مظلوم نمایی کیانوش رستمی در فضای مجازی پس از پشت کردن به تیم‌ملی؟

کیانوش رستمی که به تیم ملی پشت کرده و در اردو و رکوردگیری حاضر نشد، به مظلوم نمایی در فضای مجازی رو آورده است.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی یکی از وزنه بردارانی است که در چند سال گذشته نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد و آنطور که برخی کارشناسان عنوان می‌کنند، دوره این ورزشکار به پایان رسیده و دیگر نمی‌تواند حتی در آسیا هم افتخار آفرینی کند، اما او با استفاده از فضای مجازی و توپ را به زمین دیگران انداختن به اصطلاح دنبال مظلوم نمایی و تحت تاثیر قرار دادن احساسات و عواطف مردم است.

او در آخرین رقابت بین المللی خود یعنی قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، عملکرد خوبی نداشت و نتوانست به مدال برسد و پس از آن نیز در رکوردگیری و اردوهای تیم ملی حاضر نشد، تا همان روال سابق که تمرین به صورت انفرادی و دور از سایر وزنه برداران را در دستور کار خود داشته باشد.

بعد از این اتفاقات و غیبت در رکوردگیری، کادرفنی تیم ملی او را از مسابقات جهانی کنار گذاشت و طبیعتا در بازی های آسیایی نیز جایی نداشت. با این وضعیت وقتی ورزشکاری در اردوی ملی حاضر نمی شود و اهمیتی به برنامه‌های کادرفنی نمی‌دهد نباید انتظار داشته باشد که همه چیز ایده آل او باشد.

مظلوم نمایی کیانوش رستمی پس از پشت کردن به تیم‌ملی؟

با همه این شرایطی که وجود دارد او در فضای مجازی با نام بردن از رئیس جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه و وزیر ورزش و چراغ سبز نشان دادن برای رفتن زیر پرچم کشوری دیگر نمی‌تواند رفتارهایی که داشته را توجیه کند. ورزشکاری که نتوانسته در چند سال گذشته برای کشورش افتخار آفرینی و دل مردمش را شاد کند و بیشتر از متن در حاشیه بوده، چطور می تواند انتظار داشته باشد که همچنان مردم او را حمایت کنند؟

مظلوم نمایی کیانوش رستمی پس از پشت کردن به تیم‌ملی؟

در تیم ملی همه ملی پوشان برابرند و باید تابع قوانین و دستورات کادرفنی باشند. تیم ملی جایی نیست که کسی خودش را برتر از بقیه بداند، به اردو نیاید و کادرفنی را هم قبول نداشته باشد. وقتی یک ورزشکار پیراهن تیم ملی را برتن می‌کند باید همانند یک سرباز باشد و تمام فکر و ذکرش شاد کردن دل مردم و بالا بردن پرچم کشور باشد، اما کیانوش رستمی بنشیند و با خود فکر کند که در چند سال گذشته چقدر از رفتارهای او حرفه‌ای و در جهت منافع وزنه بردای ایران بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    پسر خوب میخواهی بری پناهنده و مهاجر و ... بشی خوب برو عزیزم دیگه اینقدر تئاتر راه انداز. برو به سلامت. ان شاالله در ملیت و کشور جدیدت افتخارآفرینی کنی. ولی یادت باشه در کشور جدیدت قبل از افتخارآفرینی باید قانون مدار باشی.
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    خیلی مارمولکه
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    یه جوری از کیانوش رستمی انتقاد کردی هرکی ندونه فکر میکنه فدراسیون وزنه برداری هرچی مدال بود توی مسابقات جهانی و آسیایی درو کرده!!!؟ پاشید جمع کنید بابا دریغ از یه مدال برنز معلوم نیست سجادانوشیروانی داره چیکار میکنه که همه فرارکردن1-کیانوش ذستمی2-سهراب مرادی3-سعیدعلی حسینی4-حسین توکلی5-کوروش باقری6-حسین رضازاده7-بهادرمولایی و..
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    اگر دقدقه اش اینست که می‌خواهد تنها تمرین کند اشکال جدی وجود ندارد می‌تواند مثلا هفته ای یک بار در تمرینات عملکرد خود را نشان بدهد و مورد ارزیابی قرار گیرد.
  • CA ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    کیانوش جان این حرفها باعث میشه روحیه‌ت ضعیفتر هم بشه. پس اگه واقعا میخوای برگردی و مثل گذشته قهرمان بشی خودت رو از همه این افکار منفی دور کن و فقط به این فکر کن که باید بیای رو فرم و وزنه رو مثل اون روزها ببری بالا . بزرگترین بلا برای قهرمان شدن این نوع طرز فکر منفی و تقصیر را گردن دیگران انداختنه که همه انرژی تو رو از بین میبره و خسته‌ت میکنه. کلید موفقیت شما در این حدیث زیبا از علی علیه السلام است : «آرام باش توکل کن تفکر کن سپس آستین ها را بالا بزن آن گاه میبینی خداوند زودتر از تو دست به کار شده است». موفق باشی.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    یکباربرای همیشه این مغرور و متکبر را کنار بذارین تا خیال همه راحت بشه!!!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 1
    این کیانوش هم برای مردم شده لقمه سرگلو که نه پایین میره و نه خارج میشه تا راحت شویم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس