کد خبر 1576952
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
آخرین شرایط ۲ ستاره کشتی آزاد؛ امید به بازگشت قدرتمندانه یزدانی و قاسم‌پور

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن در خصوص آخرین وضعیت جسمانی و شرایط حضور حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی آبان ماه امسال کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرد و پس از ۲ روز استراحت از بیمارستان مرخص شد. جراحی کتف یزدانی نگرانی برای حضور این قهرمان در المپیک پاریس را در بین کارشناسان افزایش داد و حتی برخی باور داشتند که المپیک برای عنوان‌دار جهان به پایان رسیده است اما این تمام داستان مصدومیت پرافتخارترین آزادکار ایرانی نیست بلکه این روزها کارشناسان خبر از بازگشت وی تمرینات داده‌اند.

سیدمراد محمدی عضو کمیته فنی هیات کشتی استان مازندران در خصوص آخرین وضعیت حسن یزدانی اظهار داشت: پس از عمل جراحی کتف راست خود شرایط درمانی را در جویبار سپری می‌کند و فعلا شرایط جسمانی او خوب به نظر می‌رسد. در حال حاضر تمرینات خود را به صورت فراگیر زیر نظر فدراسیون و کادرپزشکی پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: روند آمادگی او روز به روز در حال بهبود است و با توجه به آخرین اطلاعات تلاشش این است تا در موعد مقرر به المپیک پاریس برسد.

دارنده مدال طلا پیکارهای جهانی سال ۲۰۰۶ گوانگژو چین همچنین در خصوص کامران قاسم‌پور نیز گفت: کامران عمل جراحی خود را با موفقیت انجام داده است و پس از ترخیص از بیمارستان، تمرینات خود را پس از ۲ روز آغاز خواهد کرد. با توجه به رفع آسیب دیدگی مجتبی گلیج، این‌آزادکار نیز در اردوی جدید تیم ملی از روز جمعه به تیم ملی اضافه شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    همه مردم دوست دارند قهرمانشان در المپیک به مدال طلا برسد به خصوص اگر این قهرمان حسن اقای یزدانی باشد ولی با این عمل جراحی کتف روی حسن یزدانی بعید به نظر میرسد که او حداقل به این المپیک برسد. خود شخص حسن اقای یزدانی بایستی تکلیف کادر فنی را برای این وزن 86 کیلو که امریکا از حالا طلای این وزن را برای خودش کنار گذاشته مشخص کند. وزن 86 کیلو تنها وزنی است که امریکائی ها شانس زیادی برای کسب مدال طلا دارند زیرا در سایر اوزان به قدر کافی روسها و روس تبار های شانس مدال طلا وجود دارند. در 86 کیلو سه نفر مدعی وجود دارند وفائی پور و علی سواد کوهی و محمد مبین عظیمی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس