سردار تنگسیری: انقلاب اسلامی برهم زننده همه معادلات دشمنان اسلام بود

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و با حمایت و همراهی مردم، همه معادلات دشمنان اسلام را بر هم زد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس با بیان این که انقلاب اسلامی، سبب بر هم ریختن تمام معادلات مستکبرانه دشمنان اسلام در منطقه و جهان شد، افزود: ملت ایران اسلامی با تمام توان در ۴۵ ساله اخیر پای انقلاب و میهن و استقلال خویش ایستاده است.

وی با اشاره به نقش رهبری های هوشمدانه امام راحل و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی وفرمانده کل قوا در عبور از توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: پیوند میان مردم و رهبری رمز عبور از همه توطئه ها و تلاطم ها بوده است.

سردار تنگسیری: انقلاب اسلامی برهم زننده همه معادلات دشمنان اسلام بود

سردار تنگسیری با بیان این که نیروهای مسلح نیز با اتکای به مردم در دوران جنگ تحمیلی توانستند کشور را از گزند تجاوز دشمنان رهایی بخشند، خاطرنشان کرد: اکنون نیز فرزندان همین آب و خاک در ارتش و سپاه آماده مجاهدت در مسیر حفظ ایران اسلامی و امنیت و اقتدار کشور هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین با اشاره به حماسه حضور امروز مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این حضور را نشانه دشمن شناسی دقیق و عمق نگاه آگاهانه ملت ایران به موضوعات و تحولات منطقه و جهان دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس