بوچیای

در شرایطی تیم بوچیا به بازیهای پاراآسیایی هانگژو اعزام شده که توپ این مسابقات را نداشته و مجبور شده قرض بگیرد!

به گزارش مشرق، اتفاقی به غایت باورنکردنی و شگفت آور در پاراآسیایی هانگژو درباره رشته بوچیا روی داده که معلوم نیست کدام بخش قصور و کم کاری کرده است. تیم اعزامی خبر نداشته و به آنها اعلام نکرده اند که توپ بازیها عوض شده و آنها در محل مسابقه ماجرا را فهمیده اند!

شاید از هر زاویه ای که به این خبر نگاه کنید، باورکردنش ناممکن باشد اما چنین اتفاقی روی داده و ملی پوشان ما مجبور شده اند با توپ های قرضی مسابقه دهند! همین قدر فکاهی و شگفت آور اما واقعی و البته تاسف برانگیز.

مهدی عسگری سرپرست انجمن بوچیا در این باره می گوید: "فدراسیون جهانی به همه کشورها اعلام می‌کند که استانداردهای جدید درخصوص توپ‌ها وجود دارد، ولی متاسفانه فدراسیون این موضوع را به ما اعلام نکرده بود. در مسابقات جهانی در بحرین هم که ورزشکاران می‌خواستند از جیب خودشان هزینه کنند و بروند، ولی فدراسیون اعزام نکرد و از تغییر توپ‌ها هیچ خبری نداشتیم."

وی به خبرگزاری تسنیم می گوید: " در هانگژو با التماس از تیم‌های دیگر قرض گرفتند. بچه‌های ما خیلی اذیت شدند چون هرگز تمرینی با این توپ‌ها نداشتند. در واقع آنها با وجود اینکه بهترین‌های ایران بودند و ما از مدال‌شان مطمئن بودیم، ولی متاسفانه اصلا نتوانستند امتیاز لازم را بگیرند."

اگرچه درباره امکان مدال آوری ملی پوشان می توان بحث کرد اما چگونه امکان دارد چنین موضوع مهمی به تیم اعزامی اعلام نشود؟ حالا چه کسی مسئول این ماجراست و باید پاسخگوی هدر رفت نیروی انسانی و منابع مالی کشور در این رویداد باشد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ج د ا ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 0
    مهم تر از هدر رفت پول ، هدر رفت آبروی کشورمان ایران در مجامع ورزشی است ...
  • ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 1
    ‎مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....مرگ بر آمریکا و اسراییل ....
    • ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 0
      آره حتما نتایج بی لیاقتی مسئولین ما تقصیر اسراییل است یه ذره سواد بخون به این میگن فرافکنی
  • ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    2 0
    خیلی زشته واقعا ،یعنی بودجه نداشته یا کوتاهی کردن ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس