کشته شدن ۷۵۰ نظامی اوکراین و سرنگونی ۴۱ پهپاد طی ۲۴ ساعت گذشته

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن حدود ۷۵۰ نظامی اوکراین و انهدام مقادیر زیادی تجهیزات آنها در محورهای مختلف جنگ طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه درباره آمار جنگ اوکراین اعلام کرد که حدود ۷۵۰ نظامی اوکراین در محورهای مختلف جنگ کشته شدند.

«ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه طی نشست خبری در مسکو گفت که در محور «زاپروژیا» ۱۴ حمله نیروهای مسلح اوکراین در مناطق مسکونی «ویربوویه» و «رابوتینو» دفع شد، حدود ۱۱۰ نظامی اوکراینی کشته شدند و ۴۱ پهپاد نیز سرنگون شد.

کوناشنکوف تصریح کرد: بخشی از تجهیزات اوکراینی که در طول روز گذشته به عنوان یکی از داغ‌ترین محورهای جنگ منهدم شد، عبارتند از: دو تانک، تعدادی خودرو زرهی دیگر، یک سامانه توپخانه خودکششی M۱۰۹ Paladin، یک توپ M۷۷۷ ساخت آمریکا، یک سامانه توپخانه هویتزر FH-۷۰ ساخت انگلیس.

وی افزود: در محور دونتسک هم اوکراین بیش از ۳۲۰ نظامی خود و همچنین یک سامانه توپخانه خودکششی کراب ساخت لهستان را از دست داد. در محور دونتسک جنوبی نیز یک حمله اوکراینی‌ها دفع شد و حدود ۱۸۰ نظامی این کشور کشته شدند.

کوناشنکوف با بیان اینکه حمله هواپیماهای تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه «چروونایا دیبرووا» در محور «کراسنی لیمان» دفع شد، از کشته شدن حدود ۶۰ نظامی اوکراین در این محور خبر داد.

این مقام ارشد روس به کشته شدن حدود ۵۵ نظامی اوکراین و دفع چهار حمله آنها در محور «کوبیانیک» و کشته شدن ۲۵ نظامی اوکراین در محور «خرسون» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    1 3
    کاش میدونستم اینا از کی جنس میگیرن
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    4 3
    با این آمارهای روسیه الان جمعیت اوکراین باید صفر شده باشه
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    4 1
    بی‌زحمت تلفات روسیه روهم بگو
    • PL ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      2 5
      خیلی باید مریض باشی که از تلفات روسیه خوش حال بشی. روسیه داره با یه حکومت فاشیست شرور که با کودتا اومد سر کار و نه با رای مردم داره مبارزه میکنه. این کجاش اشتباهه.
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      0 0
      اونو از عمیر بپرس
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    2 2
    هر اوکرایی که کشته می شود صد لیبرال و اصلاحطلب ایرانی سکته می کند
    • Ali IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
      0 0
      😂🤣 زدی تو خال ای کاش میشد بفرستیمشون برای اوکراین بجنگن ببینم میرن
  • روح اله IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    1 1
    بنظر این همه کشته سازی و انهدام ادوات زرهی و هواپیما و پهپاد از طرف اوکراینی با واقعیات مطابقت ندارد.صرفا از نظر تلفات نیروی انسانی روسیه به طور میانگین در روز ۵۰۰ نفر ازنیروهای اوکراین را میکشه که با گذشت ۵۶۰ روز در مجموع باید الان ۲۸۰ هزار اوکراین کشته میداد.بنظر عملیات روانی هستش
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    روسیه خیلی دیر به فکر استفاده از پتاسیل نیروی زمینی کره شمالی افتاده است روسیه باید همانطور که در جنگ نیروی هوایی ارتش سوریه بود باید در ماجرای اوکراین نیز از سوریه و کره شمالی استفاده می کرد متاسفانه میزان هماهنگی در بلوک شرق یعنی روسیه ایران سوریه و کره شمالی بسیار پایین است و همگی جزیره ای عمل می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس