۶ متهم دیگر تیراندازی در عزاداری بندر امام بازداشت شدند

بندر امام- دادستان عمومی و انقلاب بندر امام گفت: ۶ نفر دیگر از عوامل تیراندازی که منجر به فوت در یک مراسم عزا شده بود، بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، محمدرضا جعفری‌اصل با اعلم این خبر بیان کرد: شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه، در پی تیراندازی در یک مراسم عزاداری در بندر امام، مداح مراسم که مشغول خواندن شعر بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه، دستور قضائی لازم صادر شد و با رصد اطلاعاتی و تلاش مأموران فراجا چهار نفر از عوامل برگزاری مراسم و مظنون اصلی این تیراندازی بازداشت شدند.

جعفری‌اصل گفت: با تشکیل پرونده قضائی در این خصوص، ۶ نفر دیگر از عوامل مرتبط با حادثه که تحت تعقیب قضائی قرار داشتند، بازداشت و یک سلاح کلاشینکف از آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و با تمامی عوامل مرتبط با این حادثه و حوادث مشابه قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    اینها خیلی تعصبی و خیلی عم ترسو هستن. اگه زور بالاسرشون نباشه جری میشن. کار فرهنگی باید بشه اونجا
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    مداح مراسم با شلیک گلوله فوت کرد؟!نه آقاجون اون مداح به فیض شهادت نائل شد هنوز انقلاب اسلامی پا برجاست هنوز حق خونش ریخته میشه فوت مال کسیه که باطله و باطل میکشتش وقتی باطلی حق رو میکشه حق شهید میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس