کد خبر 1578472
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
‌

با توجه به آغاز انتخاب کاروان حج ۱۴۰۳ از امروز هم‌زمان با نیمه شعبان، رئیس سازمان حج می‌گوید که «دفاتر زیارتی امروز با وجود تعطیلی هم برای سهولت در روند ثبت‌نام‌ تکمیلی حج باز است.»

به گزارش مشرق، «روز تعطیل چگونه باید کاروان انتخاب کنیم؟»این را زائر حج جعفر میری که بیش از ۸۰ سال دارد، می‌گوید.

انتخاب کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ از امروز ششم اسفند هم‌زمان با نیمه شعبان آغاز شد. رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی با اشاره به امکان انتخاب کاروان به صورت حضوری، می‌گوید که «برای سهولت روند ثبت‌نام تکمیلی، دفاتر زیارتی امروز با وجود تعطیلی از ساعت ۸ صبح باز هستند.» این در حالی است که این دفاتر در روزهای تعطیل فعالیتی نداشتند.

سال‌های گذشته هم‌زمان با ثبت‌نام اولیه حج تمتع، انتخاب کاروان‌ها هم انجام می‌شد که امسال زائرانی که هزینه علی‌الحساب ۱۴۰ میلیون تومانی را پرداخت کرده بودند، می‌توانند کاروان انتخاب کرده و حدود یک هفته بعد مابه‌التفاوت تا هزینه نهایی را بپردازند. کل هزینه حج آینده ۱۶۲ تا ۱۸۸ میلیون تومان است که برای ثبت‌نام قطعی باید زائران حدود ۲۲ تا ۴۸ میلیون تومان دیگر پرداخت کنند.

هزینه رزرو کاروان‌های حج در دفاتر زیارتی حدود ۳۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است. معاون سازمان حج غلامرضا رضایی می‌گوید که «ثبت‌نام تکمیلی تا ۹ اسفند ادامه دارد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس