انوشیروانی: بسیاری از حرف‌های کیانوش دروغ بود/ در جایگاهی نبودم که با یک اسطوره برخورد کنم

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به ادعاهای کیانوش رستمی که چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده بود، گفت: بسیاری از حرف‌های کیانوش دروغ بود.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی که به دلیل عدم حضور در رکوردگیری، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳ ریاض را از دست داد و جایی در کاروان اعزامی ایران به هانگژو نداشت، اکنون در آستانه از دست دادن المپیک ۲۰۲۴ پاریس قرار دارد. رستمی دلیل شرکت نکردن خود در رکوردگیری تیم ملی را مصدومیت از ناحیه زانو اعلام کرد که موجب اختلاف نظر بین او و کادرفنی شد.

سجاد انوشیروانی از کیانوش رستمی انتقام گرفت؟

سجاد انوشیروانی نسبت به برخی ادعاهای کیانوش رستمی واکنش نشان داد که مشروح آن را در گفت‌وگوی ویدئویی ایرنا می‌توانید مشاهد کنید.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا از کیانوش رستمی انتقام گرفتید، اظهار داشت: زمانی که ما به فدراسیون آمدیم جوری کیانوش را تحویل گرفتم که خودش تعجب کرد. با برخی شرایط او موافقت شد. حقوق وی پرداخت و حتی غذا نیز برای وی فرستادیم و سندش هم موجود است اما او در رکوردگیری و قهرمانی آسیا به رقیب جوانش باخت. بعد از بازگشت از جینجو گفت مصدوم هستم و گفتم با کادر فنی صحبت کن. نمی‌دانم صحبت کرد یا نه. رفت تلویزیون یک سری حرف‌ها را مطرح و بعد از آن نیز به من پیام داد که می‌دانم نگاه شما حمایتی است؛ به من کمک کن. البته بسیاری از حرف‌هایی که وی در تلویزیون مطرح کرد دروغ بود.

ادعای غذا نخوردن رستمی در فدراسیون صحت دارد؟

انوشیروانی در واکنش به ادعای کیانوش رستمی که عنوان کرده بود به دلیل آلوده کردن مواد غذایی به مواد دوپینگ، اصلا در فدراسیون غذا نمی‌خورد، عنوان کرد: این درست نیست. کیانوش نه تنها از غذای فدراسیون استفاده می‌کرد بلکه برخی مواقع حتی غذا میهمانانش را نیز می‌برد. برخی رفتارهای کیانوش درست نبود اما من در جایگاهی نیستیم که با یک اسطوره برخورد کنم. ما حمایت کردیم. من هیچ سوء‌نیتی در برخورد با کیانوش نداشتم چون او یک وزنه‌بردار بزرگ ملی است؛ اگر نتیجه بگیرد افتخارش برای فدراسیون است. من می‌گویم کیانوش همه واقعیت‌ها را بگوید. این قهرمان چرا از بلیت فرست کلاس کلمبیا صحبت نمی‌کند؟ برای همه بلیت ۷۰ میلیونی گرفتیم اما هزینه بلیت کیانوش ۲۰۰ میلیون تومان شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    این کیانوش دیوونه است!!! سربه سرش نذار
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    خب زیادی بهش دادین وخورده و.....میندازه!!!
  • GB ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    تو آقای رئیس بی خود کردی براش بلیط ۲۰۰ میلیونی گرفتی, این تعبیض از کجا آماده که تو انجامش دادی ؟
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    همان روز که این آقای کیانوش با آن آقای بهداد با کمک صدا و سیما رییس وقت فدراسیون (رضازاده) را در تلویزیون محاکمه کردند کیانوش رستمی از دست رفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس