کد خبر 1550325
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

درآمد ترید در ایران چقدر است؟

درآمد ترید در ایران چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ بازارهای مالی مانند بازار ارز دیجیتال بستر مناسبی برای رسیدن به درآمدهای بالا برای تریدرها هستند؛ اما در این بین پیش‌نیازهایی لازم است تا بتوان به درآمد بالا در آنها رسید.

آموزش حضوری ترید و یا شرکت در بهترین دوره ارز دیجیتال یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌تواند چنین شرایطی را برای معامله‌گران در بازارهای مالی ایجاد نماید. برای کسانی که به تازگی قصد دارند تریدر شوند، شناخت درآمد تریدر در ایران اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت و معمولا منبع موثقی برای این موضوع در دست نیست.

در این مقاله در کنار شما هستیم تا واقعیت‌های مهمی را درباره درآمد ترید در ایران با شما در میان بگذاریم. نکاتی که شما را نسبت به شغل تریدری آگاه خواهد ساخت و مسیر روشن تری پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

در ادامه نیز به معرفی یکی از بهترین دوره های ارز دیجیتال در ایران که تحت عنوان دوره بزرگان ارز دیجیتال در آموزشگاه کانون بورس برگزار می شود می پردازیم .

درآمد تریدر در ایران

درآمد تریدر در ایران تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در این باره شایعات زیادی مطرح است. در برخی از تبلیغات صحبت از درآمدهای چند ده هزار دلاری در ترید در ارزهای دیجیتال است و گاهی اوقات هم صحبت از رسیدن به درآمدهای چند صد هزار دلاری در ترید در ارز دیجیتال شنیده می‌شود.

اینها واقعیت‌های ترید در ایران نبوده و اکثر تبلیغات در این راستا بیشتر برای ترغیب کاربران برای ورود به این بازار است. البته نکته بسیار مهمی که درباره درآمد تریدر در ایران وجود دارد، دلاری بودن آن است. کاربران ایرانی با کمی تلاش و داشتن یک سرمایه اولیه مناسب می‌توانند به درآمد 2 تا 10 هزار دلاری در هر ماه برسند. حداقل مقدار این درآمد یعنی 2 هزار دلار نیز به دلیل بالا بودن نرخ ارز در کشور، بسیار قابل توجه است.

واقعیت اینجاست که کاربران ایرانی باید به ترید به مانند یک کسب‌وکار نگاه کنند. داشتن دید کسب‌وکاری به ترید باعث می‌شود تا هم تلاش کافی برای رسیدن به موفقیت در این بازارها انجام پذیرد و هم اینکه دید منطقی نسبت به آن وجود داشته باشد. انتظار رسیدن به درآمدهای چند صد هزار دلاری یکی از مشکلات بزرگ تریدرهای ایرانی است که باعث بالا رفتن ریسک معاملاتی آنها شده و در نتیجه نتایج بدی را برای آنها رقم می‌زند.

درآمد ترید در ایران چقدر است؟

عوامل موثر بر درآمد تریدر در ایران

درآمد تریدرها در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد که شناخت این عوامل می‌تواند تصور بهتر و واقع‌بینانه‌تری را نیز نسبت به این شغل برای شما ایجاد کند. برخی از افراد در شغل تریدری به درآمدهای چند هزار دلاری می‌رسند و برخی نیز هنوز موفق به رسیدن به سود اولیه نیز در بازار نشده‌اند. عوامل زیر می‌تواند این میزان درآمد را تحت تاثیر قرار دهد:

  • سرمایه اولیه ترید
  • میزان دانش و تجربه در بازار
  • استفاده از دوره آموزشی حرفه‌ای
  • اهداف و برنامه‌ها از شغل تریدری

آیا تریدری شغل خوبی است؟

خیلی از افراد به‌واسطه پتانسیل بالای که بازار ارز دیجیتال برای ترید دارند، به محض آشنایی با این بازارها به دنبال ترک کردن شغل اصلی خود رفته و سعی دارند تا شغل تریدری را به عنوان شغل اصلی خود برگزینند. در اینکه شغل تریدری یک شغل بسیار عالی با امکان رسیدن به سودهای بسیار زیاد است شکی نیست، اما اینکه شما بلافاصله بعد از شناخت این شغل، شغل اصلی خود را ترک کنید، جای سوال زیادی وجود دارد.

برای شناخت هر چه بهتر شغل تریدری باید مزیت‌ها و معایب آن را مرور کنیم. مزایای شغل تریدری به شرح زیر است:

  • عدم نیاز به حضور در مکان فیزیکی خاصی برای ترید
  • محدود نبودن به زمانی خاص برای معاملات
  • امکان ترید کردن در هر ساعتی از شبانه‌روز
  • پتانسیل بالای سودآوری بازار ارز دیجیتال و فارکس
  • نقدشوندگی بالای بازارهای مالی
  • حفظ ارزش دارایی‌ها به نسبت تورم
  • رسیدن به درآمد دلاری و عدم وابستگی درآمد به شرایط اقتصادی ایران

این شغل همچنین معایب زیر را نیز دارد:

  • ریسک از بین رفتن سرمایه‌ها در صورت پیش‌بینی اشتباه
  • نیاز به دانش بالا برای موفقیت
  • نیاز به تمرین و استفاده از بهترین استراتژی‌های معاملاتی در بازار

واقعیت این است که عدم درک صحیح شرایط ترید در بازارهای مالی شما را به سمت شکست می‌کشاند. از این رو اگر به فکر ورود به شغل تریدری در ایران هستید و درآمد ترید در ایران برای شما جذاب بوده، بهتر است مسیر بهینه‌ای را برای رسیدن به موفقیت در این بازار طی کنید.

درآمد ترید در ایران چقدر است؟

چگونه تریدر شویم؟

چگونه تریدر شویم و به درآمد دلاری ترید برسیم؟ استفاده از خدمات بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در تهران یا شرکت در جلسات آموزش حضوری ارز دیجیتال باعث می‌شود تا عملا شما بسترهای اولیه لازم برای ورود به این بازارها را در اختیار داشته باشید. یکی از از این دوره ها ، دوره ارز دیچیتال بزرگان در آموزشگاه کانون بورس است . در این باره البته شما باید طبق یک برنامه‌ریزی مشخص پیش بروید. برای این منظور مراحل زیر می‌تواند مسیر روشنی برای شما باشد:

  • قبل از هر چیزی شناخت کافی نسبت به ابزار های ترید ارز دیجیتال دست آورید.
  • در قدم بعدی ارزیابی شخصیت سرمایه‌گذاری شما با شرایط شغل تریدری در ایران است.
  • در صورت رسیدن به شناخت کافی و مناسب دیدن شرایط، نوبت به انتخاب بهترین آموزشگاه ارز دیجیتال در تهران یا یک دوره حضوری ارز دیجیتال در تهران می‌رسد.
  • با تکمیل آموزش‌های خود می‌توانید شغل تریدری در ایران را آغاز کنید. البته در قدم‌های اول بهتر است بیشتر تمرین کرده و با سرمایه کم وارد شوید.
  • استفاده از کمک مربی و استاد در کنار ترید می‌تواند شرایط شما را برای موفقیت در شغل تریدری به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.
  • در نهایت خودتان باید تبدیل به یک تریدر منظم شده و مطابق با پلن معاملاتی خود فعالیت در بازارهای مالی را آغاز کنید.

نکته بسیار جالب درباره تریدرهای ایرانی این است که اکثر آنها مسیر تریدر شدن در فارکس یا ارز دیجیتال را از مرحله آخر به اول طی می‌کند. به این معنی که به واسطه جذابیت‌های زیاد این بازارها، در همان قدم اول معاملات خود را آغاز می‌نمایند و سپس به فکر استفاده از کمک مربی و کسب آموزش‌های لازم می‌افتند که در نهایت می‌تواند تبدیل به چالشی بزرگ برای آنها گردد.

با مطالعه این مقاله شما این شانس را دارید تا این مسیر را به بهترین شکل ممکن طی کنید. حالا همه چیز دست شماست، یا با در پیش گرفتن یک مسیر منطقی در شغل تریدری موفق شوید و یا اینکه به هر روش دیگری دارایی‌های خود را در بازارهای مالی از دست بدهید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس