کد خبر 1560624
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
نکونام: مقابل پیکان شرمنده هواداران نشدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خدا را شکر شرمنده نشدیم و توانستیم تا جایی که می‌توانیم برای هواداران بازی کرده و امتیاز جمع کنیم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در ابتدا این برد را به هواداران و تیم تبریک می‌گویم. قبل از صحبت‌هایم از هواداران تشکر می‌کنم که از روز اول من و تیم را با حضور و حمایت‌شان شرمنده کردند. کلی از باشگاه خواستم بازی را جمعه برگزار کنند تا هواداران بتوانند با حضور در ورزشگاه از بازی لذت ببرند اما این کار انجام نشد. از آنها هم تشکر می‌کنم که در این سرما تیم را حمایت کردند. خدا را شکر شرمنده نشدیم و توانستیم تا جایی که می‌توانیم برای هواداران بازی کرده و امتیاز جمع کنیم.

* بازیکنان با وجود یک پیش فصل عذاب آور شرایط استقلال را درک کردند

وی افزود: هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم. از تماشاگران و بانوان که با این شرایط سخت، با حضور در طبقه دوم ورزشگاه، تیم استقلال را تشویق می‌کنند، تشکر ویژه دارم. در این ۱۵ هفته کنار ما بودند و از استقلال حمایت کردند تا در هر بازی بیشترین تلاش را انجام بدهیم. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که با وجود یک پیش فصل عذاب آور، شرایط سختی که استقلال امسال داشت را درک کردند. با تمام وجودشان برای موفقیت تیم جنگیدند تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام این موفقیت‌ها و نتایج حاصل زحمت بازیکنان است و من کوچک‌ترین نقشی نداشتم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازی با پیکان در نیمه اول آنگونه که ما دوست داشتیم پیش نرفت. حریف تمام بازیکنان خود را به خط هافبک آورده بود و حفظ توپ می‌کردند. با توجه به تعداد نفراتی که در این خط داشتند، مقداری سخت بود که بتوانیم توپ‌گیری کرده و به موقعیت برسیم.

*یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد

نکونام عنوان کرد: در نیمه دوم با تغییر تاکتیک کاملاً تیم برتر زمین بودیم. دو گل زدیم و زمانی که ۲ بر صفر جلو بودیم یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد که باید روی آن توپ گل سوم را هم می‌زدیم. دو آفساید اشتباه گرفتند که می‌توانست روی نتیجه تأثیرگذار باشد. می‌توانستیم در آن صحنه‌ها نیز گل‌های بیشتری بزنیم. امروز می‌توانستیم در نیمه دوم دست کم دو گل دیگر بزنیم تا راحت‌تر بازی را ببریم. در پایان بازی روی یک اشتباه گل خوردیم و برای یک تا دو دقیقه روی بازی مستقیم حریف تحت فشار قرار گرفتیم. با توجه به شکل بازی موقعیتی به حریف ندادیم و توانستیم بازی را ببریم تا سه امتیاز به امتیازهای‌مان اضافه کنیم.

*تیم ملی شرایط قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارد

وی در مورد برنامه‌های استقلال در نقل و انتقالات و اینکه لیست خود را به باشگاه تحویل داده است، توضیح داد: در زمان تعطیلی لیگ هستیم و تیم ملی بازی‌های جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو دارد. برای این تیم کشورم و بازیکنانش آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم موفق باشند. تیم فعلی یکی از پر ستاره‌ترین‌ها و شاید بهترین‌های تاریخ فوتبال ما در کنار چند تیم دیگر است. امیدوارم بتوانند قهرمان شوند زیرا این تیم می‌تواند در جام ملت‌ها قهرمان شود. زیرا نفرات خوبی داریم ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد و شرایط برای فوتبال کشورمان بهتر شود.

*حضور در تورنمنت امارات به یک شرط

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری اردوها و بازی‌های تیم ملی ما هم برنامه‌ریزی کردیم. باشگاه پیشنهاد داد در یک تورنمنت به میزبانی امارات شرکت کنیم اگر بازیکن بگیریم و شرایط ایده‌آل باشد قطعاً‌ در این تورنمنت شرکت می‌کنیم. اگر بازیکنان مدنظرمان جذب شوند به این دلیل که احتمال دارد چند بازیکن ملی‌پوش داشته باشیم برای شرکت در این اردو نیاز به نفر داریم. لیست خود را به باشگاه داده‌ام برای اینکه تیم در کورس قهرمانی باشد. باید دست کم چند نفر از نفرات این لیست را در پست‌های مدنظر جذب کنیم تا بتوانیم به نسبت به نیم‌فصل اول شرایط بهتری داشته باشیم.

* ۲ بازیکن استقلال سرباز هستند؟

نکونام در واکنش به سؤالی مبنی براینکه آیا محمدرضا خالدآبادی و ابوالفضل جلالی سرباز هستند، گفت: خالدآبادی دانشجو است و سرباز نیست جلالی هم قطعاً مشکلی ندارد و کنار ما هست.

*تا یکی دو روز دیگر سیلوا جذب می‌شود

وی در مورد احتمال بازگشت رافائل سیلوا به استقلال عنوان کرد: ابتدای فصل این بازیکن را می‌خواستیم اما به دلیل مشکلات باشگاه تیم را ترک کرد و رفت. الان با مدیریت استقلال به توافق رسیده و خودم می‌خواهم به تیم بازگردد. فکر می‌کنم در یک تا دو روز آینده این اتفاق می‌افتد. البته الان به ایران نمی‌آید زیرا ابتدا باید قراردادش امضا شود مشکلات قرارداد قبلی‌اش باید اصلاح شود که مقداری طول می‌کشد با این وجود کار انتقال وی در دو روز آتی تمام خواهد شد.

*کنایه نکونام به عنایتی

سرمربی استقلال در پاسخ به اظهارنظر رضا عنایتی مبنی براینکه آبی‌پوشان در این فصل یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ هستند، گفت:‌ اگر قرار است در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنیم مثلاً بگوییم تیم مهره دارد یا ندارد باید خوبی، خوشی و ناراحتی‌اش را خودم تحمل کنم. درست نیست در مورد تیم رقیب اینگونه صحبت کنیم. خودتان می‌دانید در فوتبال مهره همه کار نمی‌کند در مقدماتی المپیک تیم به این خوبی نتوانست نتیجه بگیرد و به هنگ‌کنگ باختیم پس مهره همه چیز نیست. البته من افتخار می‌کنم که چنین شاگردانی دارم. همیشه گفته‌ام قدردان آنها هستم اما برخی صحبت‌ها باید منطق داشته باشد. کارشناسان بزرگ فوتبال ما این موضوع را می‌گویند و نیازی نیست خودم بگویم. نباید کسی هم در مورد تیم من اظهارنظر کند. متأسفانه برخی تیم‌های پرمهره را دیدیدم که حذف شدند.

*بیشترین ضرر را در بحث داوری استقلال داشته است

نکونام در واکنش به ادعای باشگاه پیکان مبنی براینکه زبیر نیک‌نفس باید در دقیقه ۱۹ اخراج می‌شد در شرایطی که خود عنایتی پس از دریافت کارت قرمز به بازی برگشت، عنوان کرد: هنوز صحنه اخراج عنایتی را ندیدم. در رختکن جلسه‌ای داشتیم با توجه به تعطیلات تیم و برخی صحبت‌ها، اتفاقات و مشکلاتی که شب گذشته پیش آمد در رختکن با بازیکنان صحبت می‌کردم. در مورد آن صحنه از کسی سؤال نکردم اگر اتفاقی هم افتاده یا داور اشتباه کرده باشد باید بگویم در بازی ما با مس رفسنجان هم باید تیم حرف در دقیقه ۱۵، ۱۰ نفره می‌شد. اینکه چه بوده یا نبوده را به کارشناسان می‌سپاریم. وقتی اتفاق افتاده تمام شده بیشترین ضرر را در بحث داوری استقلال داشته است.

وی تصریح کرد: پس از بازی اعتراض‌هایی می‌شود اما تمام خواهد شد من کاملاً به این موضوع احترام می‌گذارم هرکسی می‌تواند اعتراض کرده و از تیمش دفاع کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 1
    بالاخره شماضرر کردین یانه مامتوجه نشدین مهره وداشتن بازیکن مهمه یانه خودت هم نمیدونی چی میگی
  • علی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 4
    جواد لالیگایی سرور خیلیایی
  • وحید IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 2
    خدا بزند به کمر جواد و داور ششتقلالی.
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      1 0
      خدا شفات بده
  • هوشنگ IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 2
    با رفتن به (استقلال) خودت رو کوچک بی ارزشتر کردی همون فولاد برای تو خوب بود
  • هوشنگ IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 2
    تیم من لگویش مثل یونایتد رنگ پیراهنش یکدست سرخ مثل لیورپوله بازیکنانش تنومند بلند قد حالا بیا جلو 😂😂😂😂😂
  • وطنم ایران IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 2
    رضا پینوکیو سه امتیاز را دو دستی تقدیم به کیسه کرد.کثافت کاری مربیان دوچرخه سوار یه نفع کیسه کشها هرساله ادامه دارد.وکسی هم بررسی نمیکند.کسی به یاد دارد.این کثافت ها یه مساوی از کیسه گرفته باشند.
    • نسیم IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      2 1
      تیم حکومتی لنگی نباید بترسید چونکه با راند و کلک آخرش قهرمان میشید
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      1 0
      چقدر بی ادبی تو. خجالت نمی کشی از این همه یاوه گویی
  • وحید IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 1
    خدا بزند به کمر جواد چکش که فولاد خوزستان را نابود کرد.
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      1 1
      اگر پیروزی چی هستی به تو چه. اگر فولادی هستی میخواستید نگهش دارید. ببند دهنت رو.
  • محمد IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 1
    فقط من نمیدونم چرا تو آنقدر روت زیاده بجای تیکه پرانی و حرف مفت روی تیمت تمرکز کن
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      1 1
      تو چی می فهمی؟ اصلا شما پیروزی چی ها چیزی هم می فهمیدید؟
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 1
    نکونام مرد بزرگیه و بلده تو این فضای مسموم فوتبال ایران گلیمش رو بیرون بکشه. مرسی آقا جواد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس