کد خبر 1577029
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
صادرات اقلام یارانه ای ممنوع شد

سازمان توسعه تجارت ایران در بخشنامه ای موضوع موضوع ممنوعیت صادرات اقلام یارانه ای مشمول ارز حمایتی ۲۸۵۰۰ تومان را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سازمان توسعه تجارت ایران در بخشنامه‌ای به گمرک ایران موضوع ممنوعیت صادرات اقلام یارانه‌ای را ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به پیوست تصویر نامه شماره ۲۰۲۵۸۵ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص لزوم ممنوعیت صادرات کالاهای اساسی مشمول یارانه ارز حمایتی ۲۸,۵۰۰ تومان ارسال و به اطلاع می‌رساند؛ به استناد مفاد (ب) ماده (۲۳) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور صادرات کالاهای اساسی طبق جدول مشروحه ذیل غیر مجاز اعلام می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب یادداشت و گمرکات اجرایی ابلاغ نمایند.

صادرات اقلام یارانه ای ممنوع شد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 1
    گوشت و دام و ...
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 1
    دانه های مرغ و دام ، ارد و انواع محصولات از ارد و گندم و انواع بیسکویت ها و شکلات ها که با ارد یارانه ای و شکر یارانه ای تولید میشود را چرا ممنوع نکردند ؟ یا اینکه ممنوع نکنند تعرفه لازم را برای صادرات دریافت کنند. شیرو انواع لبنیات که از انواع یارانه استفاده کرده اما با قیمت گران به دست مردم می ررسد اما همان را می توانند تجار به خارج صادر و سودش در جیب خودشان برود و چرخه گرانی همچنان در داخل و هرچه یارانه هم تزریق می شود چیزی بدست مردم نمی رسد
  • DE ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    تصمیم بسیار بجا و عاقلانه. این مواد غذایی برای مردم لازمه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس