کد خبر 1524586
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
بازدید سرزده مخبر از جایگاه‌های سوخت

معاون اول رئیس‌جمهور شب گذشته با همه استانداران تماس گرفته و از آن‌ها خواسته همه استان‌ها به سرعت ۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین از مرز مهران اعزام کنند.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیِ ازدحام زائران در مرز مهران و کمبود وسایل حمل و نقل، شب گذشته با همه استانداران تماس گرفته و از آن‌ها خواسته است هرکدام از استان‌ها به سرعت ۳۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از مرز مهران اعزام کنند.

گفتنی است از عصر دیروز با افزایش برگشت قابل توجه زائران اربعین حسینی، تقاضا برای استفاده از اتوبوس‌های بین‌ شهری پایانه برکت در نقطه صفر مرزی افزایش قابل‌توجهی داشته است و تعدادی از مردم در پایانه مسافربری مهران در انتظار اتوبوس هستند.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در روز یازدهم شهریور از مرز مهران بازدید کرده و از نزدیک در جریان وضعیت زیرساخت‌ها و تردد زوار اربعین قرار گرفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 1
    این دستورات باید تمهیداتی باشد پیش از امروز که مردم تشنه و سرگردان نباشند
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    اگر این اتفاقی که بر سر زوار آمده در دوران روحانی پیش می آمد الان تمام دلواپسان و در راس آنها مشرق ، روحانی را در صف لشکر یزید قرار می دادید
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    بزرگترین خدمتی که دولت در حق زائران اربعین می تواند انجام دهد این است که سال دیگر راه اهن ایران و عراق را افتتاح کند/ حتی برای افتتاح زودتر این پروژه، دولت می تواند روی کمک جهادی مردم در هر ساعت از شبانه روز حساب کند که این هم با یک برنامه ریزی ساده قابل اجراست که افرادی که می خواهند بیایند کمک در چه زمانی و چه مدت و چه ساعتی بیایند/ سه شیفت کار کنند
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    ایران باید خطوط ریلی اش را به عراق از مرزهای دیگر نیز گسترش دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس