جلیلی: غربی‌ها جنایتکارترین افراد را سمبل دموکراسی معرفی کردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عظمت طوفان الاقصی در فتوحات نرم بود که افکار عمومی را نسبت به فلسطین تغییر داد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در برنامه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران که امروز برگزار شد، گفت: در یک ماه اخیر بعد از طوفان الاقصی سلسه جلساتی را در دانشگاه‌های مختلف برگزار کردیم و در هر دانشگاه بخشی از تحلیل این موضوع را پرداخته ایم.

وی افزود: روایت فلسطین را در جلسات قبل بررسی کردیم و از چند جهت هم قابل روایت کردن است، یکی از زاویه روایت صهیونیست ها، دومی زاویه نگاه فلسطینی‌ها و دیگری افرادی که نگاه تماشاگرانه داشتند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: طوفان الاقصی از زاویه‌های مختلف مثل نظامی، راهبردی و بین المللی قابل تحلیل است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از لحاظ نظامی اهمیتش این بود که رویکرد رژیم صهیونیستی یک سیاست هجومی بوده و بر اساس ساختار هجومی عمل می‌کنند و بقیه باید در مقام دفاع باشند، در حالی که در عملیات طوفان الاقصی در حالت دفاعی عمل کردند.

وی افزود: این جنایت‌ها به دست کشورهایی انجام می‌شود که ادعای تامین امنیت در جهان را دارند.

جلیلی گفت: این شرایط محصول نظم نوین جهانی‌ای است که تشت رسوایی‌اش خیلی وقت است که از بام افتاده، و انقلاب اسلامی دقیقا به مبارزه‌ی با این نظم نوین رفته و دلیل دشمنی و ترس آن‌ها از ایران هم همین است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این نظم نوین به قدری با زر و تزویر و فریب همراه است که ازاسرائیل به عنوان سپر آزادی و شمشیر دموکراسی یاد می‌کند و رئیس جمهور آمریکا بعد از جنایت بیمارستان المعمدانی در فلسطین اشغالی به اسرائیل می‌گوید چیزی که ما و اسراییل را بهم پیوند داده است همین دموکراسی است.

جلیلی عنوان کرد: نقطه‌ی پیروزی و اهمیت طوفان‌الاقصی در شکستن هژمونی فرهنگی و این فریب بزرگ جهان مدرن است.

وی افزود: جنگ با قدرت سخت این استکبار جهانی عرصه‌ی محدود تری دارد، اما جبهه‌ی جنگ با قدرت نرم او بسیار گسترده‌تر است و جبهه‌ی اصلی هم همین جبهه است. جبهه‌ای که همه‌ی افراد باید وارد آن بشوند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وقتی امام خمینی ره در فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه فرمودند شما باید از هسته‌های سخت مقاومت در جهان حمایت کنید، منظور همین جبهه‌ی جنگ نرم است.

وی افزود: افرادی که در سال گذشته برای حادثه‌ای در ایران ادعای حمایت از زنان داشتند و شعار زن زندگی آزادی می‌دادند، در برابر کشتار زنان و کودکان بی گناه سکوت می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: کشورهای غربی مدعی حقوق بشر نه تنها از فوت زنان در فلسطین ناراحت نشدند بلکه از کشتار سنگین انسان‌ها ابراز رضایت دارند و اعلام همراهی می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چند قدرت برای رسیدن به اهدافشان نظمی قرار داده اند و مدعی امنیت جهان هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی همه مناسبات آن‌ها را بر هم زد. بدترین فشارها را آوردند و ادعای فشار حداکثری کردند بعد خودشان به این نتیجه رسیدند که شکست افتضاحی خوردیم.

جلیلی عنوان کرد: همین رژیم صهیونیستی که هر وقت اراده می‌کرد سرزمین‌ها را به خودش اضافه می‌کرد شکست سنگینی خورد.

وی ادامه داد: کشورهای غریی جنایتکاران‌ترین افراد که رژیم صهیونیستی است را به عنوان سمبل دموکراسی معرفی کردند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: عظمت طوفان الاقصی در فتوحات نرم است که افکار عمومی را نسبت به فلسطین تغییر داد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: به اسم امنیت جهان، بدترین کارها را می‌کنند و باید این موضوع را تبیین کرد که امنیت جهان اتفاقا بدون این کشورها محقق می‌شود و جهان همراه با صلح و امنیت خواهد بود.

جلیلی افزود: هنرمندان باید ابتکار عمل را به دست بگیرند و روایت نادرست آن‌ها از نظم جهانی را تغییر دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در یک بزنگاه تاریخی طوفان الاقصی فقط سیلی به صورت آن‌ها نزد بلکه تحولات منطقه را تغییر داد و این را باید درک کرد و تحلیل درست از آن داشته باشیم.

وی افزود: همین‌ها که مدعی دموکراسی هستند نمونه درخشان دموکراسی را رژیم صهیونیستی معرفی می‌کنند.

جلیلی تاکید کرد: طوفان الاقصی فقط یک عملیات ساده نظامی نبود بلکه نظم جهانی را بر هم زد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز غربی‌ها و رژیم صهیونیستی فقط با حماس روبرو نیستند بلکه با یک جبهه متحد و قوی که مقاومت است روبرو هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 0
    از غربی که جایزه مضحک صلح نوبل را به جنایتکاری چون شیمون پرز می دهد چه انتظار بیهوده‌ای دارید واقعا که !!!!
    • ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    در عوض شرقی ها افرادی مانند چنگیزخان مائو پول پوت و استالین را معرفی کردند که سمبل دموکراسی هستند؟
  • ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس