کد خبر 1540984
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
کیانوش از پرواز قطر جا ماند

نام دارنده مدال طلا و نقره المپیک در لیست اولیه مسابقات وزنه‌برداری قطر کاپ دیده نمی‌شود.

به گزارش مشرق، مسابقات وزنه‌برداری قطر کاپ آخرین گزینشی المپیک پاریس در سال ۲۰۲۳ در قاره آسیا به شمار می‌رود که از تاریخ ۴ تا ۱۴ دسامبر (۱۳ تا ۲۳آذر) در دوحه برگزار خواهد شد. مسابقات قهرمانی آسیا در جینجو، مسابقات قهرمانی جهان در ریاض و جایزه بزرگ کوبا تورنمنت‌هایی بودند که نمایندگان ایران در سال ۲۰۲۳ در آن حضور داشتند. میرمصطفی جوادی، رضا دهدار، سیدرسول معتمدی، علی داودی و آیت شریفی پولادمردانی هستند که بیشترین شانس برای حضور در پاریس دارند. جوادی در دسته ۸۹ کیلوگرم، معتمدی و دهدار در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، داودی و آیت شریفی نیز در دسته فوق‌سنگین وزنه خواهند زد.

فدراسیون وزنه‌برداری برای ارتقا رکورد پولادمردان نام هفت وزنه‌بردار را برای رقابت‌های قطر کاپ به فدراسیون بین‌المللی این رشته و مسئولان برگزاری رقابت‌ها ارسال کرده است. در لیست اولیه فدراسیون نامی از کیانوش رستمی ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم دیده نمی‌شود. رستمی روز گذشته گفته بود که آمادگی حضور در مسابقات قطر کاپ را دارد و این مهم را نیز به مسوولان فدراسیون از جمله سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون اعلام کرده است.

لیست نهایی مسافران قطر نیز ۴ نوامبر (۱۳ آبان) ارسال می‌شود و باید منتظر ماند که آیا امکان اضافه شدن نام کیانوش رستمی به این لیست وجود دارد. با توجه به حذف نام رستمی از لیست اولیه، ممکن است دارنده نشان طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو شانسی برای حضور در مسابقات قطر کاپ نداشته باشد. کیانوش روز گذشته در واکنش به غیبت احتمالی خود در قطر کاپ گفته بود: عدم حضور من در این مسابقات عملا پایانی بر رویای حضور من در المپیک پاریس است.

حسین سلطانی در دسته ۸۱ کیلوگرم، میرمصطفی جوادی در دسته ۸۹ کیلوگرم، رضا دهدار و سیدرسول معتمدی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، مهدی کرمی دسته ۱۰۹ کیلوگرم، علی داودی و آیت شریفی در دسته فوق‌سنگین نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی قطر کاپ است. حضور حسین سلطانی و مهدی کرمی در دسته‌های غیر المپیکی یکی از نکات این لیست به شمار می‌رود. گفته می‌شود حسین سلطانی به زودی در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه خواهد زد تا در غیاب کیانوش رقیبی جدی برای جوادی باشد.

همچنین فدراسیون نام ریحانه کریمی و فاطمه کشاورز برای حضور در این مسابقات به فدراسیون بین‌المللی و مسئولان برگزاری رقابت‌ها ارسال شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    5 ساله میره تر میزنه میاد تفریحی میره بیشتر
  • تراختور IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    زودتر میرفتی فرودگاه تا جا نمیموندی خووو
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    پس به سفر قطر کن
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    پنین خواسته شدا. چون قصد داشته برای تیم غیر ایرانی ففالیت کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس