راهپیمایی گسترده مردم یمن در حمایت از ملت مظلوم فلسطین

شهروندان یمنی با برگزاری راهپیمایی های گسترده حمایت تمام قد خود را از ملت مظلوم فلسطین و آمادگی کامل برای رویارویی با هر تجاوزی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش مشرق، مردم یمن امروز جمعه با برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در شهرهای مختلف حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، ساکنان استان صعده طی ساعت‌های گذشته با حضور در خیابان‌های این استان یک راهپیمایی گسترده با شعار «ائتلاف حمایت از کشتی‌های اسراییلی ما را نمی ترساند» برگزار کردند.

در این راهپیمایی بیانیه‌ای نیز قرائت شد که طی آن مردم یمن آمادگی کامل خود را برای رویارویی با تمام احتمالات و گزینه‌ها اعلام کردند.

در این بیانیه تاکید شده است: ما مردم یمن آماده مبارزه با هرگونه تجاوزی از سوی اسراییل و آمریکا علیه کشورمان هستیم. به کشورهایی که از سوی آمریکا برای حمله و تجاوز به یمن سوق داده می‌شوند هشدار می‌دهیم.

در استان ریمه یمن نیز راهپیمایی مشابهی در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه برگزار شد.

محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن روز گذشته گفت که هدف از تشکیل ائتلافی که از سوی آمریکا اعلام شد، حفاظت از رژیم صهیونیستی است و نه کشتیرانی بین‌المللی.

الحوثی در ادامه مصاحبه با المیادین افزود: سخنان و بیانیه‌های ما تایید می‌کند که امنیت کشتیرانی بین المللی به جز برای کشتی‌های اسراییلی یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی می‌روند تضمین است. اقدامات آمریکا دریای سرخ را نظامی می‌کند و به کشتیرانی بین المللی ضربه می‌زند.

این مقام ارشد یمنی تصریح کرد: آمریکا از کشتار مردم غزه به دست صهیونیست‌ها حمایت می‌کند و هرکس امنیت دریای سرخ را می‌خواهد باید جلوی کشتارهای اسراییل را بگیرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    چرا از این راهپیمایی ها در ایران خبری نیست
  • ایران IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    درود بر شرفشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس