کد خبر 1578497
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۱

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم بمناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد امام زمان (عج) در توئیتی نوشت:

انتظار فرج یعنی تمام زندگی انسان، ازجمله خواب، خوراک، صلح، جنگ و معیشت، مطابق با طرح هدایت و هدف امّت‌سازی امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشد و مقابل انتظار این است که انسان از طرح امام بیرون برود و دنبال کار خودش باشد.

انتظار فرج یعنی چه؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • DE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    برای اینکه سرباز نا قابل امام زمان( عج) باشیم، باید باتقوا و فروتن باشیم،سبک زندگیمان براساس خیر و نیکی و پاکی باشه ساده و تمیز و زیبا زندگی کنیم. روی اهداف حضرت صاحب الزمان (عج) که عدالت گستری است متمرکز باشیم و عاشق عدالت گستری باشیم .هدف ایشان هدف ما باشه ، او را بسیار دوست بداریم. دانش و فنون بیاموزیم تا توانمندی هایمان رو تقویت وگسترش بدیم، بیکار نباشیم برای هرکس دور و برمون که مشکلی داره فقیره در حدتوان مالی و زمان صبورانه راسخ و کوشا و پراز خیر و برکت باشیم. در مورد مظلوم ترین مردم دنیا غزه بی تفاوت نباشیم واز این مسلمین تحت ستم وظلم درحد توانی که داریم و امکان پذیره حمایت کنیم. دعا کنیم نجات و خلاصی این مردم مظلوم غزه به بهترین شکل و بزودی انجام بشه و در کمال آرامش در وطن چند هزار ساله و کشور امن خود زندگی کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس