رئیس زاده نظام پزشکی

از جمله نعمات و مثبتاتی که بوسیله حاکمیت انقلاب اسلامی و خدمات مدیران جهادی در اختیار مردم عزیز ایران قرار گرفته؛ "ارزانی خدمات درمانی و دارویی ایران نسبت به سایر کشورهای جهان" است.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. ۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

لزوم ورود مسئولانه‌تر بیمه‌ها در بحث هزینه‌های درمان

نعمت درمان ارزان در ایران را پاس بداریم

صف‌آرایی در مقابل محسنی‌ اژه‌ای/ چرا عجمیان و علی‌وردی از شهدای غزه مظلوم‌ترند!؟

محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران در یازدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی سرطان‌های زنان ایران گفته است: برای اینکه مردم از گرانی خدمات سلامت آسیب نبینند، بیمه‌ها باید واقعی و مؤثر عمل کنند تا پرداختی از جیب مردم افزایش نیابد.

به گزارش مشرق، او در عین حال تصریح می‌کند: در حال حاضر در مقام مقایسه از نظر قیمت خدمات سلامت، جایگاه کشور ما در دنیا در بین ۱۰۰ کشور اول نیست و جزو کشورهایی هستیم که پایین‌ترین قیمت خدمات سلامت را داریم.[1]

*اشک و لبخند موجود در سخنان رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران را بایستی با هم دید.

مردم ایران به دلیل وقوع تورّم و گرانی؛ با مشکلات عدیده‌ای در بحث درمان و تهیه دارو هستند که رفع این قضیه همت مسئولان دولتی را طلب می‌کند. در عین حال و در کنار رؤیت مشکلات اما نباید این حقیقت مهم و البته شیرین را نیز از نظر دور داشت که با وجود مشکلات اما نرخ خدمات پزشکی و دارویی در ایران حتی از 100 کشور دیگر دنیا نیز کمتر و ارزان‌تر است.

بایستی از بابت این نعمت، شکرگذار بود و آن مشکلات را نیز با انتقاد اصولی، "رأی خوب" و مطالبه عقلانی در کانال رفع قرار داد.

پس از این گام همچنین بایستی متوجه بدخواهی و توطئه "سیاه‌نمایان" نیز بود و به خوبی دانست که افرادی هستند که قصد دارند سیستم درمانی و دارویی کشور عزیز ایران را با بهانه‌جویی و یا بزرگنمایی مشکلات بعنوان یک "عامل عصبانیت" جلوه دهند و دستاوردهای آنرا در مقابل چشم‌های مردم پایمال کنند.

ندیدن توطئه اینان موجب از دست رفتن نعمات و بزرگ شدن مشکلات در بخش دارو و درمان کشور می‌شود.

گفتنیست، پیشرفت و ارزان‌بودن خدمات پزشکی در ایران موجب شده که یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که گردشگران خارجی به انگیزه آن وارد ایران می‌شوند؛ بحث "گردشگری سلامت" باشد که این فرایند نیز ضمن اینکه جای خوشوقتی دارد؛ البته بایستی تقویت شود.

***

صف‌آرایی "دشمنان عقل" در مقابل محسنی‌اژه‌ای

صف‌آرایی در مقابل محسنی‌ اژه‌ای/ چرا عجمیان و علی‌وردی از شهدای غزه مظلوم‌ترند!؟

کانال تلگرامی امتداد (ارگان حزب تحریمی اتحاد ملت) به تازگی در مطلبی پیرامون مواضع ضد فساد رئیس قوه قضائیه و احتجاجات حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای مبنی بر برائت جمهوری اسلامی از مداهنه با مسئولان و آقازاده‌های فاسد [2]؛ مدعی وجود شبهه در پیوست این سخنان شده است!

امتداد با طرح این سؤال که "چرا این موارد «احساس عدم تبعیض» را در مردم ایجاد نکرده است؟ " می‌نویسد:

"سؤال این است که اساسا آیا فکر می کنید این دستگیری ها و محاکمه ها باعث شده تا مردم احساس کنند «قانون آنقدر خوب و بدون تبعیض اجرا شده است که همه مردم خودشان را در برابر قانون یکسان احساس کنند؟ اگر پاسخ به این سئوال این باشد که «بله، مردم با دیدن این محاکمه ها احساس عدم تبعیض در برابر قانون داشتند»؛ اگر پاسخ به این سئوال مثبت باشد حرف دیگری باقی نمی ماند.

اما اگر پاسخ منفی باشد (که به نظر می رسد هست) باید به این فکر کرد: چرا این برخوردها نتوانسته احساس عدم تبعیض را در مردم ایجاد کند؟ به این سئوال هم می توان از منظرهای گوناگون پاسخ های گوناگونی بسته به پرونده این افراد(موارد دستگیر شده از مسئولان و آقازاده‌های فاسد) داد. اما اجمالا می توان گفت که دستکم بخش مهمی از جامعه این برخورد ها را با نگاه «سیاسی» ارزیابی می کنند. لذا چنین برخوردهایی برایشان ایجاد احساس عدم تبعیض و برای سیستم قضایی «تولید قدرت» نکرده است"!

*پیش از این هم پیش‌بینی می‌شد که احتجاجات و دلایل عقلانی رئیس خدوم قوه قضائیه در اثبات اینکه نظام جمهوری اسلامی ضد فساد است و به سمت بسط عدالت حرکت می‌کند؛ همچون "آب در لانه مورچگان" عمل خواهد کرد.

بدیهی بود جماعتی که "مفسدنمایی از نظام" قاتق نانشان است؛ پس از شنیدن این تحدّی عقلانی حجت‌الاسلام اژه‌ای که می‌گوید: "کدام مسئول فسادش ثابت شد و جمهوری اسلامی با او برخورد نکرد؟ " برآشوبند.

آنها بدین سبب که برای این سؤال معقول هیچ پاسخ یا مصداقی ندارند؛ مجددا پای اباطیلی مثل "مردم چنین فکر نمی‌کنند" را به میان می‌کشند و حرف‌هایی که در محافل براندازی آموخته‌اند را به اسم مظلوم مردم سند می‌زنند.

بله در نظام جمهوری اسلامی هیچ مسئولی نیست که فسادش اثبات شده باشد و با او برخورد نشده باشد. حقیقتی که از نتیجه آن هم درمی‌یابیم در نظام جمهوری اسلامی "فساد سیستماتیک" وجود ندارد.

و برخی اصلاح‌طلبان و جریاناتی که یک سرشان در تحریم انتخابات است و سر دیگرشان در براندازی باید با این عقلانیت کنار بیایند.

در خاتمه بیان این تذکر هم ضروریست که "مقاومت در برابر فهمیدن" و "جنگ با عقلانیت" در حکومت شام در صدر اسلام نیز رایج بود. جایی که صاحبان تریبون به جای اینکه از عقلانیت و سجایای علی(ع) با جامعه محاکات کنند؛ دائما فضائل او را انکار می‌کردند و در نتیجه جامعه به جایی رسید که حتی منکر ایمان و مدعی کفر علی(ع) هم شد.

پس بدانیم که خطر انکار و شبهه‌پراکنی در مقابل عقلانیت می‌تواند "خطر تکرار شام" را نیز رقم بزند.

***

ژست ضد اسرائیلی "بانیان آشوب"

چرا عجمیان و علی‌وردی از شهدای غزه مظلوم‌ترند!؟

صف‌آرایی در مقابل محسنی‌ اژه‌ای/ چرا عجمیان و علی‌وردی از شهدای غزه مظلوم‌ترند!؟

علی ربیعی، از فعالان اصلاح‌طلب اخیرا در یادداشتی با عنوان «فلسطین و آزاداندیشی در حریم دانشگاهی» در روزنامه اعتماد نوشته است: برای برخی ایرانیانی که به علت «لج ملی» از اکنون و حال عمومی جامعه، حتی حمایت بیانی از فلسطین و موضع‌گیری در برابر ظلم آشکار و نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها -با حمایت مالی و نظامی همه قدرت‌های غربی- ندارند و در انباشتی مزمن شده از مسائل منفی، قدرت ایستادن در سمت حقیقت را از دست داده‌اند. تاسف می‌خورم و ناامیدکننده‌تر از آن، شنیدن صداهای برخی ایرانیان است که حتی داغ‌تر از یهودی‌های غیرمتعصب در کنار مواضع صهیونیست‌ها، خواهان حمله به ایران می‌شوند؛ برای این افراد نیز، افسوس انسانیت ازدست رفته می‌خورم.[3]

*تأسف ربیعی کاملا قابل درک و معقول است. ولی تناقضی بزرگ و اثبات‌کننده هم از درون آن منتج می‌شود...

آقای ربیعی به تازگی طی یادداشتی پیرامون اغتشاشات سال گذشته و آشوبگران خیابانی آن حادثه اعتراف کرده بود که در آن اغتشاشات "در کنار مردم" حضور داشته است. [4]

سؤالی که خود را به رخ می‌کشد این است که آن "مردم به خیابان‌ریخته‌ای که ربیعی در کنار آنها حضور داشته" آیا همان ایرانیانی نیستند که امروز حقیقت ماجرای غزه را وانهاده و نسبت به فلسطین بی‌تفاوت هستند!؟

پاسخ "بله" است...

با این تفاوت که ربیعی آن روز به این دلیل که هدف خود و دوستانش را در خیابان جستجو می‌کرد در کنار همین آدم‌ها قرار گرفته بود اما امروز به این دلیل که هدفش محقق نشده؛ صلاح را در این می‌بیند که از یاران سابق خود دوری بجوید.

ما ضمن اینکه قضاوت درباره این "تلخی و حقیقت" را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم؛ ‌ البته این نکته برادرانه را هم با آقای ربیعی در میان می‌گذاریم که بی‌فضیلت‌تر از آنکه جنایت اسرائیل در ریختن خون مردم غزه را محکوم نمی‌کند؛ او و آنهایند که ریخته شدن خون مظلومانی مثل شهید عجمیان و شهید علی‌وردی و سایر شهدای حوادث سال گذشته را محکوم نمی‌کنند و بسا که نسبت به آن خون‌ها رواداری هم دارند!

***

1_ mshrgh.ir/1542207

2_ mshrgh.ir/1542117

3_ https://www.etemadonline.com/tiny/news-638976

4_ mshrgh.ir/1537584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    تاریخ قضاوت خواهد کرد که چه کسی مظلوم بود ؟
    • ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      56 21
      وقتی ظالم و مظلوم الان معلوم است، نیازی به قضاوت تاریخ نیست. دشمنان اسلام و نظام اسلامی و ولایت فقیه، ظالم هستند. مظلوم قدرت‌مند هم همین‌ها هستند.
    • ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      45 10
      اصلاح طلبان تهوع آور و روزی نامه هایشان به اذعان صهیونی ها سرمایه های اسرائیل در ایران هستند!!!
    • ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      52 11
      مثلا چی این ۸۰ نفر جانی ارازل اوباش مظلوم بودند و این شهید بسیجی مظلوم نبود چرا یه نفرشون انسان نبود جلو بقیه رو بگیره چاقو به دست دکتر خورده نه برای نجات مظلوم بلکه برا شراکت در قتل
    • ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      34 10
      ربیعی پاسخگو باشد چرا اصلاح طلبان جنایات اسرائیل در غزه را محکوم نکردند ؟!
    • بهرام ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      35 6
      تاریخ قضاوت میکند؟؟!!!! این حرف بچه گونه و مزخرفه... حقیقت عین روز بر جهانیان روشن است. اینکه در انگیس که دولتش همه جوره از وحشی گری اسراییل حمایت میکند، صدها هزار نفر از مردم عادی به خیابونا میان و در حمایت از مظلومیت غزه تظاهرات میکنند. حق و باطل، ظالم و مظلوم کاملا مشخص است. جه نکته ابهامی در وحشیگری اسراییل و امریکا و حامیانش وجود دارد. که منتظر بمانیم تاریخ ظالم و مظلوم رو مشخص کند اقا؟! ایینه ای زلال تر از عزه برای انعکاس حقیقت طالم و مظلوم وجود ندارد. وحشیگری در غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان معصوم،بی پناه و مظلوم ش ایینه تمام نمای مظلومیت است.
  • ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    111 6
    اگر برخی از مصلحت اندیشی ها رو روزی کنار بگذارند آنوقت فساد هایی که نگذاشتند ثابت بشود و پرونده های که یا تشکیل نشد و یا تشکیل شد و رفت زیر میز ، رو خواهد شد / یکی از تفاوت های عدالتی که امیرالمومنین علی (ع) در زمان حیاتشان اجرا کردند با عدالتی که ما داریم اجرا میکنیم اینه که در عدالت علی (ع) چنین مصلحت اندیشی هایی وجود نداشت نمونه اش برخورد با ابن هرمه مامور بازار اهواز / این مصلحت اندیشی ها بخشی اش برمیگرده به ۱- تعارض منافع فردی و بین دستگاهی و ارگانی که اگر قبل از سپردن مسئولیت به یک مسئول از واقع شدن او در موقعیت تعارض منافع جلوگیری بشه بخش زیادی از فسادها اصلا رخ نمیده که بخواهد ثابت بشود ، ۲-بخش دیگرش بر میگرده به یک تصور غلط که فکر میکنن اگه فساد فلان مسئول یا مدیر رو بشه اعتماد مردم به نظام کم میشه درحالیکه اگه رو بشه و باهاش برخورد بشه اعتماد مردم بیش از پیش به نظام بیشتر خواهد شد ۳- بخش دیگر ش مربوط میشه به اینکه نظارت بر خیلی از ارگانها و مدیران رو متأسفانه سپردن به زیرمجموعه حقوق بگیر همون ارگان نظیر حراست ها و..که بالصطلاح مثل چاقویی عمل میکنند که دسته خودش را نمی‌برد که حتی فسادی هم رخ بدهد تمایل ندارند که آنرا علنی کنند و باهاش برخورد کنند چون به غلط فکر میکنند رأس و مدیر اون دستگاه زیر سوال می‌رود اگر اون نهادهای نظارتی رو به معنای واقعی کلمه مستقل از اون دستگاه قرار دهند و حقوق و دستمزدش رو هم جدای از بودجه اون دستگاه پرداخت کنند اونوقت خیلی از فسادهای پنهان رو میشه و اثبات میشه و باهاش برخورد میشه و کار به مصلحت اندیشی نمی‌کشد ۴- بخش دیگری از این مصلحت اندیشی ها برمیگرده به سلسله وار بودن یک فساد ، به این معنا که شخصی به تنهایی نمی‌تواند مرتکب اون فساد شده باشد که اگر بخواهند با اون فساد رسیدگی و برخورد کنند باید مجموعه از افراد اون ارگان و دیگر ارگانهای مرتبط رو باهاش برخورد کنند / مدام گفته میشه که فساد سیستمی نیست اما معنای این جمله این نیست که اگر رأس رئیس و مدیر یک ارگان و نهاد یا دستگاه پاک و مورد اطمینان است مبنای این باشد که دیگر در زیر مجموعه او هیچ فسادی رخ نمی‌دهد و هیچ کس قدمی کج برنمی‌دارد !! / برخی از اوقات چشمهای نظارتی که باید باز باشد باهمین مصلحت اندیشی ها تعمدا بسته میشوند که فساد را نبینند که مجبور نباشند باهاش برخورد کنند
    • ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      5 70
      در عدالت حضرت امیرالمؤمنین امام علیه علیه‌السلام هم مصلحت‌اندیشی‌های فراوان وجود داشت. چون مصلحت نظام مهم است نه خالی کردن هیجان. تو از حکومت حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام خبر نداری
    • ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      32 6
      این آیه قرآنه همه به هم مسؤلند روز جزایی هم هست منفعلی مسولین بی جواب نخواهد ماند چه در این دنیا چه در آن دنیا
    • ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      31 1
      امام علی کجا مصلحتی بود وقتی اتش دست عقیل گذاشت
    • ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      18 0
      در جواب آقا یا خانم ۹:۰۳ عرض میکنیم در حکومت امیرالمومنین علی (ع) سکوت و خانه نشینی چندین ساله حضرت برای حفظ اسلام وجود داشت اما اون مصلحت اندیشی فردی شخصی سیاسی برای حفظ قدرت و حکومت خودشان نبود / یه کم بنشینیم کلاهمان را قاضی کنیم و بدون جانب داری ببینیم چند درصد این مصلحت اندیشی های ما بخاطر حفظ قدرت و بخطر نیافتادن موقعیت خودمان یا فرزندانمان و نزدیکانمان و دوستانمان و حزب مان و جناح مان ... هست !!؟ به اسم اینکه باید حفظ انقلاب کنیم سکوت میکنیم اما دانسته یا ندانسته داریم درست برعکس به اهداف اولیه انقلاب اسلامی ضربه می‌زنیم/ اونهایی که جان و مال و ابروشون رو خرج نظام و انقلاب کردند و حکومت طاغوتی و مفسد شاهنشاهی رو بدلیل فسادش سرنگون کردند اگر قرار بود مثل برخی ازماها مصلحت اندیشانه و منفعت طلبانه فکر کنند جانشان که عزیزترین و ارزشمندترین دارایی شون بود رو فدا نمی‌کردند / حضرت عباسی و‌خداوکیلی چند نفر رو‌میتونی پیدا کنی که اگر فسادی در نزدیکان درجه یک اش رخ داد خودش علنی و بدون مصلحت اندیشی و منفعت طلبی باهاش برخورد کنه و بره لو اش بده !؟ پس تا وقتی اینطوری نیستیم نمیتونیم در مقام عمل ادعای مبارزه با فساد رو داشته باشیم / حفظ منفعت خودمون و جناح مون و حزبمون و.. مون رو به پای حفظ انقلاب نگذاریم و مصلحت اندیشی هامون رو توجیه نکنیم /
  • حسن+يك ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    37 6
    يك ايراد اساسي وارد است و اون هم اينكه نظام هزينه ی افراد ضد نظام و فاسد ميشه نمونش طبري ، قره حسنلو . پسران معاون اول قوه چرا بايد شخصي كه پسراش با استفاده از رانت و قدرت پدر دست به فساد ميزنند معاون اول قوه قضاييه باشه
    • ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      2 44
      در هیچ کدوم از این مواردی که نوشتی نظام هزینه نشده. نظام برخورد کرده. شما یک چیزی شنیدی این جا تکرار کردی! ضمنا اتهامات فرزندان معاون هنوز هم ثابت نشده چه برسه به ارتباطش با پدرش
  • ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    10 7
    مرگ بر منافق که در ایران دار و دسته افسادطلبان هستن. ربیعی به جای دل‌سوزی برای مردم غزه بع خود یادآوری کند کم‌کاری اقتصادی و نظامی دولتی که او در آن با افتخار کار می‌کرد باعث تضعیف جبهه مقاومت شد.پس بنشینید نقش غیرمستقیم خودش و یارانش در ریخته شدن خون کودکان بی‌گناه را شمارش کند که برای قبر و قیامت نیاز دارد!
  • ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    15 7
    مطمئن باشید که خونهای به ناحق ریخته شده شهیدان والا مقام عجمیان و ارمان علی وردی عزیز دامن ناپاک مدعیان زر اندوز اصلاح طلب را خواهد گرفت
  • ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    6 6
    شایسته بود فرد مورد اشاره پدر شهید عجمیان سکوت را می شکست و توضیحات قانع کننده ای برای افکار عمومی می داد.
  • ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    9 6
    شماکه دوست کدخدا ورفیق ملکه وهمکلاسی کارشناس اتمی اونا وامضای گری تضمین است بودید شماکه بره رو گزاشته بودید کنار گرک شماکه شنبه فهمیدید بنزین گرون شده حاج قاسم وشهیدفخریزاده رو گذاشتید جلوی موشک بعد وزیرخوفیه رو باچپق وقلیان قسم به جدش زهرا دادیددیگه حرف از غزه وشهدای مظوم 1401 نزنید که حالم از دستتون بهم می خوره
  • ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    4 9
    مرگ بر آمریکا و اسراییل امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند : ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد مرگ بر آمریکا و اسراییل
  • محمد ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    15 7
    آبشخور سعید حجاریان ، علی ربیعی (عباد) ، جواد آذری جهرمی ( جواد ناظری) از یکجا است
  • ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    7 2
    خود اصلاح طلبان میدانند که به بدلیل همان لج سیاسی و جناحی غیر ملی و ضد انقلابی وقتی حرف حساب هم بزنند سخنانشان باز تاب لازم را ندارد و فقط بدرد مخاطبان خودشان میخورد
  • ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    5 3
    افساد طلبان شما مثل اینکه یادتون رفته که بزرگترین سرمایه کییا هستین پس لطفا خفه شید اماده باشید که اون کذاب رو بالاخره محاکمه خواهیم کرد👎✌️🇮🇷
  • ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    5 3
    اصلاح طلبان سرمایه های رژیم صهیونیستی در ایران
  • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    6 3
    طبق معمول خباثت اصلاح طلبان در وارونه نمایی حتی در کلمه لج ملی خود نمایی میکند کدام احمقی ست که لجبازی سیاسی ضد منافع کشورش را ملی بماند
  • حسین ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    49 3
    شما تیتر زدید ((از جمله نعمات و مثبتاتی که بوسیله حاکمیت انقلاب اسلامی و خدمات مدیران جهادی در اختیار مردم عزیز ایران قرار گرفته؛ "ارزانی خدمات درمانی و دارویی ایران نسبت به سایر کشورهای جهان" است.)) با تشکر از مسئولان عزیز در پاسخ می گوییم لطف کنید درآمد مردم را جهانی پرداخت نمایید وهر روز با تورم زایی ثروت مردم را بر باد ندهید ودر این شرایط برابردر آمدی وتورمی مردم ایران قطعا با قیمت های جهانی دارو،سوخت و... مشکل نخواهند داشت..ادم منصف وراستگو فردیست که تمام واقعیت رابگوید نه فقط قسمتی از واقعیت را که به نفع اوست
  • ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    18 0
    وقتی کاری برات پیش میاد گذرت می افته به قوه قضائیه در برخورد با کارکنان و عوامل قضایی از حرف زدنشون ، امر ونهی شون با پوست و گوشت و خونت حس میکنی تبعیض و تحقیر رو . اگه این قوه درش عدالت به معنای واقعی وجود داشت مسئولی رو که نمی تونسته یا نخواسته مراقب فرزندانش باشه رو سر کار نگه نمیداشت ، مگه بچه های یه پزشک جراح می تونند برن بیمار ویزیت کنن یا عمل کنن واقعا چه طور فرزندان این مسئول تونستند در امور قضایی دخالت کنند ، بسیج از اولش که تشکیل شد مظلوم شهر بود و شهید جبهه .
  • ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    10 0
    ادم یکمی با بصیرت نگاه کنه میبینه سیستم شیطانی هم باعث کشتار مردم خودمون میشه هم تو غزه ی کشتارگاه راه انداخته و در حال تماشای نظم نوین جهانیشه که به قول خودش دوست داره یکم سهم بیشتری داشته باشه شیطان شیطانه فقط روش ها فرق میکنه. تزویر یک نامش روی خدا و وروی دیگرش نام ابلیس هست تزویر خطرناکه خطرناک اما خدا به وسیله‌ی همان فرعون شیطان، نبوت موسی را جلو برد
  • ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    34 0
    باز خدا پدر و مادر اونایی را بیامرزه که ریختن خون شهدا را محکوم نمی کنن و جزو ساکتینن، از کسائی انتظار نداشتیم که ضامن آزادی قاتلین این شهدا بشن که شنیدیم ضامن دکتر و خانمش شدن که به جای قسم پزشکی که خوردن عوض نجات مجروح ، با آسیب زدن به بدن مبارک سید شهید باعث شهادت ایشون شدن ، خداوند آخر و عاقبتمونو ختم به خیر کنه
  • ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    7 1
    آقای اژه ای فقط در 1مورد بگو با ... که مبلغ 14000میلیارد تومان از بانک سرمایه بالا کشید و خورد چرا اصلا یک خط هم در موردش چیزی نگفتید
    • ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      1 0
      دزد ملعون : محمدعلی هادی است .
    • ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      1 0
      خاک بر سرتان با این سایت تان . چرا می ترسید نام دزد و غارتگر 14000میلیارد تومانی این مملکت شخص ملعون (( محمدعلی هادی )) را ببرید .
  • ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    13 0
    مرگ بر امثال مصی علینژاد ها و حامیان و منافقان خائن داخلی که بنا به تدبیر ناتانیاهو تمام داشته ها و زحمت های داخل مملکت رو در چشم نسل جدید ول شده در اینترنت هیچ کردند بنام دمکراسی خیالی وحشی های اوانجلیس آمریکایی تا فضا برای آغاز جنایات باقیمانده از پروژه گسترش کشور صهیونیستی اسرائیل از نیل تا فرات به همین راحتی آغاز بشه این نسل جدید و ناشکر ما باید وحشت جنگ و نبود غیرت برای حفظ وطن و مقاومت کردن رو تجربه کنه تا قدر روزهای از دست رفته رو با حسرت ابراز کنه صبر لازم است بهترین فکرها ، زمانها و بهترین سرمایه ها عوض تقویت بیش از پیش بنیه نظامی درگیر پروژه های تزریقی غربی بنام دنیای تمدن که نیازی به سلاح و موشک ندارد حماقت و خیانت جمعیت و بزرگان مربوطه آشکار تر از نمیشه.
  • ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    15 0
    به برکت انقلاب جدای از درمان افزایش بیماری رو هم شاهد بوده ایم به چیزی که الان توجه نمیشه سلامتی غذا هستش دولت هم شعارش فقط امنیت غذائی ست یعنی فقط سیر بشین !
  • ناشناس ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    20 1
    همه ی ما بی عقل آقای اژه‌ای مطهر پر از عقل آقای عقل تمام بیا و دل پدری را که شکنجه ی جوانش را دید و اشک نریخت چون به عدالت اعتقاد داشت شاد کن بگو عدالت شما جای که شهید بزرگوار را سلاخی می کردن به وسیله ی داعشینی که الان مسخره ترین حکمها را گرفتن کجاست خودتان را پشت چهارتا بگیر و ببند الکی که بیشتر شبیه شوی تلویزیونی است قایم نکنید کاش با همان همتی که برای مجازات فردی که گردنبند علی دایی را دزدید و قاتلین مهرجویی بیانیه دادید کار می کردید تا ابد هر گاه خواستن از قوه قضائیه ضعیف و پر از رابطه حرف بزنند شما را فراموش نخواهیم کرد
  • حجت ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    7 1
    جناب محمد رئیس‌زاده، داداش، قیمت ارزون نیست. پول ما در برابر پول اونا بی ارزشه
  • ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    17 0
    درمان ارزان؟ ؟ خدا لعنتت کنه
  • ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    متاسفانه اخراج دانشجویان مقاطع تحصیلی بالا و دلیل بسیاری از انصراف های دانشجویی خود دانشگاه و اساتید آن است که بسیار بی مسئولیت رفتار کرده . چرا پرداخت جریمه انصراف و اخراج دانشجو را بین دانشجو و استاد و دانشگاه تقسیم نمی کنید تا بفهمند باید بخاطر حقوق و بودجه ای که دریافت می کنند مسئولیت پذیر باشند و دانشجو را منبع درآمد فرض نکنند
  • ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 0
    معاون اول اژه ای نمیدانست گل پسرهاش چطوری پورشه سوار شده اند! قبول !نمیدانست! ولی کسی که نمیتونه اطرافیانش رو رصد کنه !چطوری میخواد حق مردم رو رصد کنه؟هر وقت معاون اول اژه ای استعفا داد ،به عدالت باورمند میشویم.
  • ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    7 0
    معاون اول اژه ای نمیدانست گل پسرهاش چطوری پورشه سوار شده اند! قبول !نمیدانست! ولی کسی که نمیتونه اطرافیانش رو رصد کنه !چطوری میخواد حق مردم رو رصد کنه؟هر وقت معاون اول اژه ای استعفا داد ،به عدالت باورمند میشویم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس