عیسی کلانتری

رئیس ‌سازمان محیط زیست و معاون رئیس‌جمهور در دولت روحانی می‌گوید: نفوذی‌ها، تندروها هستند و نه استادان دانشگاه.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: عیسی کلانتری که همچنین وزیر کشاورزی در دولت‌های موسوی، هاشمی و خاتمی بوده، به روزنامه اعتماد گفته است: در حوزه سیاسی، خالص‌سازی با ردصلاحیت‌ها نمایان می‌شود. در حوزه آموزشی و تخصصی در قالب اخراج استادان برجسته. استادان سطح بالا و زبده به اجبار مجبور به ترک دانشگاه‌ها می‌شوند و جایگزین‌های آنها هم افراد غیرمتعارفی هستند که هیچ ربطی به دانشگاه ندارند. این روند نوعی استحاله فرهنگی و دانشگاهی است.

وی می‌افزاید: به نظرم یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در دستور کار مجلس آینده قرار بگیرد، کنار گذاشتن برنامه هفتم توسعه است. این برنامه ۵ ساله نه در راستای نیازهای مملکت و نه مبتنی بر اولویت‌های کشور است. به نظرم اگر دولت عاقلی در کشور روی کار بیاید و اراده پیشرفت در حاکمیت شکل بگیرد، ظرف ۳ سال می‌توان بر مشکلات جاری موجود در کشور مانند بیکاری، تورم، فقر و... فائق آمد، اما مشکلی که نمی‌توان به راحتی از آن عبور کرد، از بین رفتن منابع پایه کشور است. وقتی خاک کشور فرسوده و شور شد، آب کشور دچار استهلاک شد، زمین‌ها در استان‌های مختلف دچار نشست و گسست شدند و... به این راحتی نمی‌توان این مشکلات را حل کرد. دهه‌ها و قرن‌ها باید بگذرد تا برخی مشکلات اینچنینی رفع شوند. بررسی کنید، ببینید طی ۳۰ سال اخیر با منابع کشور چه رفتاری شده است. پدر منابع درآمده و برای نسل‌های آینده چیزی باقی نمانده است.

وی درباره معاونش کاوه مدنی که متهم به جاسوسی بود و از کشورگریخت و سر از رسانه‌های معاند درآورد، گفته است: او یکی از نیروهای متخصص و وطن‌پرست ایرانی بود که تنها با هدف خدمت وارد ایران شد. اما گروه‌های تندرو که تحمل استفاده از این نیروها را نداشتند و احساس می‌کردند با ورود این نیروها مردم متوجه تفاوت در عملکردها و کیفیت‌ها می‌شوند، هر تلاشی کردند تا برای حضور نیروهای نخبه در کشور مانع‌تراشی کنند.

کلانتری همچنین گفته است: پروژه نفوذ، بسیار پیچیده است. برخلاف ادعاهایی که مطرح می‌شود، تجربه نشان می‌دهد، برنامه دشمنان برای نفوذ از طریق مراکزی صورت می‌گیرد که بیشترین رفتارهای افراطی را از خود نشان می‌دهند. بزرگ‌ترین ضربه به ایران را افرادی می‌زنند که در برابر حضور و فعالیت افراد نخبه، متخصص و کارآمد در حوزه‌های مختلف مانع‌تراشی می‌کنند. اتفاقا نفوذی‌ها کسانی هستند که اجازه نمی‌دهند ایران از همه ظرفیت‌های انسانی، ارتباطی، اقلیمی و... خود برای رشد و پیشرفت استفاده کند.

وی درباره بازداشت برخی جاسوسان محیط زیستی در دوره مسئولیتش هم گفت: از میان این افراد، ظاهرا مشکل مراد طاهباز در جریان تبادل زندانیان با آمریکا حل شده. اما ۷ نفر باقی مانده از ابتدا مشخص بود که تقصیری ندارند. وزیر اطلاعات دوران آقای روحانی با صراحت اعلام کرد و گزارش داد که این افراد جاسوس نیستند؛ اما برخی افراد و گروه‌ها به اتهام جاسوسی این افراد را بازداشت کرده‌اند.بندگان خدا، نزدیک ۶ سال است که دستگیر شده و در زندان هستند. حتی اگر حکم ۷ سال زندان این افراد را هم لحاظ می‌کردیم با گذشت یک‌سوم یا دوسوم مدت محکومیت‌شان می‌بایست آزاد می‌شدند؛ اما من سر در نمی‌آورم چرا این افراد هنوز زندانی‌اند.

درباره آقای کلانتری و اظهاراتش گفتنی است که دو ویژگی مهم وی، بی‌کفایتی در عرصه مدیریت و تندروی و سیاه‌نمایی در حوزه اظهار نظر است. او در حالی برای محیط زیست و منابع زیستی‌اشک تمساح می‌ریزد که اولا سالها وزیر و معاون بوده و ثانیا بیش از جذب افراد با کفایت و متخصص، در پی سیاسی کاری بوده است. او همان کسی است که مدعی شد خودکفایی در کشاورزی مزخرف است(!) و این ادبیات البته با ادبیات دیگرانی مانند وزرای نفت و نیروی دولت سابق در کثافتکاری خواندن پالایشگاه‌سازی و انتساب منطق نیروگاه‌سازی به مافیا، تناسب داشت.

اظهارات مبتذل و خلاف واقع کلانتری پیش از این مورد سوءاستفاده و یاوه‌گویی بنیامین نتانیاهو قرار گرفت. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی 20 خرداد 1397 گفته بود «مردم ایران قربانی یک رژیم استبدادی بی‌رحم هستند که حتی آب مورد نیاز را هم از آنها دریغ می‌کند. عیسی کلانتری وزیر پیشین کشاورزی [رئیس‌وقت سازمان محیط‌زیست]‌اشاره کرد که به‌دلیل آسیب‌های محیط‌زیستی، ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ایران ناچار به ترک خانه خود خواهند بود»! همین سوژه‌سازی خلاف واقع برای صهیونیست‌ها، بوی نفوذزدگی و تندروی می‌دهد.

کلانتری همان‌قدر که در سیاه‌نمایی و منفی‌بافی ید طولایی دارد، کارنامه خسارت باری هم در زمینه کشاورزی و محیط زیست دارد و حداکثر هنرش، انتساب معاون آلوده‌ای مانند کاوه مدنی و باز کردن مسیر جاسوسان محیط‌زیستی به مراکز مهم بود.

در موضوع اساتید دانشگاه‌ها نیز روشن است که ده‌ها هزار استاد مورد اعتماد نظام هستند و مشغول فعالیت و خدمت هستند اما عناصر سیاسی‌کار تعمد دارند برخورد با چند نفر معدود عنصر متخلف یا نفوذی و مجرم را، برخورد با اساتید جا زده و بدین ترتیب برای متخلفان امنیتی حاشیه امنیت درست کنند. این هم سند دیگری برای کج فهمی کلانتری است، اگر او را در موضع اتهام ننشاند.

درباره جاسوسان محیط زیستی نیز اسناد و مدارک متواتر منتشر شده و قاضی پرونده نیز بر اساس اسناد موجود حکم صادر کرده، ضمن این که وزارت اطلاعات (دوره روحانی) تنها مرجع اطلاعاتی و امنیتی در کشور نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 96
  • در انتظار بررسی: 34
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    16 2
    چون اعدام و مجازاتی در کار نیست این مردک تا الان باید اعدام می شد بخاطر پرونده هاش نشد، مدعی شد!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    16 2
    منفورتر از این بشر وجود ندارد.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    11 0
    چشم قوه قضاییه روشن
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    3 15
    ریاست محیط زیست واقعیت را گفنه ولی صحبت هایش خوش آیند تندرو ها و متحجران نیست
    • حمیدرضا IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      9 4
      متحجر وامل وسفیه شما جماعت غربگرا هستید که کارنامه قهوه ای رنگی در تمام زمینه ها دارید! این مردک پخمه کشاورزی ومحیط زیست ایران را به فلاکت کشاند!
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      درحکایت جناب کلانتری خائن اینکه بچه ای داد و فریاد راه می اندازه که مامان بدو که بابا تا زانو رفته تو لجن ، مادر می گه عیب نداره خودش در میاد ، بچه میگه نه مامان آخه با سر رفته تو لجن
  • اکبر IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    28 3
    افرادی مانند کلانتری باید محاکمه بشوند وبه بی کفایتی و بی عرضگی و خیانت خودشان جواب بدهند تا عبرتی برای همچین افرادی شوند و مسئولیت های بزرگ قبول نکنند.
  • GB ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    8 0
    اینو راست میگه نفوذیها انقلابی نماها هستند
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    6 1
    ای کاش ما هم کچل بودیم چون اگر کچل بودیم نه نیاز به صرف پول برای مدرک تحصیلی داشتیم نه نیاز به تخصص داشتیم نه نیاز به تعهد داشتیم نه برای جذب شدن در شغل دولتی نیاز به طی مراحل قانونی داشتیم نه نیاز به تحصیلات در حد دیپلم داشتیم حتی اگر زیر دیپلم هم بودیم مشکلی نبود نه نیاز به مهارت خاص و تجربه خاص داشتیم نه نیاز به لیاقت انجام کار داشتیم راحت و راحت و راحت جذب دولت می شدیم و هر گندی هم می زدیم روز به روز ارتقاء شغلی پیدا می کردیم اینکه میگن کچلها شانس دارند واقعا راست می گن
  • احمد SE ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    12 2
    عیسی کلانتری از همون اول انقلاب جاسوس بوده او مزدور امریکایی است .
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    11 2
    ظاهرا دولت های قبلی مجنون بودند که ایشان نتوانست ظرف ۱۰ الی ۱۵ سالی که مسئول بود مشکلات را بردارد و الان دمبال یک دولت عاقل است که دوباره از ایشان استفاده کند شاید هم عقل برای ایشان مفهوم دیگری دارد
  • ایران قوی IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    10 1
    این جماعت افصاد طلب وقتی که سرکارند که کاری انجام نمیدن و وقتی از کنار رفتن دیگه کاری که خودشون شونه خالی کردن از زیرش چن لا پهنا حساب میکنند و طلبکارند!
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      شما مشخص هست بدستور کی داری جواب میدی فصاد بلا
  • Hesam IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    9 1
    یارو خودش و رفیقهاش مجسمه نفوذن...اینها چه مدرکی دست ارباباشون اونور اب دارن که مجبورشون کردن اینجور رسوا دفاع کنن خدا میدونه ولی چرا امثال این که توی نفوذ نقش داشتن محاکمه نشدن تا اینقدر وقیح نشن جای شک داره
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    8 1
    همچنان در انتظار محاکمه حسن روحانی و بعضی اطرافیان و وزرای معلوم الحالش هستیم. با مصلحت طلبی نمیتوان مسیر عدالت و حقیقت را هموار کرد. جز آنکه هر روز مشکلی بر مشکلات اضافه شود.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    6 1
    آخه مردک ۸سال روحانی بود چه غلطی کرد که حالا بخواهد در سه سال اینکار را بکنند شماها و امثال شماها را باید بفرستند اردوگاه اجباری به مدت مسولیتی که داشتید و هیچ کاری برای رفاه مردم نکردید
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    14 1
    ۱۶ سال وزیر کشاورزی بودی تمام تیر وطایفه ات در وزارت خانه استخدام کردی حتمآ کاوه مدنی هم واز اقوام دوستانت بود بعد از سه سال فرار ازش دفاع می کنی
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    3 5
    به جای این همه اساتید نخبه یک نفر حسین شریتمداری را حذف کنید کلی مشکل حل می شود
  • مطلع IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    4 1
    من خود ایشان را تایید نمیکنم وسالها در مسند های بالا بودند و کار مثبتی نکردند وبه بقیه حرفاش کاری ندارم ولی این حرفشون که پروژه نفوذ بر خلاف تبلیغات ظاهری بیشتر از مسیر به ظاهر انقلابیها میگذرد کاملا درسته و بارها وبارها تجربه شده است .چه کسی انقلابی تر از ...و...و...و.......که همگی به گفته خود نهاد های باصطلاح ضد نفوذ حمایت وبعد بدست خودشون رسوا شدند
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    10 1
    آقای گشادیان مجدد قصد گشاد نشستن بر روی صندلی صدرات دارند
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کلانتری بایدا زجاسوس خودگماشته دفاع کند تاباکلانتری وافراد نفوذی مثل او برخورد نشده‌ که حالا طلب کار هم شدند
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    7 1
    اگه این جماعت به خاطر ترک فعلشون مجازات میشدن الان زبون درازی نمی کردند
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    7 1
    امثال آقای کلانتری با توجه دوره طولانی عملکردشان در مسندهای وزیر ورئیس سازمان ومعاون رئیس جمهور،وضعیت روشنی دارند ومردم خوب اینها را می شناسند .فقط من تعجبم از این است چرا این افراد از سوی مقامات ودستگاه قضا مورد سئوال واقع نمی شوند که پاسخگوی بیکفایتی یا احیانا قرض ورزی وسیاه نمایی های خود باشند؟!!!!!
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    7 1
    وقتی با امثال روحانی و کلانتری برخورد نمیشه اینجوری میشن طلبکار
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    ماشاالله رأفت بیش از حد نظام مقدس باز هم به این خوانین اجازه اظهار نظر و خرابکاری میدهد و تعدادی هم چشم و گوش بسته دانسته یا ندانسته پشت این گوساله های سامری را می افتند آیا زیادی انعطاف داده نمیشه آیا بسیاری از آسیب‌ها بابت این ترحم نیست؟
  • ایرانی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    حقا که لقب افسادطلب شایسته این دار و دسته فتنه گر دشمن شاد کن همیشه طلبکار هست.
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    میزان کفایت را مروم تشخیص میدن .
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    روزنامه کیهان 🤣🤣🤣🤣 حسین شریعتمداری 🤣🤣🤣🤣🤣 بابا جمع کنید بند و بساطتون رو
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    مدیریت با کیفیت فقط دولت سیزده به در
  • سید IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    عیسا کلانتری هم در مسیر رمضان زاده و حقیقت جو و رجبعلی مزروعی را می رود!!!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    این مردک خودش خائنه
  • پیمان IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    همه شون سر ئ ته یه کرباسن!! چه وزیر اون دولت و چه وزیر این دولت! کارکن نیستند و فقط حرافی بلدند!
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    این خودش مثل رئیسش جاسوسه
  • محمد IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    من فقط موندم نفرات دولت روحانی با اون فاجعه که درست کردن چه رویی دارن حرف می‌زنن .حالا این دولت هم اش دهن سوزی نیست ولی خدا وکیلی شماها دیگه لال شید نمک رو زخم ما نریزید اگه خفه سید نمیکنه بالید مردم بی سواد پرمدعا
  • محمد IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    معلومه که خودش ابرجاسوسه که برای جاسوسان آمریکا پوشش درست می کرده ، اگر قوه قضائیه میتواند باید با این افراد برخورد کند
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اگر عدالت جاری شده بود امثال کلانتری به این راحتی علیه منافع ملی موضع نمی گرفتند که مواضعش خوراک موجوداتی همچون نتانیاهو شود!
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کیهان دشمن ایران
  • محمدولایی بازنشسته IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کیهان گویا خبرنداری نود در صد روستاها ترک محل کرده اند؟؟؟؟؟؟ از بی ابی زمین کشاورزی بایر وبی علفی دامداری برچیده شده وباغهای خشک که تنها از بی ابیست:::: مردم بیکار مجبور به حاشیه شهرها شده اند دولت منابع ثروت مردم را به اسم زمینخواری تصرف وقرق کرده::::: امار وحرفهای دروغ را درمیدان چگونه به خورد دیگران می دهید؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    بیشترین کفایتش همکاری و دفاع از یک جاسوس بوده جرم خودش چی میشه
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    "نفوذی‌ها، تندروها هستند و نه استادان دانشگاه." این جملرو بایست طلا گرفت
  • سید فروزان CH ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    مدیر بی کفایت ؟؟؟مدیر خائن بوده و هست ،، یک نمونه از کار این بیسواد حمال وجود ندارد که در آن خیانتی انحام نشده باشد ، از ورود گوشتهای غیر حلال و از رده خارج تا احیای دریاچه ارومیه ؟هر چه بوده پر عرض این جهل سال خیانت و سو مدیریت .
  • ایرانی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    دقیقا تند رو ها و افراط گران مذهبی ضربه ای به ایران زدند که حتی مغولها و اسکندر و اعراب روی هم چنین کاری نکردند. به طور مثال کدام عاقلی به چشم مردم خودش ساچمه میزند و ...
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کلانتری خودش نفوذیه
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کلانتری خودش نفوذیه
  • مقام IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    من فکر میکردم این آقا فقط از بیرون کله اش خالی است نگو داخل هم چیزی ندارد این آقا چرندیاتی گفته که بگه من هنوز زنده هستم . مرد ناحسابی زمانی که مسئولیت داشتی برای رفع آلودگی هوا می‌گفتی از دست ما کاری بر نمی آید مردم فقط دعا کنند باد و باران بیاید. حالا آمده نظر کار شناسی می‌دهد.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اینجوری که کارشناسان توسعه ی هفتم کشور رو نقد و بررسی کردند بنظر مياد که ضربه نهایی به ایران توسط خودی ها که راس امورند زده خواهد شد لطفا با انتصاب کردن وگماردن افراد نا آگاه در رأس نهادهای دولتی و اداری به پای خود ومردم شليک نکنيد.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    تا کی باید بخاطر نابلدی شما ضربه‌ بخوريم فقط به خاطر اینکه در يک جناح وگروه هستید؟وقتی عملکرد دولت وجناح همگروهش کارائی لازمه رودرامور مملکت ندانند بايد تذکر و جلوگیری کرد اشتباه اشتباهه
  • محمدرضا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اگر یکبار مسئولین را بخاطر ندانم کاری هاو ضررهایی که متوجه کشور و مردم کرده اند بازخواست کنیم دیگر کسی اینگونه طلبکار نمی شود و ننه من غریبم بازی در نمی آورد
  • احمدی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    این مردک یک جوری دست پیش را گرفته که انگار مردم سابقه وی را فراموش کرده اند که در دولت‌های قبلی چه بلای سر محیط زیست و اراضی کشاورزی آورده است.
  • عباس IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    افرادی مثل این به این نظام مقدس ضرر و زیانهای وارد کردن
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    مرگ بر کسانی که امریکا کدخدای آنهاست
  • اکبر IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اقایون هر روز جاسوس می گیرند و معامله می کنند گردشگر خارجی نمیاد از ترس همین
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اگر عیسی کلانتری و امثال او را که نفوذی بودن و خیانتش محرز هست را تو گونی کرده بودیم اینجوری با گردن کلفت حرف نمی زد!!
  • RO ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    19 5
    کلانتررامحاکمه میکردندپرونمیشدچرندبگه وطن فروش
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      عیسی کلانتری قاتل محیط زیست و حتی محیط بانان مظلوم بود، هنوز یادمون نرفته ۳۴۷ مجوز شکار ویژه را که کلانتری به اتباع خارجی پیشکش کرد و باعث شد شکارچی های بومی محروم خشمگین شده و به جان محیط بانان بیفتند و فرزندان زیادی از این قشر را یتیم کنند
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      هرچیزی جای خودش
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کاملا درست گفته دشمن واقعی مردم ایران تندروهای افراطی و انقلابی نما ها هستند که در قالب دوستی خیانت میکنند
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    از نظر روزنامه کیهان همه جاسوس هستن ما هم که خارج میریم اونجا عکس وفیلم میگیریم و یه چیزای می‌بینیم و می‌آییم برای دیگران تعریف میکنیم جاسوسیم
  • حواريون مسيح IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    14 5
    عيسي ... اين ره كه ميروي به تركستان است ...؟؟؟!!!
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      دوره مخرب روحانی دوره ریاست جمهوری غیر مستقیم و پنهان MI6 بر ایران بود، که اگر از نعمت عظیم رهبری محروم بودیم تا کنون ایران را چندین بار بلعیده بودند. در انتخابات سالهای ۹۲ و ۹۶ از مهمترین چیزهایی که دیده نشد هزینه صدها میلیاردی و تخصصی روانشناسی شده برای رأی آوردن شیاطین بنفش در قالب احزاب غربگرا بود
  • کیوان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    نظر شما محترم، ولی چرا همه پیش بینی هاش درست از اب درمیاد ؟ نه قدرتی داره نه سر کاره نه مسئولیتی داره ؟ جدیدا چرا هرکی رو میزنید دقیقا حرفاش عین واقعیته؟
  • امید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    13 3
    چرا به این بی کفایت های وطن فروش پست می دهند. سازمان محیط زیست یکی از سازمان های مهم و راهبردی کشور است.
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      از اول‌ که اینجوری نبودن ، کم کم تو جریان اصلاح طلبی غرق شدن
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    11 21
    هرکسی حرف راست بزند محکوم هست در ایران؟چه کسی به روزنامه کیهان این اجازه را میدهد؟
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      گمشو
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      0 0
      همه حرفهای کیهان از روی سند است
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    20 3
    یکی از مهره های جریان نفوذ همین عیسی کلانتری هست.
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    حرف درستی زده تمام تندروها مهره های بیگانگان هستند که با مشوش کردن اذهان مردم مملکت را مشوش میکنن لعنت لله علی قوم ظالمین
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    19 4
    مدیرهای روحانی مثل خودش تن لش هستند
  • مجتبی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    این احمق خودش هم جاسوسه. چون وقتی می بینه کسانی که مثل خودش بودند حکم جاسوسی بر پیشونی دارند، برای تبرئه خود دنبال تبرئه همون جاسوسان است.
  • علیرضا IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    به کیهان بگویید نه وقت خود را بگیرید نه مارا اصلا این بنده خدا کیست که شما بهش بها میدید اینها هم مثل بعضی سیلیبریتیها میخوان دیده بشن لا اقل از شما انتظار نداریم اب به اسیاب نداشته شان بریزید
  • امیر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کلانتری و ابتکار خودش نفوذی هستند بیشترین ضربه به محیط زیست دریاچه ارومیه وگروغبار به کشور دردوره آنها وارد شد حالا 20 سال دردولتهای اصلاحاتی قبل بودن کاری نکردن میخوان سه ساله مشکل حل کنند دروغگوها ی منافق
  • پیروزه IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    من نمی دانم همچین فردی چطور اجازه دارد با بازی کردن کلمات یک کشور را بهم بزند و دستاویزی برای دشمنان این آب و خاک شود آقا بر خورد کنید اینها انگل جامعه هستند مردم ما خوب ازبد را براحتی تشخیص میدهند.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    جالبه . حالا اصلاح طلب ها بعد از ۳۲ سال که همه کاره مملکت بودند برا اصلاح و ساختن کشور نظر می دهند . پس تو این ۳۳ سال چه کردید خواب بودید یا ...
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    عیسی خان خودش جاسوس است
  • مجید IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    نه اینکه خود کیهان خیلی با کفایت و لیاقته ؟؟؟
  • احمد IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    17 3
    بی لیاقت ترین آدم همین کلانتری خودشه متکبر و نفهم
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      9 1
      عیسی کلانتری هرچی جاسوس و شکارچی قصاب بود برداشته بود آورده بود تو محیط زیست و جانانه همراه با بی بی سی و صدای آمریکای سازمان سیا ازشون دفاع میکرد و هنوز هم ادامه داره ای خیانت عظمی
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    همش رو درست گفته که ... تک تک گفته هاش درست بوده
  • مهدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    آقای کلانتری حقیقت می‌گوید اماکو گوش شنوا؟!!
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    سرطان اثلاهات
  • امیر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    نظرت چیه اون دولت عاقل یه کلید بزرگ هم به عنوان نماد به مردم نشون بده
  • حمید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    این بابا دروه جنگ از تهران فرار کرد رفت کرج جز به فکر تیم فوتبال کشاورزی به چیزی دیگه فکر نمی کرد افتضاح دریا چه ارومیه را فراموش نکنید
  • کاربرجدید IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    حرف ایسا کلانتری حرف حقی است چون وزیر اطلاعات هم اعلام کرد جاسوس نیستند
  • ali IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    وقتی به حال خودش رها می شود و محاکمه نمی شود نتیجه اش همین خواهد بود
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کلانتری سردمدار نابودی کشاورزی حوزه آب ریز دریاچه اورمیه و نابودی خود دریاچه همین شخص منحوس و متکبر است
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کلانتری سردمدار نابودی کشاورزی حوزه آب ریز دریاچه اورمیه و نابودی خود دریاچه همین شخص منحوس و متکبر است
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    چرا با این بیشرف که به مراتب خطرناک تر از اون جاسوسان هست و با عنادورزی روی خیانتش اصرار و پافشاری میکنه برخورد نمیشه
  • روجا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    عیسی کلانتری برخلاف مرحوم شهید موسی کلانتری که انسانی متدین و فرهیخته و مخلص و از مجاهدان راه خدا بود آدمی لمپن و جاهل و نادان و بی بصیرت است. خداوند ردسیاهش بگرداند.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    یعنی هر جا اسم جاسوسی و وطن فروشی و خرابکاری و بخور بخور هست نام عیسی کلانتری هم کنارش میدرخشد... اینقدر که این به مملکت ضربه زده اسرائیل نزده
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    مردم.. حق با اقای کلانتریه و خبرنامه و شریتعتنداری بازم دروغ نوشتنه.. خخخ
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    ملت بیسواد ما الکی تو کوچه خیابون هی میگن دوس داریم همینطوری الکی حقو بدیم به کلانتری و این جناب فوق پروفسور.. چقد لجبازن.. چقد. اخه تا کی..
  • آشنا IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    لعنت خداوند بر هرچه مدیر و مسئول خائن و مختلص و بیسواد و وطن فروش است.
  • سلام IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 3
    پس چرا نظرموافق کلانتر درج نمی شود
  • رحمت IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 4
    درود بر عیسی کلانتری که حرف دل ملت را زد
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    کلانتری میشه تو یکی حرف نزنی چون ویترین مدیر بودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس