کد خبر 1552273
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
آغاز مذاکرات اینتر و پورتو برای انتقال مهدی؛ طارمی در چند قدمی نراتزوری

باشگاه اینترمیلان در تلاش است تا ستاره ایرانی باشگاه پورتو را به خدمت بگیرد و براساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، مذاکرات این ۲ باشگاه به‌منظور تحقق این انتقال آغاز شده است.

به گزارش مشرق، گرچه پورتو در فصل گذشته در رقابت با بنفیکا نتوانست قهرمان لیگ برتر پرتغال شود اما مهدی طارمی مهاجم ایرانی «دراگون‌ها» با ثبت ۲۲ گل بالاتر از گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا که ۱۹ گل زده بود، موفق شد به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست پیدا کند و صاحب کفش طلا شود.

درخشش طارمی در لیگ برتر پرتغال سبب شد تا تیم‌های بزرگ اروپایی درصدد جذب مهاجم تیم ملی ایران برآیند. آ.ث میلان و تاتنهام از جمله باشگاه‌های مهمی بودند که در تابستان سال جاری به دنبال جذب طارمی بودند. مهاجم تیم ملی ایران در این بین، پیشنهاد اغواکننده الهلال عربستان را رد کرد تا به فوتبال خود در اروپا ادامه دهد.

پیش‌ از این، تقریبا تمام رسانه‌های مطرح دنیا اعلام کرده‌ بودند که طارمی درخواست خروج از پورتو به مقصد میلان را به مدیران باشگاه پرتغالی داده است و در حالی‌که به نظر می‌رسید مهاجم تیم ملی ایران را باید در لباس روسونری ببینیم، این انتقال صورت نگرفت!

حالا با نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی نشریه گاتزتا دلو اسپورت در خبری اعلام کرده است که صبح امروز یکی از نمایندگان باشگاه اینترمیلان ایتالیا وارد کشور پرتغال شده است و قصد دارد تا برای جذب مهاجم ایرانی پورتو با این باشگاه مذاکره کند.

موضوع مهم در خصوص انتقال طارمی، بحث انتقال او در تابستان سال آینده یا زمستان است. اگر نراتزوری نتواند بر سر مبلغ این انتقال با پورتو به توافق برسد، مدیران اینتر برای جذب طارمی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد اقدام خواهند کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس