کد خبر 1550398
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
واکنش کربکندی به درگیری نکونام با یک فیلمبردار

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد اتفاق حاشیه ای رخ داده در پایان مسابقه ذوب آهن اصفهان و استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی در مورد اتفاقات رخ داده در پایان مسابقه ذوب آهن و استقلال و درگیری جواد نکونام با یک فیلمبردار پخش زنده تلویزیونی اظهار داشت: متاسفانه ما فقط ادعای حرفه ای گری داریم. گاهی در فوتبال ما اتفاقاتی رخ می دهد که در هیچ کشور صاحب فوتبالی رخ نمی دهد! تصویربردار مشغول کارش است و سرمربی هم باید خویشتندارتر باشد. اگر هم تصویربردار تمرکز مربی را بهم زده بهتر است که اعتراض به فیلمبردار شکیل تر و قشنگ تر انجام شود. گاهی در لیگ برتر اتفاقاتی رخ می دهد که احساس می کنید در فوتبال محلات هستید. اینکه ۷۸-۸ نفر سر یک نفر بریزند و اعتراض کنند زیبنده نیست. بخصوص باشگاه های بزرگ و مربیان این باشگاه ها که رزومه دار هستند.

وی در مورد اینکه فیلمی از خود کربکندی منتشر شده که نشان می دهد در زمان سرمربیگری خودش هم به فیلمبردار معترض بوده و می گوید شما در حلق من هستید!، گفت: اگر هم من چنین رفتاری کرده ام اشتباه بوده است. سرمربی باید خودش را در شرایط سخت حفظ کند. اینکه استقلال آنگونه گل می خورد قطعا روی سرمربی فشار وارد می شود اما باید صبورتر بود. از سویی دیگر اکنون امکانات و دوربین های تلویزیونی آنقدر پیشرفت کرده اند که می توان از فاصله ای دورتر تصویر سرمربی را گرفت و نیازی نیست که فیلمبردار خیلی به نیمکت و مربیان تیم ها نزدیک شود. می توان این تصویر را از ۱۰ متر آنطرف تر هم ضبط کرد. به هر حال سرمربیان تیم های پرهواداری مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور کار دشواری دارند و باید پاسخگوی هواداران شان باشند.

سرمربی اسبق ذوب آهن تصریح کرد: با لنزهای قویی که دوربین ها دارند می توان از فاصله ۱۰ متری هم تصویربرداری کرد. فوتبال ما زمانی واقعا حرفه ای می شود که تمام ارکانش حرفه ای شده باشند نه فقط بازیکنش حرفه ای شود، بلکه مربیان، مدیران ،خبرنگاران و حتی هواداران فوتبال ما باید حرفه ای شوند در آنصورت فکر می کنم وضعیت فوتبال ما بهتر خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    4 4
    رطب خورده منع رطب کی کند. مرد حسابی خودت این موضوع برات پیش اومده اعتراض هم کردی حالا اومدی قضیه رو غیر حرفه ای میخونی؟
  • محمد ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 2
    این دیگه صددرصد معلومه که به هر در زدن تا تمرکز تیم بزن بهم تیرشون به سنگ خورد حالا میخوان جنگ رسانه ای راه بی اندازن
  • محمد ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 2
    این دیگه صددرصد معلومه که به هر در زدن تا تمرکز تیم بزن بهم تیرشون به سنگ خورد حالا میخوان جنگ رسانه ای راه بی اندازن
  • ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    یارو خودش قبلا دقیقا یک فیلمبردار رو هل داد و بهش توهین کرد الان انتقاد میکنه که نکونام نباید اینکارو میکرد !!!! دنیای عجیبی شده
  • معین💙💙💙💙 ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    اصلا توکی هستی نظر میدی.بعدا باکدام مجوز اینو فیلمبرداری براه انداختن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس