کد خبر 1559032
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
اسکات ریتر: تجهیزات نظامی ناتو آشغال هستند

افسر اطلاعاتی سابق آمریکا می‌گوید ایده ناتو به عنوان یک نیروی شکست‌ناپذیر از بین رفته و این سازمان قدرت رویارویی مستقیم با روسیه را ندارد.

به گزارش مشرق، اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی سابق آمریکا اعلام کرد که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعتبار و شهرت خود را به عنوان قدرتی شکست‌ناپذیر از دست نداده و توانایی رویارویی مستقیم با روسیه را نخواهد داشت.

وی در این‌باره افزود: ناتو اعتمادبه‌نفسش را از دست داده؛ ناتو از این ایده شروع کرد که این سازمان ائتلافی بزرگ و متشکل از ارتش‌ها و تجهیزات مدرن است…اما اکنون مشخص شده که این تسلیحات چیزی جز اشغال نیستند و ارتش ناتو نیز کاملاً بی‌فایده و ناکارآمد است.

اسکات ریتر درادامه به‌ویژه به وخامت ارتش آلمان و کاهش پتانسیل صنعتی آلمان به دلیل تحریم‌های ضدروسی غرب اشاره کرد که نتیجه آن ناتوانی آلمانی‌ها در تهیه تانک برای ارتش خود بود.

به گفته ریتر، ارتش کنونی آلمان یک نیروی مسلح در زمان صلح است. کسانی که نمی توانند شغل معمولی پیدا کنند به ارتش آلمان می پیوندند. ارتش آلمان هم‌اکنون متشکل از «مردان چاقی» است که هرگز آموزش اجباری با تجهیزات نظامی را انجام نداده‌اند و هیچ نقطه قوتی هم ندارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 2
    این دلقک دیگه کیه
    • خان داداش IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      2 1
      کمی زحمت بدید خبرو دقیق بخونید می فهمید این دلقک از کارکنان سابق سیرک اطلاعات ارتش آمریکاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس