زاخارووا: گروه هفت احمق‌هایی در دست آمریکا و انگلیس هستند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا و انگلیس در راستای اهداف خود از دیگر اعضای گروه هفت، استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که واشنگتن و لندن در گروه گروه هفت از آلمان، ایتالیا، فرانسه و ژاپن به عنوان احمق‌های مفید جهت اطمینان از حمایت از خط ضد روسی خود بهره می‌گیرند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای تاکید کرد که تلاش‌های آنگلوساکسون‌ها، اول از همه، گروه هفت را به نوعی مقر درگیری غرب با روسیه تبدیل کرده است.

زاخارووا افزود: واشنگتن و لندن در حال حاضر از نمایندگان برلین، توکیو، پاریس و رم برای رسیدن به اهداف ضد روسی خود استفاده می‌کنند.

در همین راستا، روز یکشنبه رسانه‌های ژاپنی بدون ارائه جزییات اعلام کردند که هم‌زمان با آغاز سومین سال درگیری بین اوکراین و روسیه، دولت این کشور قصد دارد تحریم‌های جدیدی علیه دولت روسیه اعمال کند.

شبکه ان‌اچ‌کی به نقل از فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد نبردهای طولانی اوکراین را در وضعیت «سختی» قرار داده است و اکنون نشان دادن همبستگی با کی یف حیاتی است.

نخست وزیر ژاپن همچنین اعلام کرد که حمایت از اوکراین جزو اولویت‌های اصلی ژاپن در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    احسنت ،دقيقأ همینطوره!! آفرین به سرکار خانم زاخارووا که اینقدر با اطلاع هستند و با شجاعت تمام واقعیت رو بیان میکند، موفق باشید!! 🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺
  • US ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    2 2
    کشورهای کمونیستی و چپ گرا که همواره جزء بدبخت ترین و عقب مانده ترین کشورهای دنیا بودند و هستند که به نوبه ی خود نشون میده چه احمق هایی دارند اونجا حکومت می کنند، به کشورهایی که پیشرو فناوری و نو آوری و اقتصاد دنیا هستند میگن احمق!...از شماها فناوری و دستاوردهای همین کشورهای احمق رو بگیرند مجبور خواهید بود مثل انسان های اولیه زندگی کنید، جلوی دوربین ساخت همین کشورهای احمق نشسته، با میکروفن ساخت کشورهای احمق حرف مفت میزنه، بعد با اینترنت اختراع کشورهای احمق ارجیفش رو منتشر میکنه
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      حالا تو برگرد بشین پای منقل و به اراجیف اربابهای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشت گوش کن!! عصبانی هم نشو، یهو سکته میکنی به درک واصل میشی یه غربگدای احمق کم میشه ها!!!
  • رضا IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    2 1
    آفرین واقعا هیچ تعبیری بهتر از واژه احمق برای مسئولین گروه هفت مناسب نیست!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس