عنایتی: فرق بین تجربه و جوانی رقم خورد

سرمربی پیکان می‌گوید آنچه در نتیجه این بازی دخیل بود، به مساله جوانی و تجربه بازمی‌گشت و دیدیم روند بازی چگونه پیش رفت. قبل از بازی هم گفته بودم جایی برای اشتباه نداریم.

به گزارش مشرق، غلامرضا عنایتی در نشست خبری تیمش بعد از شکست برابر استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا باید به تیم استقلال بابت این برد تبریک و به بازیکنان جوان و کم‌تجربه پیکان هم خسته نباشید بگویم.

وی ادامه داد: آنچه در نتیجه این بازی دخیل بود، به مساله جوانی و تجربه بازمی‌گشت و دیدیم روند بازی چگونه پیش رفت. قبل از بازی هم گفته بودم جایی برای اشتباه نداریم و اگر تمرکز خودمان را از دست بدهیم، تنبیه می‌شویم و همین اتفاق هم افتاد.

سرمربی پیکان یادآور شد: در ۲ صحنه بازی اشتباه کردیم و گل خوردیم. به هر حال تیمی مانند پیکان که در هزینه فاصله و اختلاف فاحشی با تیم‌های متمول دارد. هرچند یک بازی خوب را به نمایش گذاشتیم اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. البته من به تیم خودم اعتماد دارم و این بازی‌ها برای ما تجربه بزرگی است. ما امروز یک بازی خوب و زیبا را دیدیم اما امیدوارم در نیم فصل دوم چند بازیکن باتجربه هم به جمع ما اضافه شوند تا در چنین بازی‌هایی به کمک تیم بیایند.

عنایتی گفت: در مورد داوری حرفی ندارم اما ابهامی وجود دارد که امیدوارم برای آن پاسخ مناسبی باشد. اینکه چرا پیکان باید زودتر از سایر تیم‌ها به میدان برود یک سئوال است که انتظار داریم برای آن دلیل منطقی وجود داشته باشد. پیکان تیمی متفاوت است و صحبتی از ریخت و پاش در این مجموعه نیست. ما بازیکنان جوانی داریم که روی آنها کار کرده و می‌کنیم و این مسیر ادامه دارد. برخی از بازیکنان ما کمتر از ۲۰سال دارند و این شرایط ما را به خوبی نشان می‌دهد.

وی گفت: استقلال هم تیمی قابل احترام با بازیکنانی بزرگ و تاثیرگذار و طبیعی است در برخی از مواقع بازی نبض و جریان بازی در اختیار آنها باشد. بازیکنان من در این دیدار جنگنده بودند اما نتوانستند با قدرت جوانی خود بر تجربه استقلالی‌ها غلبه کنند. در تیمی مانند پیکان که از نبود بازیکن باتجربه رنج می‌برد وقتی گل می‌خوریم کسی نیست که در زمین تیم را جمع و جور کرده و به اصطلاح از بحران عبور دهد و همین مسائل به تیم ضربه می‌زند.

سرمربی پیکان در واکنش به انتقادهایی که می‌شود، ادامه داد: برخی‌ هر جا دوربین می‌بینند سینه‌خیز رفته و انتقادهای غیرمنطقی مطرح می‌کنند. تیم امید و حضور در بازی‌های آسیایی برای من یک تجربه ارزنده بود اما باید دید چه اتفاقاتی افتاد و روند کار چگونه بود. از سوی دیگر حضور در تیمی مانند پیکان نه فرصت اول و نه آخر من است. در حرفه و شغل ما هر کسی تلاش کند دیده می‌شود. اگر قرار است به صورت فنی صحبت کنیم حاضرم بنشینم و ساعت‌ها حرف بزنیم اما کاری با آدم کوچولوهای فوتبال ندارم.

عنایتی در مورد مطالب مطرح شده در فضاهای مجازی اضافه کرد: برخی از دوستان سعی دارند این را القا کنند که من استقلال را به چشم دیگری می‌بینم. استقلال همیشه برای من بزرگ بوده و خواهد بود. اگر حرفی زدم و به کسی برخورده، بدون شک عاشق استقلال نبوده چرا که استقلال تیمی بزرگ است و بزرگ خواهد ماند و خوشحالم که امشب برابر تیمی بزرگ، نمایش قابل قبولی را از خودمان به تصویر کشیدیم.

وی در مورد کارت قرمز و زردی که از داور این بازی گرفت نیز گفت: در آن صحنه با توجه به جانمایی با بازیکن خودم صحبتی داشتم که داور فکر کرد با او بودم،. وقتی او به سمت من دوید داور کنار خط ماجرا را مطرح کرد اما دیر شده بود و او کارت را به من نشان داد اما بعد این کارت را به زرد تغییر داد، البته به خاطر حضورم در زمین کارت گرفتم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • وحید IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    17 23
    گمشو کثافت ششتقلالی. داور سر پیکان را برید. ششتقلالی ها خیانتکار هستند.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      19 10
      دوباره در طویله رو باز گذاشتن لنگیا شاخ بزنن
    • . IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      10 7
      چیزی که مشخص بود پیکان واقعا خوب بازی کرد پس از عمد نباختن ، احساس سوختگی شما رو کبریت هم درک نکرد که برای سوختن ساخته شده
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    10 10
    آقا رضا تو باید جای اینکه فوتبالیست بشی هنرپیشه میشدی انقدر زیبایی
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    10 8
    این با این وادادگی در برابر تیم حریفش چطور مربی پیکان شده .تیم امید نابود کرد .
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    16 5
    اقای نکونام جنبه ی انتقادی ندارد و خود شیفته می باشد
  • امپراتور IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    11 10
    سه امتیاز دو دستی تقدیم کیسه شد.مرام دوچرخه سواران همینه.
  • مرتضی IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    10 3
    دادا عنا حداقل اندازه پولی که میگیری نسبت به تیمت تعهد داشته باش یه کلمه هم راجع به داوری نگفتی بنجل بی خاصیت
  • احمد لوکارلی IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    13 3
    جواد قشقرق همیشه طلبکار هست
  • US ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 3
    کی عاشق استقلاله؟ مجیدی که عاشق ترین استقلالی بود تا یه قهرمانی گرفت فیلینگو بست بخاطر پول رفت امارات قبلشم که دوران بازیکنی اش استقلالو ول کرد رفت امارات و استقلال قهرمانیو از دست داد . آقای عنایتی تا حالا شد که بخاطر این کارهای مجیدی حتی یه بار ازش انتقاد کنی؟ نه نکردی چون بحث عشق وسط نیست بحث رفاقت وسط هست بنظرم نکونام اینطوری مثل مجیدی نامرد و بی معرفت نیست . اینو آینده ثابت میکنه
    • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      1 4
      قطعا فرهاد با میل خودش از استقلال جدا نشد بعضی مربیان همچنان هستند و سر هر دعوای زرگری قهر میکنن و دائم استعفای سوری میدن
    • رضا IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      3 0
      بی معرفتی رو از فولادیها بپرس
  • فوتبالدوست IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 4
    سلام و درود بر آقای عنایتی مرد با اخلاق و باگذشت.ان شاا... تندرست و پیروز باشید بزرگوار
  • طرفدار فوتبال IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    7 1
    بابابرو گم شو فوتبال ایران چقدربدبخت شده که تو در ان مربیگری میکنید به همان رویه که تیم امیدبه رابه المپیک بردی تیم پیکان راهم به همانجاخواهیدبرد. باختن به حریف که پاچه خاری ندارد.
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    3 4
    لنگی ها چه جز و ولزی می زنند خدایا شکرت
    • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      5 3
      چکش هیچ نداره فقط زرمیزنه بارفنی صفر
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    5 2
    باز هم یک استقلالی در برابر تیم سوم تهران وا داد.
  • اشکان پرسپولیسی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    7 3
    تیمه کیسه فقط از مربیان کیسه کش داره امتیاز جمع میکنه وگرنه چرا از بقیه تیمها که مربیان غیر کیسه کش دارن نتونسته امتیاز بگیره بهرحال امسالم جام واس ماس
  • رضا IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    5 3
    من یک مشهدی وهمشهری عنایتی هستم عنایتی تو ابرو خودتو نبردی ابروی یک شهر واستان رو بردی امروز خجالت میکشم بگم همشهری تو هستم نون پیکان رو میخوری وطرفداری کیسه رو میکنی انشالله که نونی که سر سفرت میبری با خوشی بخوری انشاالله
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 5
    آقای عنایتی شما عاشق استقلال هستی همچنین رحمتی و فکری هم عاشق استقلال کدام عاشقی حاضره معشوقش ضرر کنه؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس