انهدام سه تانک و یک بولدوزر اشغالگران در عملیات مقاومت فلسطین در غزه

گردان های القسام اعلام کرد ۲ تانک مرکاوا و یک بولدوزر اشغالگران صهیونیست را در جنوب غزه منهدم کرده است. سرایا القدس نیز اعلام کرد یک تانک اشغالگران را در خان یونس هدف قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های فلسطینی، گردان های شهید عزالدین القسام تأکید کرد: یک دستگاه بولدوزر و یک تانک مرکاوای نظامیان اشغالگر را در منطقه تل الهوی در جنوب غرب شهر غزه با شلیک راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کرده است.

گردان های القسام همچنین اعلام کرد یک تانک مرکاوای دیگر نظامیان اشغالگر را با شلیک راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل الهوی در جنوب غربی شهر غزه منهدم کرده است.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد یک تانک اشغالگران صهیونیست را در اطراف جوره العقاد در خان یونس با استفاده از بمب دست ساز «ثاقب» منهدم کرده است.

سرایا القدس در خبر دیگری تأکید کرد مواضع نظامیان و محل استقرار خودروهای نظامی اشغالگران در اطراف محله النمساوی در غرب خان یونس را هدف حمله خمپاره ای قرار داده است.

سرایا القدس همچنین تصریح کرد نیروهایش در حال درگیری شدید با نظامیان اشغالگر و هدف قرار دادن آنها و خودروهایشان با استفاده از سلاح ضد زره در محلات الصبره و تل الهوی در جنوب غرب غزه هستند.

در تحول دیگری، حزب الله لبنان از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در موقعیت نظامی حانیتا و اصابت مستقیم آنها خبر داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد مواضع اشغالگران صهیونیست در اطراف پایگاه نظامیان میتات را با موشک به طور مستقیم هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    در نوشتن انهدام یک تانک و ۳ بلدوزر ساده است اما در عمل خیلی سخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس