کد خبر 1608361
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲

به گزارش مشرق، منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در توئیتی درباره تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام در دولت سیزدهم نوشت:

در سال گذشته ۱۱۰۰ پروژه عمرانی به ارزش بیش از ۵۰۰ ه.م.ت به بهره‌برداری رسید و برای امسال هم افتتاح ۱۰۰۰ پروژه دیگر برنامه‌ریزی و منابع آن پیش بینی شده است.

یکی از مأموریت های اصلی دولت بعد احیاء سرمایه‌گذاری‌ها راکد در بودجه عمومی است.

احیاء سرمایه‌گذاری‌ها راکد؛ مأموریت اصلی دولت بعد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    ساخت ایران قوی با اقتصاد قوی میسر است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند . ارز آوری _ دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ..
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    مناظرات انتخاباتی در پیش است فضا احساسی نشود طوریکه نشه نقد کرد البته مثل مناظرات قبل توهین و تخریب هم نباشد و مستند مقد کنند
  • راهکار توسعه !! IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    سبکسازی تهران باید سریعا و قاطعانه آغاز گردد . ::: خارج کردن دفاتر شرکتهای مزاحم دولتی و نیمه دولتی و رفتن آنها به مناطق و شهرهای اصلی خودشان مطابق تکلیف از سالها قبل :::: فروش صدها هزار میلیارد تومان ساختمان و برجهای مازاد حاصله و استفاده برای توسعه کشور و سرمایه گذاری جدید ...
  • حفره مالیاتی بزرگ !! IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    حفره مالیاتی بزرگ !! }}}} معافیت مالیاتی افزایش سرمایه شرکتها از سود انباشته ، یک گاف اساسی در حوزه مالیات و یک خیانت بزرگ در حق مردم است . )(()() شرکتهای زیادی از این معافیت مالیاتی استفاده میکنند . سرجمع این معافیت مالیاتی در کشور بسیار بیش از بودجه عمرانی چند استان کشور است . )()() این معافیتهای مالیاتی اشتباه ، باعث کسری بودجه و تورم و نهایتا نارضایتی عمومی میگردد.
  • راه نجات IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    صنایع و معادن تاراج شده متعلق به دولت ( مردم ) را پس بگیرید . همه مشکلات اقتصادی حل خواهد شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس