شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به مرکز غزه

ده‌ها جنگنده و بالگرد اسرائیلی مرکز نوار غزه را بمباران کردند و ده‌ها زن و کودک را به شهادت رساندند.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت غزه، ظهر امروز (شنبه)، اعلام کرد رژیم اسرائیل در حمله‌ای وحشیانه به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ده‌ها فلسطینی را مستقیما هدف قرار داده و آن‌ها را به شهادت رسانده است.

براساس این بیانیه، تعداد شهدا به قدری زیاد است و ویرانی به‌بارآمده به اندازهای گسترده است که نیروهای امدادی و آمبولانس‌ها امکان دسترسی به اردوگاه نصیرات و انتقال تمام شهدا و مجروحان به بیمارستان‌ها را ندارند.

دولت غزه اعلام کرد که در این حمله افزون بر ده‌ها جنگنده و بالگرد اسرائیلی، تانک‌های اسرائیلی نیز همزمان خانه‌ها را در مرکز غزه هدف قرار دادند.

در این بیانیه وضعیت مناطق مرکزی غزه فاجعه‌بار توصیف شده و بسیاری از تصاویر منتشرشده از زنان و کودکان شهید قابل انتشار نیست.

منابع محلی غزه می‌گویند تا این لحظه پیکر ۴۷ شهید فلسطینی از زیر آوارها بیرون کشیده شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    5 1
    کفتارهای وحشی استخدام شده توسط صهیونیست برای کشتار هر چه بیشتر. خون آشام ها.
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    این ارتش صهیونیست که آمریکا پشتیبانش هست با این همه امکانات جنگی و اطلاعاتی و نیرو بعد گذشت چندین ماه و اونهم با جنایت و کودک کشی و به کمک آمریکا این عملیات آزاد سازی را انجام داده که تلفات هم داده و تعدادی از اسرا هم به هلاکت رسیدن،واقعا جای خجالت داره با این همه ادعا و امکانات و با وحشیگری اینطور تصور کنی که یک پیروزی بدست اوردی،پیروزی یعنی الان کل مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی هستند و حتی دولت هایی که ازش حمایت می کنند دیگه نمی خواهند این لکه ی ننگ وصله ی اونها باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس