کد خبر 1545172
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
داورزنی: سابقه مربیگری همیشه شرط موفقیت نیست

رسانه‌های بین‌المللی این روزها به موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران پرداخته‌اند.

به گزارش مشرق، فدراسیون والیبال ایران این روزها به دنبال انتخاب سرمربی برای هدایت تیم ملی است. پس از برگزاری چند جلسه و پیگیری‌های فراوان در نهایت فدراسیون والیبال به 6 گزینه نهایی رسیده است که شامل ویتال هینن، جیانلورنزو بلنجینی و روبرتو پیاتزا، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف می‌شود.

در این بین به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال علاقه بیشتری به انتخاب سعید معروف دارد. در همین راستا رسانه‌های بین‌المللی هم به بررسی این موضوع پرداخته‌اند. رسانه worldofvolley در مطلبی با اشاره به موضوع انتخابات فدراسیون والیبال و انتخاب سرمربی تیم ملی به اظهارات محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون اشاره کرده است.

در این مطلب آمده است: داورزنی بر اهمیت انتخاب مربی با دانش و تجربه قابل توجه در مسابقات بزرگ و همچنین توانایی تدوین برنامه ها و استراتژی های عمیق بازی تاکید دارد. داورزنی در مصاحبه خود تاکید کرد که مذاکرات فدراسیون با هدف مشخص کردن نامزدی است که بیشتر با نیازهای تیم ایران هماهنگ باشد.

داورزنی با وجود نگرانی‌ها در خصوص عدم تجربه مربیگری معروف، خاطرنشان کرد که سابقه مربیگری همیشه شرط موفقیت نیست. او به ویژگی‌های استثنایی، نفوذ و رهبری معروف اشاره کرد که به طور بالقوه می‌تواند به یک حرفه مربیگری موفق تبدیل شود؛ مانند سایر موارد در فوتبال و والیبال.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هم وطن ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام علیکم ، با اصرار و پافشاری آقای داورزنی یک دوره آقای بهروز عطایی تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران را به خاک و خون کشید ، و اما حالا نوبت آقای سعید معروف و باندش هست که این مأموریت را به پایان برساند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس