کد خبر 1540380
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
فریبا: هیچ دلیلی برای کسر امتیاز از استقلال وجود ندارد/ نکونام مشکل دفاع چپ را حل کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم در روز جمعه برابر هوادارانمان بازی می‌کنیم و این یک نقطه قوتی برای تیم است و قطعا بیشترین دلگرمی بازیکنان حضور هواداران در استادیوم است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در مورد روند خوب استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: از روزی که تعامل بین مدیرعامل و کادرفنی باشگاه ایجاد شده تیم روند خوبی دارد در این چند هفته هم توانسته نتایج خوبی کسب کند. به نظر من پاشنه آشیل استقلال دفاع چپ تیم است. که باید جواد نکونام آن را ترمیم کند. در بازی با هوادار شاهد بودیم که بازیکنان تیم غیرت به خرج دادند و بازی را برگردانند و توانستیم بازی را ببریم. خط حمله استقلال خوب است و الان هم خداراشکر که مهرداد محمدی موتورش روشن شده و هیچ استرسی در خط حمله نداریم و خیلی خوشحالم که چنین بازیکنانی در استقلال هستند و امیدوارم باشگاه از خجالت بازیکنان تیم در بیاید.

وی درباره اینکه چرا بازیکنان استقلال قراردادشان را کم نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بازیکنان حق‌شان است که قراردادشان را کم نکنند. ولی الان باشگاه به بازیکنان گفته قراردادشان را کم کنند که خوشبختانه بازیکنان قبول کردند و مردانگی به خرج دادند. البته مدیران باشگاه باید به موقع پاداش‌هایی را به بازیکنان بدهند تا ناراحتی بین بازیکنان و مدیرعامل پیش نیاید و بازیکنان همچنان باانگیزه بازی کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی امروز استقلال برابر آلومینیوم اراک، بیان‌کرد: بازی برابر آلومینیوم سخت است چون این تیم دونده و دارای بازیکنان باانگیزه‌ است که می‌تواند استقلال را با چالش روبه‌رو کند. اصولا برای استقلال هر بازی سخت است و قطعا بازیکنان باید برای هر بازی تمرکز داشته باشند که بتوانند ۳ امتیاز لازم را کسب کنند. خوشحالم در برابر هوادارانمان بازی می‌کنیم و این یک نقطه قوت است. قطعا بیشترین دلگرمی بازیکنان حضور هواداران در استادیوم است.

فریبا: هیچ دلیلی وجود ندارد که از استقلال امتیاز کسر کنند/ نکونام مشکل دفاع چپ را حل کند

فریبا در مورد خطر کسر امتیاز برای استقلال گفت: هیچ دلیلی وجود ندارد که از استقلال امتیاز کسر کنند. خوشبختانه استقلال همه قوانین سازمان لیگ را رعایت کرده و قطعا خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی‌کند.

وی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ یا قهرمان جام حذفی بشود، یادآور شد: خیلی زود است که درباره این موضوع اظهار نظر کنیم باید ۱۷ هفته از لیگ بگذرد و بعد می‌توانیم بگوییم استقلال می‌تواند قهرمانی شود یا نه. البته به نظر من استقلال می‌تواند با سرمربی‌گری جواد نکونام به این دو جام دست پیدا کند اما باید اول حواشی از تیم دور باشد که تیم بتواند موفق شود. قطعا تیمی که درگیر حواشی شود نتیجه گرفتن سخت خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس