کد خبر 1548110
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
سپاهان در انتظار جلسه استیناف AFC

سپاهان در پرونده دیگری نیز به رأی صادر شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا علیه خود اعتراض کرده و خود را برای جلسه استیناف AFC آماده می‌کند.

به گزارش مشرق، یکی از رسانه ها امروز به مواردی درباره پرونده بازی سپاهان و الاتحاد پرداخت که در آن به رد اعتراض باشگاه سپاهان در این موضوع اشاره شده بود. پیگیری‌های خبرنگار فارس اما از حقایقی در این موضوع پرده برداشت که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

بر اساس بررسی‌های انجام شده، باشگاه سپاهان اقدامات لازم در مورد شکایت از تیم الاتحاد و ناظر بازی را همان شب مسابقه و در زمان مقرر انجام داده است اما ناظر بازی پس از دستور لغو مسابقه، با اعلام اینکه بنای برگزاری جلسه اضطراری در هتل محل اقامت خود را دارد در ساعت هشت و بیست دقیقه شب، ورزشگاه نقش جهان را ترک می‌کند. گویا ناظر با شتابزدگی ورزشگاه را ترک می‌کند تا عملاً دسترسی به او ناممکن شود. این در شرایطی است که طبق روال معمول در مسابقات آسیایی، ناظر باید تا دقایقی بعد از پایان بازی در محل استادیوم حضور داشته باشد.

‏پیگیری‌ها نشان می‌دهد AFC شکایت سپاهان را با توجیه عدم تحویل فرم شکایت در مهلت مقرر رد کرده است. پس از این موضوع باشگاه سپاهان از AFC به مراجع مربوطه شکایت کرده و آماده برگزاری جلسات پیرامون آن است.

یک منبع آگاه در این زمینه گفت: سپاهان در پرونده دیگری نیز به رأی صادر شده از سوی AFC علیه خود اعتراض کرده و خود را برای جلسه استیناف AFC آماده می‌کند. در واقع هنوز اصلا جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده که خروجی آن «رد اعتراض سپاهان» باشد.

گفته می‌شود با توجه به نامه یکی از مراجع کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه سپاهان از افشای جزئیات این پرونده منع شده است و شاید به همین دلیل سپاهان در هفته‌های گذشته درباره این موضوع سکوت کرده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • همرزم هادی ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 1
    این درسی شد برای کسانیکه نمی فهمند هرچیزی جای و مکانی دارد صلوات به روح شهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس