خطیر: باید امتیازهای بیشتری از سپاهان کم می‌شد/ آنها ۱۰۰۰ میلیارد خرج کردند

مدیرعامل استقلال گفت: باید امتیازات بیشتری از سپاهان کم می‌شد چون این باشگاه به قوانین بی‌احترامی کرده و از بودجه دولتی ۱۰۰۰ میلیارد تومان خرج کرده است!

به گزارش مشرق، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال درباره پیروزی شاگردان جواد نکونام مقابل تیم پیکان گفت: بازی خوبی بود، هرچند که ما در نیمه اول خیلی خوب نبودیم و در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. بازی با انسجامی را نشان دادیم و خدا را شاکرم که توانستیم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم. از بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کرده و برای قهرمانی پیش برویم که هدف اصلی ماست.

او درباره قانون سقف بودجه توضیح داد: من همچنان معتقدم که آن قوانین، خیلی خوب بودند و خود من هم کسی بودم که در این قوانین نقش داشتم. اگر قانون سقف بودجه نبود اتفاقات بدی در فوتبال ایران می‌افتاد چرا که فوتبال ما درآمد زیادی ندارد و در مقابل هزینه‌های زیادی صورت می‌گیرد. وقتی درآمد و هزینه با هم نخواند سیستم از کار می‌افتد.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: قانون سقف بودجه خوب بود و من نمی‌دانم الان باید دوباره به این مساله ورود کنیم یا نه. کمیته انضباطی از نگاه من یک رای تحلیلی خوب داد با اینکه من معتقدم میزان امتیازات کم شده از سپاهان باید خیلی بیشتر می‌بود چرا که یک باشگاه مثل سپاهان که به دولت وصل است، ۱۰۰۰ میلیارد تومان در نقل و انتقالات هزینه کرده و بازار را تحت شعاع قرار داده و به قوانین بی احترامی کرده است. از نظر من این امتیازات نباید به سپاهان برمی‌گشت.

او تصریح کرد: با این حال هیچ صحبتی نیست و باز بهتر شد که دیگر دوستان بهانه‌ای ندارند تا بگویند نتایج باید درون زمین رقم بخورد. من به بازیکنان هم گفتم که باید تمرکز خود را حفظ کنیم و تیم را برای نیم فصل دوم تقویت کنیم تا برای قهرمانی بجنگیم.

خطیر با اشاره به مشکلات ابتدای فصل استقلال در ثبت قراردادها نیز گفت: وقتی یک قانون وضع می‌شود همه باید به آن احترام بگذارند. فرق ما با یکی دو باشگاه دیگر این بود که آنها قانون را دور زدند و با آمادگی بیشتر آمدند ولی ما به قانون احترام گذاشتیم. در هر صورت خدا آن بالاست.

او در پاسخ به این سوال که آیا جواد نکونام لیستی برای جذب بازیکنان ارائه کرده است؟ گفت: هنوز لیستی نیامده و با سیلوا هم در حال مذاکره هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • وحید IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 2
    استقلال تهران باید به دسته سوم سقوط کند و از آسیا حذف بشود. داور بازی استقلال پیکان بازیکن استقلال را اخراج نکرد تا استقلال قهرمان بشود. داورها کثیف هستند و حق پرسپولیس و سپاهان اصفهان را به راحتی می خورند. اصفهانی ها و پرسپولیسی ها علیه ظلم تیم استقلال تهران به فیفا شکایت کنید. اصفهانی ها پرسپولیسی ها مکتب شاهین هستند.
  • حمید IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 1
    استقلالی ها خیلی کثیف و پررو هستند. استقلالی ها به لطف داورها بالا هستند.
  • محمد یادگاری فر IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    اقای خطیر خطرناک ظاهر میشی اقا جام را یکباره بده به خودت خجالت نکشینا امتیاز در زمین بازی تعیین میشه نه توسط شما هرچند که داوران همه به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می زنن
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    لنگی ها بعد از ماجرای وار و کوتاه شدن دستشون از امتیاز داوری در دربی به هذیان گویی افتادند. خدا هر چی بی ادب و گستاخ و صهیونیست نابود کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس