را چرا محاکمه نمی کنند؟ بخاطر خیانت و ....!
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 0
    الهی رو یخ بخندی!.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    گفتن درود بر حسن روحانی یعنی حماقت و خیانت و رذالت و دشمنی با ایرانیان میهن دوست
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 4
    کسی که برای جمهوری اسلامی نقشه میکشه تنها خودشو بی آبرو میکنه و گرنه مملکتی که ولی فقیه نائب الزمان داره خدا خودش نگهدارشه و اینو افرادی که ایمان ندارن ازش غافلن
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 0
    این خنده ها خنده های شیطانی است
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    به افتخاراتشون نمیخندن بلکه میخوان بگن ما هنوز هستیم .یه جورایی هم دارن به ریش ملت می‌خندن که چطور ۸ سال سرکارشون گذاشتیم و بعضی ها متوجه نشدن و هنوز هم طرفدار ما هستن
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 3
    چرا حسن روحانی و مدیران ناکارآمدوبعضا خائنش محاکمه نشدند؟!
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 3
    روسری بنفش مریم رجوی تروریست و هم فرقه ای های خبیثش در ایام انتخاباتی که منجر به ریاست جمهوری حسن روحانی شد از دلایل بر خبیث بودن دولت بنفش است
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    7 3
    شاه حسن روحانی و مافیای او فعالیت نحس و مخرب خود را شروع کرده اند چرا ملک حسن روحانی که مردم را به بدبختی و فلاکت و آوارگی و..کشاند حالا مجددا فتنه گری اش را از سر گرفته است . مسئولین محترم کما هستند.@؟
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 0
    از انتخابات باکی نیست مردم به هرکس که در او غش باشد حتما به او رای نمی دهند
  • بختیاری IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    از این درود بر حسن روحانی گفتن ها مشخصه حضرات حلال خور حسابی دست به جیب شدن و خرج میکنند.وگرنه نیما زم معدوم که از نظر حماقت و بیسوادی بی رقیب بود توانایی تحلیل روحانی را داشت و اطلاع دقیق از بی کفایتی ونادانی او داشته و درخدمتش بود.تا در مسیر خشنودی علیا حضرت ملکه گور به گور شده خنده کنان حرکت کنند.یا ممکنه حسابی از رانت فریدون در بند استفاده کردید و مدیرعامل شرکت،بانک یا سازمانی شدید یا وام بلاعوض گرفتید که سینه سوخته روحانی هستید!؟ دیگه نمیشه با 1 دلاری قر بدید یا دروغ دیوار پیاده رو ها را تکرار کنید.در کل به سنگ پای مفلوک گفتید زکی
  • سعید IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 3
    او دیگر حتی پیش آنهائیکه که قبلا به او رای داده بودند هم وجه ای ندارد چه رسد به قوای مسلح و اقشار انقلابی و عامه ملت ایران که همه از او بیزارند و حتی خواستار محاکمه وی می باشند
  • کدخدا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    اینقدر راحت دروغ گفتن اصلاح طلبان، علاوه بر پست فطرتی شان ، نشان از بی شعوری هوادارانشان دارد ، که چنین خزعبلاتی را باور می کنند. همیشه اینطور بوده ؛ پست فطرت و بی شعور دست در دست هم دارند .
  • AS 7 IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 3
    اگه این توی کشور من دوباره مسئولیت بگیره میرم امریکا درخواست پناهندگی میدم محاکمه نمیکنین روباه شده شیر
  • Dagger IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    واقعا متاسفم برای کسانی که هنوز از روحانی حمایت می کنن... از اصلاح طلب حال بهم زن تر خودشه. گرونیای الان هم آثار خراب کاری دولت روحانیه که الان داره خودشو نشون میده. کسانی که به روحانی رای دادن با دست خودشون, هم خودشون و هم بقیه ملت رو بیچاره کردن... اونایی که از روحانی حمایت می کنن یا خائنن یا فریب خورده هایی هستن که هنوز در جهالت خودشون باقی موندن و باقی خواهند موند.
  • GB ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    مواظب این شیخ حسن باشید
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    اصلاح طلبان زمام امور را به روحانی دادن در حالیکه روحانی اصلاح طلب نبود بلکه میخواست مملکت رو از بیخ و بن نابود کنه لذا دیگه صلاح طلبان کلا آبروشون پیش مردم رفته چون اونها هم از روحانی کلک خوردن
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    نمیدونم وزیر بود یا معاون وزیر روحانی که به مصر رفته بود و قبر شاه رو زیارت کرده بود.روحانی اصلاح طلب نیس بلکه سلطنت طلبه.سر اصلاح طلبان هم کلاه گشادی گذاشت و برای همیشه اونارو از سیاست دور انداخت و اصلاح طلبان با حمایت از روحانی خیلی ضرر کردن .
  • ذ IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 8
    درود بر روحانی...دولتش بهتر از رییسی بود
    • علی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      4 0
      قطعاً همینطوره البته در دروغگویی و موس موس کردن دنبال آمریکا
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 0
    چون دولت روحانی به فرزندان اتباع اجنبی میخو است تابعیت بده من به اصولگراها رای دادم بازم همین کار را خواهم کرد
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 3
    ای کاش کشوری بودیم که همه بدون قضاوت کردن همدیگر دست بدست هم می دادن و کشور را می ساختن ای کاش بجای اینکه اینقدر از همدیگر متنفر باشیم یاد می گرفتیم چگونه در کنار هم با صلح و آرامش زندگی کنیم . ای کاش خاک وملیت برای ما بیشتر ارزش داشت تا ایدئولژی خاصی ای کاش معنی هموطن برای ما بیشتر قداست داشت تا چیزهای دیگر.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 1
    تیم روحانی اقتصاد و خیلی چیزهارو شخم زد و رفت.
  • محمدایوب IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 2
    درود بر روحانی درست می گویی تا احمق در جهان است مفلس در امان است اسب از روخانه ای که آب ساکن روشن دارد رد نمی شود آنرا گل می کنند می گویند چون عکس خودش را می بیند رد نمی شود حال درود که می گویی مثال همان است حال اگر قوه قضاییه این آب کلاهبردار انگلیسی را محاکمه می کرد درست مانند آن بود که آب را گل میکرد تو می فهمیدی
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    چرا اینو محاکمه نمیکنید؟؟؟؟ ۸ سال کشور رو با مسخره بازی معطل کرد چرا این یارو رو محاکمه نمیکنید؟؟
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    در جلسات ستاد انتخاباتی حسن روحانی چه می‌گذرد؟"...این خبر ناگواری برای ملت است!،آگاه باشید دوباره فریب اینها رو نخورید.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 0
    اقای روحانی مثل اینکه بدجور تنتون خارش گرفته عجله نکنید زنگ تفریح نوبت محاکمه ورسیدگی هم میرسه. اگر فکر کردین با نشون دادن خودت وابراز وجود کردنت باعث میشه محاکمه نشی کور خوندی اماده باش هم خودت هم اون جهانگیری محاکمه نزدیکه نزدیک
  • رضا IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 0
    خدایا چه کردیم اینها با ما این‌چنین می‌کنند خدایا داد مان را از ظالمین بگیر
  • حمید IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 6
    روحانی هر چه بود انتخاب ملت بود شما به اصلاح اصول گرا ها چه؟
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      5 3
      انگلیس
    • حمید IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      6 4
      اگر بفرمایید ملت را فریب داد بهتره!
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 3
    انگلیس .
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 6
    پادوهای شیطان بزرگ .
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 2
    کسی که کد خدا را بیش از خدا باور دارد، شیاطین با تمام قدرت حامیش می‌شوند.
  • مهران IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    یک مشت شارلاتان هستند.این شخص نمی تواند تا ابد پشت بادی کاردهای خودش پنهان شود. دیر یا زود چوب ملت به این خیانتکار و دوستانش خواهد خورد.
  • علـی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 1
    شما رو به خدا عکساشونو نذارید حالت تهوع گرفتم!!!
  • CH ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 3
    سیاسیون،. دنیا پرست،،، اصلی‌ترین عامل فساد و اغتشاشات در کشور هستند انقلاب،. برای مردم است،. نه این جماعت منفعت طلب
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    برادران اطلاعات هوشیار باشند که از این سیل تخریبگر شیخ بنفش موج فتنه ای چون فتنه میرحسین موسوی شکل نگیره، با دستگیری این ..قدرت طلب آتش را در نطفه خفه باید کرد.
  • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 2
    هشت سال رکود و رها کردن مملکت به بهانه ی برنامه و FATF و 2030 و .... را فراموش نکنیم. افتخار وزیرش نساختن مسکن و نگذاشتن سنگ رو سنگ بود!
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 0
    مردم متاسفانه اعتمادی به هیچ حزب وگروهی ندارند
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 3
    ۵۰میلیون شیعه در پاکستان زندگی میکنند و دومین کشور شیعه جهان است و ایران یک شبکه تلوزیونی به زبان دری ندارد؟
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    یعنی یکی نیست از این شکایت کنه که چرا با اینکه بدون عضویت در fatf میشد عضو بریکس و شانگهای شد و بعد دروغی مهمل به این بزرگی گفت و مملکت را به خاطر لجبازی معطل نگه داشت؟
  • علی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 1
    مملکت را ورشکست کرد اونوقت به خودشون نشان دادن و سکه هدیه دادند و بعد هم ترامپ ضایعشون کرد و توی باد همون نشان خوابیدند و الانم به ریش ما می‌خندن.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 1
    دیگه داره تکراری و خسته کننده میشه !!!! هر بار دفاع از رئیس جمهور فعلی و کوبیدن رئیس جمهور سابق !!!! مگه رئیس جمهور انتخاب مردم نیست ؟ به چه حقی بهشون توهین میکنید ؟
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 6
    روحانی هزار برابر بهتر از رئیسی بود
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 0
    همون یک شب که خوابید و بیدار شد چند نفر قربانی شدند پس بهتره بزارید بخوابه نا امیدی ها و افتضاح طلبهایی که لالایی بلد هستند بسم الله
  • نام IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 3
    آزموده را آزمودن خطاست .
  • حمید IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 4
    طرفداران نظام چه دعوای پلیس خوب و پلیس بدی راه انداختن
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 1
    قوه محترم قضائی ملت منتظر محاکمه حسن فریدون و جهانگیری و تمامی وزیران و مدیران خائن و جنایتکارش هستند ، نه منتظر دوباره کاندید شدن این خیانتکاران
  • پرشیا IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 4
    پس تقصیر خودت
  • پرشیا IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 3
    > پس تقصیر خود حکومته <
  • رسول IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 1
    دیوانه خانه شده اینجا اگه این یارو تایید صلاحیت بشه دیگه واقعا خیلی مسخره ست
  • علی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 1
    جهانگیری پی نی کیو سیاستمدار راز بقا
  • Gorbani IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 3
    اگه قوه قضاییه پرونده خیانت های این مردک رو به جریان مینداخت اینقدر پررو تشریف نداشت
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 1
    احتمال قوی با ریسی صحبت میکنه که خرابکاری کنه و به صورت مهندسی شده مجدد مردم را فریب دهد و بالا بیاید.
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    2 0
    رو اب بخندی مردک دروغگو ،اگه ر.....جنوب تهران بدون بادیگارد بییا تا خیلی چیزا دستت بییاد
  • میلاد IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    4 0
    این بیشرف استاد عمروعاص رو از پشت بسته
  • محمدباقری IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    3 0
    وای خدا نکند این پیر ولتاژهای چرتی دباره برگردند تازه وضع مملکت دارد خوب می شود اینها از غرب ماموریت گرفته اند که دوباره همه چیز را به برجام گره بزنند ودلار را ۱۰۰هزارتومان بکنند م
  • IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    تفکرهای ضد خاتمی و اصلاحات و روحانی از آب در میایند
  • مهدی IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 2
    اینها اگر جلسه بگذارند می شود آمد نیوز اگر جلسه نگذارند می شود تحریم انتخابات و .... اگر لطف کنید یک دستور العمل برای اینها بدهید ممنون می شوم
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 0
    می دونیدکه شخصی مثل حسن فریدون وقتی با پروی تمام دارودسته خود را برای انتخابات جمع کرده چی رو نشان می دهد که رییسی فشل تر از دوران مدیریت کلید ساز عمل کرده وباعث شده با وقاحت تمام دوبارهخ یار کشی کنه
  • فهیم IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    2 3
    مردم باید مواظب روش حیله گرانه این جماعت خبیث باشند اگر دوباره به قدرت برسند زمینه سقوط کشور فراهم می کنند
  • صادق IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 1
    تعیین ومیزان سنجش صداقت وپایبندی به اصول و ارزش ها بررسی صلاحیت های افراد در مشاغل بخصوص مشاغل کلیدی نظام در جایگاه نظارتی و اطلاعاتی میباشد
  • sadid IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 0
    خط #فریدون خط خیانت به منافع ملی و عزت و امنیت ملی است. خط #فریدون خط پُشت کردن به انقلاب اسلامی و تضعیف نظام اسلامی است.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 1
    اللهم العن حسن روحانی خبیث وجهانگیری مزدور وواعظی روباه وطریف کثیف
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 4
    ننگ ونفرت بر حسن فریدون
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    هیچ فرقی با هم ندارند
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    1 0
    هدف اصلاحات و گروه کروبی و موسوی تصاحب خبرگان رهبری است اینها هدفشان اصل نظام است نه خدمت به ملت بیش از نیمی از دوره پس از انقلاب دولت توسط اینها اداره می شده و مردم باید بررسی کنند برای توانموند سازی شکور چه کردند هر عملکرد دولتی در بعد ازز خودشان اثراتش مشخص می شود هر چه خواستند کردند مشکل ما اینجاست که فقط به سخنان تبلیغاتی و پ.چ بدون توجه به عواقب و اثرات مثبت یا منفی آن توجه می کنیم اینها هدف شوم دارند نه برای عزت کشور و دین بلکه برای ویرانی آن
  • علی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    1 0
    روحانی از هر جهت که فکر کنی فاقد صلاحیت است تعجب از کسانی است که باز نیم نگاهی به دولتی که جز ویرانی وخسارت محض برای کشور دستاوردی نداشت.دارندکه جز لج بازی اسم دیگری نمی توان روی آن گذاشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس