قالیباف نمایه

محمد باقر قالیباف از خرداد ماه ۱۳۹۹ به عنوان نماینده مردم تهران به مجلس شورای اسلامی راه یافت و در دوره یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس مجلس انتخاب شد.

به گزارش مشرق، شورای نگهبان پس از بررسی سوابق هشتاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، صلاحیت شش نفر از نامزدها را تایید و اسامی آنها در تاریخ نوزدهم خرداد، توسط وزارت کشور اعلام شد. آقایان مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف، به عنوان شش نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری معرفی شدند.

همه خبرهای محمدباقر قالیباف

در ادامه به معرفی نامزدها می‌پردازیم:

محمدباقر قالیباف

زندگی‌نامه و سوابق

دکتر محمدباقر قالیباف در شهریورماه سال ۱۳۴۰ در شهر ییلاقی طرقبه در خانواده‌ای مذهبی پا به عرصه هستی نهاد. پدر ایشان از کسبه قدیم و از معتمدان دیار خود است. وضعیت متوسط زندگی باعث شد تا ایشان از همان ابتدا و در ایام فراغت از تحصیل به کار و کسب درآمد هم اهتمام ورزد.

دکتری تخصصی جغرافیای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس (مهرماه ۱۳۷۶- ۱۳۸۰)؛ کارشناس ارشد رشته جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران؛ (مهرماه ۱۳۷۴- ۶/۸/۱۳۷۵)؛ کارشناس رشته جغرافیای انسانی دانشگاه تهران؛ (مهرماه ۱۳۶۹- ۳۱/۶/۱۳۷۳)

فرمانده تیپ امام رضا (ع) در سال ۱۳۶۱؛ فرمانده لشکر ۵ نصر خراسان در سال ۱۳۶۲؛ فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا پس از جنگ؛ مسئولیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در سال ۱۳۷۳؛ فرماندهی نیروی هوایی سپاه در سال ۱۳۷۶؛ فرماندهی نیروی انتظامی ایران در سال ۱۳۷۹؛ نماینده رئیس‌جمهور و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۳۸۳؛ ریاست شهرداری تهران در سه دوره شورای اسلامی شهر تهران در سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۶

محمد باقر قالیباف از خرداد ماه ۱۳۹۹ به عنوان نماینده مردم تهران به مجلس شورای اسلامی راه یافت، و به عنوان ششمین رئیس مجلس شورای اسلامی این مسئولیت را برعهده گرفت. ایشان در دوره دوازدهم مجلس نیز به عنوان نماینده مردم تهران و همچنین رئیس مجلس دوازدهم انتخاب شد.

محمدباقر قالیباف کیست؟ +سوابق و برنامه‌ها

برنامه انتخاباتی محمدباقر قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳

محمدباقر قالیباف ظهر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد شهید رئیسی و سایر شهدای پرواز اردیبهشت، اظهار کرد: در آغاز، درباره دو نگرانی با مردم سخن میگویم؛ نگرانی اول مربوط به کشورمان، ایران است و نگرانی دوم مربوط به صحنه امروز انتخابات.

وی افزود: نگرانی اول مربوط به همه ماست ما امروز نگران پیشرفت و آینده کشورمان و زندگی فرزندانمان هستیم. همه ما با دقت به شرایط پیچیده کشور نگاه میکنیم و از خود می پرسیم کدام رویکردها باید تداوم پیدا کند؟ کدام باید تکمیل و کدام باید تغییر کند؟ و از همه مهمتر اینکه چه کسی میتواند در این شرایط پیچیده مسئولیت به سرانجام رساندن کارها را بپذیرد؟

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگرانی دوم مربوط به صحنه انتخابات است. نگرانی از اینکه جدالهای سیاسی باعث به حاشیه رفتن دغدغه های اصلی مردم و مسئله اقتصاد و معیشت شود، در این عرصه نسبت دشواری کارهای زمین مانده با توانایی ها به درستی محاسبه نشده است و نگاه‌های غیر واقعی به راهکارهای عملی برای حل مشکلات وجود دارد. این نگرانی‌ها دلیلی شد تا جمعی از نخبگان کارآفرینان دانشجویان انقلابی و سایر دلسوزان با شناختی که از کارنامه بنده داشتند، من را برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

قالیباف عنوان کرد: در ابتدا با توجه به اعتماد نمایندگان محترم در سپردن کرسی ریاست مجلس به بنده وظیفه اصلی خود را خدمت در مجلس می‌دانستم و این موضوع را با دلسوزان کشور نیز در میان گذاشتم، اما مشاهده صحنه انتخابات و کمرنگ شدن کارآمدی و راهکارهای حل مشکلات و همچنین دعوت اکثریت نمایندگان محترم و تکلیف کردن جمعی از فرزندان و خانواده های شهدا که آنها را امین و یاور خود و کشور می‌دانم و همچنین دعوت گسترده چهره های سیاسی برجسته جبهه انقلاب بنده را به جمع بندی جدیدی رساند که اگر داوطلب این انتخابات نشوم کاری که در چند سال گذشته برای حل مسائل اقتصادی مردم در دولت مردمی و مجلس انقلابی شروع کرده ایم و به زمان ثمردهی رسیده است ناتمام می ماند.

وی ادامه داد: با توکل به خداوند متعال و امید به اعتماد شما و تکیه بر سوابق سیاسی و اجرایی خود پا به عرصه انتخابات گذاشتم تا برای حل مسائل و مشکلات مردم با تمام وجود تلاش کنم و با کمک مردم دوره دیگری از رکود و سوء مدیریت همانند وضعیت دهه ۹۰ در کشور حاکم نشود.

داوطلب نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: در عرصه مدیریت کشور این رئیس جمهور است که باید بی عذر و بهانه در نهایت کار را تمام کند و تلاشهای بقیه را با مسئولیت پذیری و راهبری درست به ثمر برساند. لذا، فتح قله علاوه بر انگیزه و احساس وظیفه، تجربه و مهارت هم می‌خواهد. اگر معتقد نبودم که مشکلات امروز مانند معیشت کاهش قدرت خرید محرومیت فقر و تبعیض و نابرابری هزینه های کمرشکن مسکن، گرانی‌ها و بازار نابسامان خودرو یا وضعیت اینترنت و عبور از تحریم ها قابل حل است، هرگز پا به عرصه رقابت نمی‌گذاشتم.

قالیباف گفت: من هم مانند همه بدون اشکال نیستم، تنها دیکته نانوشته است که غلط ندارد. ولی با درس گرفتن از گذشته و شناختی که از امکانات کشور و توانایی‌های موجود دارم، می‌دانم که می‌توانیم به کمک هم با یک مدیریت مسئولیت پذیر و انقلابی دولتی کارآمد را ایجاد کنیم تا شما در دنیا احساس سربلندی کنید و برای این امر، با برنامه‌ ای مشخص مبتنی بر برنامه هفتم پیشرفت کشور وارد کارزار انتخابات شده ام.

وی اظهار کرد: بنده معتقدم تفکر انقلابی شهید حاج قاسم و شهید رئیسی همچنان راهگشاست تفکری که برای تأمین امنیت و آرامش مردم خطرها می‌کند. کشور ما امروز به همان تفکر انقلابی نیاز دارد که ۸۰ میلیون ایرانی را سیاه و سفید نمی‌بیند و از هر ظرفیتی، ایرانی پیشرفته می سازد که در آن همه مردم ایران فرصت رشد برابر داشته باشند. باید کاری کرد تا همان گونه که مردم دیگر کشورها حسرت اقتدار ایران را می‌خورند، از پیشرفت این کشور نیز دچار شگفتی شوند.

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف

علی نیکزاد، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف شد.

برنامه‌های تلویزیونی انتخابات

تاریخ مناظره‌های انتخاباتی

طبق جدول پخش تنظیم شده توسط صداوسیما، زمان مناظره‌ها به این ترتیب مشخص شده است:

۱. دوشنبه ۲۸ خرداد
۲. پنج‌شنبه ۳۱ خرداد
۳. جمعه ۱ تیر
۴. دوشنبه ۴ تیر
۵. سه‌شنبه ۵ تیر

محمدباقر قالیباف در برنامه صف اول

«محمدباقر قالیباف» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه ۲۱ خرداد ماه) در برنامه تلویزیونی صف اول شبکه خبر، اظهار کرد: بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی اتفاق افتاد که در آن ۸ سال در جبهه بودم. بعد از جنگ در بسیج و برای سازندگی کشور فعالیت کردم و بعد از آن فرمانده هوافضای سپاه بودم. سپس توفیق خدمت در نیروی انتظامی را با حکم رهبری یافتم. سپس شهردار تهران و عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام شدم. در ادامه به مجلس راه یافتم.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

جزو مدیرهایی هستم که دنبال تحول است/ شعارم در این دوره «خدمت و پیشرفت »است/ پاسخ به ترکیب احتمالی کابینه دولت چهاردهم

محمدباقر قالیباف در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری»

محمدباقر قالیباف سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» در توضیح مراحل تصویب برنامه هفتم توسعه گفت: ابتدای شروع دولت سیزدهم دولت شهید رئیسی با انتهای برنامه هفتم بود که تصمیم گرفته شد برنامه ششم به مدت دو سال تمدید شود.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

خانواده نگاه مهم برنامه هفتم توسعه است/ مشکل امنیت شغلی کارکنان شرکتی را حل کردیم

قالیباف در میزگرد فرهنگی

محمدباقر قالیباف عصر امروز (پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه) در برنامه مناظره فرهنگی که از شبکه دوم سیما پخش شد، اظهار کرد: موضوع فرهنگ از موضوعات مهم هر جامعه‌ای است. بر این باور هستیم وقتی حرف از خدمت و پیشرفت می زنیم، به مسائل فرهنگی ارتباط دارد و پیشرفت و فرهنگ و فرهنگ و خدمت بر یکدیگر اثر می‌گذارند.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

فرهنگ از موضوعات مهم هر جامعه‌ای است/ فرهنگ زنانه‌ترین عنصر جامعه است

قالیباف در میزگرد اقتصادی

محمدباقر قالیباف امشب در برنامه میزگرد اقتصادی کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه اول سیما پخش شد، گفت: انقلاب اسلامی و نظام اسلامی افتخارات زیادی آفریده و در حوزه دفاعی و علم و دانش و تحقیق و قدرت نرم و مردم سالاری دینی افتخاراتی داشته‌ایم، اما نباید از چالش‌های خود فاصله بگیریم.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

دوره آزمون خطا در اقتصاد کشور باید تمام شود/ حداقل حقوق باید به اندازه تورم افزایش پیدا کند/ در مساله‌ خودرو نمی‌شود از جیب مردم برداریم و بعد فضولی در کار مردم کنیم +فیلم

قالیباف در برنامه "با مردم"

محمدباقر قالیباف، بعداز ظهر شنبه -۲۶خردادماه - در برنامه« با مردم» اظهار داشت: کشور ما پس از انقلاب درگیر دفاع مقدس، در ادامه جنگ شناختی، جنگ نیابتی و تحریم اقتصادی بوده است و دشمنان ما به دنبال این بودند که بتوانند مردم ایران را از آینده خود ناامید و از گذشته خود پشیمان کنند و حال آنها را پریشان سازند. اما ایران عزیز ما و ملت ما همچون سروی بلندقامت و مستحکم ایستاد و از همه دشمنی‌ها و سختی‌ها ناملایمات عبور کرد و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

علیه بدخواهان ایران موشک نقطه زن با برد ۲ هزار کیلومتر داریم/ امروز کشوری مستقل و آزاد هستیم


محمدباقر قالیباف در برنامه «میزگرد سیاسی»

محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد سیاسی اظهار کرد: فرصتی است که بعد از میزگرد فرهنگی و اقتصادی، امروز درباره سیاست خارجی صحبت کنم. سیاست خارجی برای بنده بسیار با اهمیت و رکن رکین دولت چهاردهم خواهد بود. از نظر بنده همه دستگاه‌های دولتی یک طرف و دستگاه دیپلماسی یک طرف است، بخش مهمی از مسائل کشور در حوزه‌های مختلف ریشه در عملکردمان در اجرای سیاست‌های خارجی دارد.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

سیاست خارجی رکن رکین دولت چهاردهم خواهد بود/ جبهه انقلاب باید قبل از ۸ تیر به یک فرد برسد+ فیلم

قالیباف در اولین مناظره اقتصادی ۱۴۰۳ چه گفت؟

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در تاریخ ۲۸ خرداد با موضوع اقتصادی آغاز شد. رئیس رسانه ملی در تشریح برنامه‌ مناظره‌ها تاکید کرد: در ۵ مناظره پیش رو ۳ مناظره مختص مسائل اقتصادی و سرفصل های برنامه هفتم است.

محمدباقر قالیباف در اظهارات ابتدایی مناظره اول گفت: انتخابات فرصت بزرگی است در اختیار یکا یک مردم شریف ایران تا بتوانید برای خود و فرزندان و ایران عزیز تصمیم بگیرید. رئیس‌جمهور بار سنگین این سمت را باید با  کمک دیگران به دوش بکشد. رئیس‌جمهور یکی از مهمترین وظایفش در این شرایط سخت، توجه و تحول در حوزه اقتصاد است بویژه برای خانواده‌های محروم و کارگران و کارمندان و پرستاران و مددجویان و آنهایی که حقوق ثابتی دارند و با تورم آسیب می‌بینند.

وی افزود: رئیس‌جمهور باید به گونه‌ای انتخاب شود و عمل کند که ضامن حل این مشکلات شود البته با کمک خود مردم.  امروز بازنشستگان در بخش کشوری و لشگری و تامین اجتماعی و ایثارگران همه با این مشکلات روبرو هستند.

مشروح اظهارات محمدباقر قالیباف در مناظره اول را اینجا بخوانید:

آمده‌ام تا قفل‌ها را بشکنم/ در دولت من حقوق متناسب با تورم و رشد اقتصادی افزایش خواهد داشت

قالیباف در برنامه‌ تلویزیونی بدون تعارف

محمدباقر قالیباف شامگاه سه‌شنبه - ۲۹ خردادماه- ، از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه مهمان برنامه بدون تعارف در شبکه دوم سیما شد و در این برنامه مهمترین برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های خود در دولت آینده به نام «خدمت و پیشرفت» را تشریح کرد.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

لیست اموالم را به قوه قضاییه داده‌ام/ خانواده‌ام در تهران زندگی می‌کنند/ وعده می‌دهم که شرمنده رای که به من داده‌اید نخواهید شد +فیلم

قالیباف در برنامه گفتگوی ویژه خبری

محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به سوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ داد.

وی در ابتدای این برنامه سوال مردم از قالیباف: در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نامزدها بپرسید چه برنامه ای برای کشاورزی دارند؟ گقت: کشاورزی یکی از بخشهای مهم است و بیش از چهار میلیون شغل در این زمینه داریم. در کالاهای اساسی نقش مهمی دارد. یکی از چالشهای جدی و اساسی و طولانی مدت که تبدیل به زخم کهنه ای شده که یک سال سیب زمینی پیدا نمی شود و یک سال پیاز که نشان می دهد برنامه ریزی دقیقی در این بخش نداریم. شاید در مصرف آب بخش قابل توجهی غرقابی است و یک جا بارانی و یک جا قطره ای است که امروز در دنیا منسوخ شده است.

مشروح این گفتگو را اینجا بخوانید:

خروج از کشاورزی سنتی در برنامه هفتم دیده شده است/ قانون اقدام راهبردی مانع احیای برجام نشده است +فیلم

مستند اول قالیباف در تلویزیون منتشر شد

اولین مستند تلویزیونی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد. بر اساس این گزارش، در ابتدای مستند محمدباقر قالیباف این جمله قید شده بود که من رزمنده‌ام، اما با کسی سر جنگ ندارم.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

رزمنده‌ام اما با کسی سر جنگ ندارم/راه شهید رئیسی باید ادامه یابد +فیلم

قالیباف در دومین مناظره انتخاباتی ۱۴۰۳ چه گفت؟

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، در تاریخ ۳۰ خرداد با موضوع اقتصادی آغاز شد. طبق قرعه‌کشی، در این مناظره، صندلی شماره دو به آقای قالیباف تعلق گرفته است.

حدود ساعت ۱۹:۳۰ هر ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری برای شرکت در دومین مناظره از دقایقی پیش وارد سازمان صداوسیما شدند و پس از برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا وارد استودیوی ۱۱ سیما شدند.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

باید درآمدها را به اندازهٔ افزایش تورم افزایش دهیم/ حق مردم ما یک زندگی خوب است/ دولت باید خانواده‌هایی که امکان کار کردن ندارند را کاملا حمایت کند/تحریم یک کاغذ پاره نیست/ واردات خودرو را آزاد می‌کنیم/ به زوج‌های جوان واحدهای کوچک ۷۵ متری می‌دهیم

قالیباف در مناظره فرهنگی انتخابات ۱۴۰۳ چه گفت؟

روز جمعه ۳۱ تیر، سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد. تاکنون دو مناظره با موضوع اقتصادی برگزار و پخش شده است.

طبق قرعه‌کشی، در این مناظره، صندلی شماره دو به آقای قالیباف تعلق گرفته است.

مشروح این برنامه را اینجا بخوانید:

بدپوششی و بی‌حجابی آفت جامعۀ ماست ولی مهم این است چگونه جلوی آن را بگیریم/ با فیلترینگ مخالفم/ دخالت در زندگی مردم در فضای مجازی حرام شرعی است/ نگاه فرهنگی رهبر انقلاب را باید مورد توجه بیشتری قرار دهیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 51
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    48 52
    نه به قالیباف. مثل یه مرد شیک و مجلسی به نفع جلیلی بکش کنار. ان شالله
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      31 19
      قالیباف کنار میکشه به نفع جلیلی
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      34 27
      آقای جلیلی کجا کار اجرایی داره کجا از اقتصاد و معیشت مردم خبر داره ببخشید ایشون کجا ادم فعال و کارمدی هستش
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      23 23
      آقای جلیلی کجا کار اجرایی داره کجا از اقتصاد و معیشت مردم خبر داره ببخشید ایشون کجا ادم فعال و کارمدی هستش
    • * IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      12 15
      قالیباف معتدل و عاقل قرار نیست یکی مثل ثابتی فقط شعار این بار در ریاست جمهوری برنده بشود
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    36 48
    اقای قالیباف شما لیاقت رییس جمهور شدن رو دارید چون کار مدیریتی تون قابل قبول هست👍👍
    • علی IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      19 20
      قشنگ تابلوعه قالیباف رییس جمهوره
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      23 27
      سعید جمهور: سعید جلیلی ادامه دهنده راه شهید جمهور
    • محمد IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 3
      با این حساب منم لیاقت بازی در رئال رو دارم
  • DE ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    26 33
    اصلح ترین فرد
    • DE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      16 24
      ایشان واقعاً به حل مشکات مردم می اندیشند
    • IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      6 5
      نمردیم و معنی اصلح رو هم فهمیدیم
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    21 28
    نامزد های انقلابی بايد باهم هماهنگ وهم نظر باشند ودرنظرسنجی مردمي هرکدامشان رأی بيشتر ی دارد بقيه به‌ نفع او کنار بروند تا دنبال رودولت شهيد رئیسی باشند
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 4
      بله درست می فرمایید بایدبه اجماع برسن که‌ یکی رابرای نامزد نهایی شون انتخاب کنند چون آقای قالیباف کار اجرایی بيشتر ی داشتن بهتره ايشان انتخاب بشوند وبقیه به نفع او کنار بروند
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    26 44
    رئیس جمهور قالیباف
    • IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 5
      قالیبافو تایید صلاحیت کردن که امار مشارکتو ببرن بالا اینجوری که مردم از ترس اینکه این رئیس جمهور نشه بیان به رقیبش رای بدن
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    26 48
    فقط قالیباف
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    27 31
    فقط قالیباف
    • Mahdie IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
      0 0
      Good
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    22 53
    زنده باد شورای نگهبان که افراد صادق و راستین رو (به استثنای پزشکیان) در نهایت برگزید... خواهر و برادرهای من مسئولیت بزرگی داریم، مردم تازه در دوران شهید رئیسی کمی طعم ثبات و خدمت رو چشیدند؛ کمی اوضاع ارزش پول ملی و بورس و تورم و معیشت بهتر شد؛ نمیگم همه چیز ایده آل مطلق شد اما انصافا با دوره ی قبل مقایسه کنید ببینید چقدر اوضاع مردم بهتر شد... اگر واقعا برای مردم و کشور عزیزمان ارزش قائلیم باید انتخاب درست داشته باشیم در این لیست یاور واقعی شهید رییسی فقط عزیزانی مثل دکتر جلیلی و دکتر زاکانی هستند بیایید از امروز به هم قول بدهیم که به جز این دو عزیز راه را برای دیگر عناصر ضعیف باز نکنیم...
    • رضا IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      16 66
      و فقط مسعود پزشکیان نماد عقلانیت هستند و ایشان هم رای خواهد آورد
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      14 7
      پاسخ به 1653 روز بعد انتخابات قیافه پکرت دیدن داره خخخخخخ ارزوی ریاست جمهوری رو افساد طلبان به گور میبرن
    • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 41
      فقط کافیه پنجاه درصد مردم در انتخابات شرکت کنن. آقایان قالیباف و جلیلی و جناح مورد تاییدشون نهایت 5 میلیون رای دارند. والسلام
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      8 4
      ارزش پول ملی که خیلی بیشتر شد. دروغگو
    • محسن IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 0
      گوشت قرمز دوسال پیش صدو پنجاه و دویس بود الان نزدیک هشتصد.این اسمش ثبات هست؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    16 28
    تبریک به آقای قالیباف
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    16 25
    انشالله آقای قالی باف
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    15 51
    با سابقه درخشان مدیریتی آقای قالیباف،انشالله رئیس جمهور منتخب خواهند شد،و راه شهید رئیسی را ادامه خواهند داد.
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      ؟؟؟
  • هموطن IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    16 44
    درود رای من رئیس جمهور انقلابی آقای قالیباف لطفا به نفع هیچکس کنار نروید
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 22
    خداکنه به آرزوی دیرینه اش که ریاست جمهوری هست برسه
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    14 15
    آخرش پزشکیان به نفع قالیباف میکشه کنار ولی آخرش جلیلی رای میاره
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    18 17
    خودتون میدونید که آقای جلیلی اصلح هست چرا به ایشون رای نمیدید اصلاح طلبان رای نمیارن ،نگید اطرافیان ، ایشون تخلفی از اطرافیانش سر نزده ، نزدیکترین شاخص ها به شهید رئیسی در ایشان هست ، برای رای در پیشگاه خدا مسئولیم
    • ۰۰۰۰۰ IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      14 16
      میشه بگید دقیقا جلیلی چه اصلحیتی دارد ؟
    • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      2 1
      دعا کنید اتفاقات سال ۹۲ تکرار نشود فعلا چینش به نفع پزشکیان و پور محمدی است از پور محمدی نباید غافل شد و نباید گذاشت گل رونالدینیویی بخوریم یعنی کاندیدای اصلی اصلاحات پورمحمدی باشد ولی برای فریب رقبای انقلابی ،روی پزشکیان مانور دهند
  • یک ایرانی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 2
    فقط نظرخودمان را بیان کنیم مردم قضاوت کنندگان خوبی هستند
  • هادی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 20
    به افرادی که دلباخته انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی و امام خامنه ای هستند هشدار میدهم که جبهه مقابل یا همون اصلاحات منتظر همین اختلافات داخلی جبهه انقلاب هست تا بتونه از آب گل آلود ماهی بگیره لطفا واقع بین باشید درسته که آقای جلیل انسان شریفی هست خوب بودن شرط لازمه ولی کافی نیست ایشون سوابق اجرایی خاصی ندارن چندسالی وزارت خارجه بودن و یه مدتی ام دبیر شورای عالی امنیت ملی که متاسفانه در زمان تصدی ایشون هیچ دستاوردی برای کشور به ارمغان نیامد ولی جناب آقای قالیباف یک مدیر اجرایی توانمند زبده و کار بلد هستن که نیاز به توضیح نداره کافیه یه نگاه به کارنامه مدیریتی ایشون بندازید الحق و الانصاف هرجا که بوده تحول ایجاد کرده پس بیاید با اتحاد فردی توانمند و پایبند به راه و روش شهیدجمهور رو انتخاب بکنیم تا با قدرت و پشتکار و دانش مدیریتی کلان بتونه این کشتی رو به ساحل امن برسونه انشاالله
  • طدم IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    11 21
    در این انتخابات قالیباف از بقیه بهتره
  • CH ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 11
    چرا در چهار سال ریاست محلس این شعارها را عملی نکردی ، امیدوارم در دوران ریاست جمهوری عملی شود
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 12
    بدرد همون مجلس می خوره...
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      7 3
      به درد مجلس هم نمیخوره
  • آقای قالیباف یادآوری IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 7
    جهت یادآوری .... رئیس مجلس گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است. ------------الوعده وفا جناب رییس مجلس
  • آقای قالیباف یادآوری IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    9 6
    جهت یادآوری .... رئیس مجلس گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است. ------------الوعده وفا جناب رییس مجلس
  • آقای قالیباف یادآوری IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 5
    جهت یادآوری .... رئیس مجلس گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است. ------------الوعده وفا جناب رییس مجلس
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    7 17
    واقعا کسی اگه دوستدارنظام و ولایت و کشور و مذهب تشیع باشه به آقای دکترپزشکیان مرد پاک و توانمند رای میده
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    5 3
    ضمن احترام به نظر شورای نگهبان تایید و انتخاب احمدی نژاد را علیرغم تمام توانائیش به صلاح نمیدانستم ( بخاطر خباثتی که ار رسانه ها و حریانات چپ که از همین حالا طرح اختلال در بازار ارز را برای روز اول انتخابش تدوین کرده بودند.!!!)
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      1 1
      چی میگی عمو، اگه جریان چپ انقدر قدرت داشت، پس چرا کاندیداهایش تائید نشدند؟
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    18 27
    به جلیلی رای می دهیم
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      8 9
      منم به جلیلی رای میدم
    • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 7
      متاسفم برات که به آدم متحجر میخای رای بدی
  • .. IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    8 37
    طرفداران جلیلی دچار عدم تحلیل و منطق گرایی هستند عقل حتما سمت قالیباف با این سابقه درخشان اجرایی قرار میگیره نه شعار
    • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 3
      دقیقا کدوم سابقه درخشان؟یه دونه از دستاوردای دوران مجلسشو نام میبری؟
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    12 35
    واقعا بهترین گزینه دکتر قالیباف هستند
    • حسن یعقوبی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      2 15
      رئیس جمهور آینده ان شاءالله با رای قاطع مردم انقلابي فقط دکتر قالیباف.شما به آقای قالیباف رای بدبن بخدا ظرف مدت یکسال وضعیت کشور سرو سامان می گیره.چون هر کجا خدمت کردن واقعا" کارنامه خیلی خوبی داشتن.چون فرد انقلابی و جهادی هستن.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 23
    دکتر قالیباف باسواد ترینشون هست سه تا کتاب نوشتن که فوق العاده هستن
  • شهاب IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 9
    در تمام ادوار بهترین شخص آقای قالیباف بودن و الان هم قطعا ایشون یکصدا قالیباف همه انقلابی های عزیز ایشالا آقای زاکانی و جلیلی هم برن کنار
  • رای میدهم اگر ... IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    17 7
    رای میدهم اگر ... طی دو هفته آینده تا انتخابات ... چند برخورد قاطع و کوبنده با فساد اقتصادی مشاهده شود !! .... از سوی سه قوه ... دولت ... مجلس ... قوه قضاییه .... در مورد فساد شدید بانکهای خصوصی .... برگشت صنایع و معادن دولتی تاراج شده .... برخورد با فساد کلان در شرکت نفت ... پتروشیمی ... ایمیدرو .... ایدرو .... خودروسازان ....
  • کیکاووس IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 3
    یکی از آرزوهایم ریاست جمهوری آقای قالیباف است ولی بازهم مثل سال 92 آقای جلیلی و هوادارانش در دقیقه نود پاس گل را به پزشکیان خواهند داد از همون پاسهایی که به روحانی داد. هشت تیر این نظر بنده را تایید خواهید کرد ما مرده شما زنده
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    4 5
    کاش احمدی نژاد تایید میکردن که مناظرش جالب بود با اقای قالیباف.حالا فقط پزشکیان
  • خیاط IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 2
    رای کوچه ما فقط مهندس غرضی
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    10 6
    باز قالیباف بیشتر به ریاست جمهوری میخوره تا جلیلی، جلیلی بهش میاد مکبر مسجد باشه.
    • رضا IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
      4 5
      جلیلی بهترین فرد براریاست جمهوریه ،خصلت اصلاح طلبا تحقیر وتوهین به رقباشونه،مردم گول این جماعت رونخورید،یادتون نره چه توهین هایی به شهید رییسی میکردن
  • حسن IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 1
    خیلی عالی است ایشان در جایگاه رییس مجلس چه قوانینی را درمجلس برای مشکل اقتصادی مسکن رفع تبعیض وفساد گذرانده اند مگر دولت مجری قوانین مجلس نیست مجلس ضعیف دولت ضعیف خواهد داشت که سه دوره مشکل افرین شده
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    1 4
    آقایان قالیباف و جلیلی و زاکانی و هاشمی اگه سه نفرتون به نفع یه نفر کنار نرین هر چهارنفرتون باختین و پزشکیان پیروز میشه.رای اصولگراها باید به یه نفر داده بشه و نه بین چهار نفر پخش بشه.قالیباف گزینه خوبیه
  • سیدمحمدمهدی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    سلام علیکم من الله التوفیق نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ
  • سروش IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    2 0
    تعداد کل ارای ماخوذه 7 میلیون نفر
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 4
    رای ما جلیلی است
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    4 2
    جلیلی نمی تونه اجماع ایجاد کنه و احتمال شکست وجود داره. حتی قالیباف هم ممکنه نتونه این کار و انجام بده. تایید صلاحیت کسی که برای مجلس رد صلاحیت شده بود یه اشتباه بزرگ بود که خطرات بسیار بیشتری نسبت به خاتمی و روحانی خواهد داشت.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    همه این نامزدها سالیان سال است که مسئول هستند اگر برنامه خوبی داشتند در مناطق تحت سیطره خودشان اجرا میکردند یک آدمی مثل سردار قاسمی که عصبانیتش بخاطر دلسوزی است خوبه رئیس جمهور باشه
    • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      0 0
      شما کدوم سردار قاسمی رو میگی؟؟؟ سردار رستم قاسمی در آذر ماه ۱۴۰۱ فوت کرده اند.
  • سلام IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    همه این آقایان سالهاست که در این کشور پست دارند . اما فقط آقای قالیباف هست که از رهبر جامعه لقب مدیر جهادی را گرفته. بنظرتون رهبری شوخی کردند؟ وقتی میفرمایند که باید یک رییس جمهور پرکار بیاد بنظرتون پرکاری همان معنای جهادی را نمیده؟ تا کی قراره که در ظاهر بگیم ولایت اما این همه کد واضح را ندیده بگیریم؟ به کسی رای میدیم که رهبر او را مدیر جهادی خوانده. ان شاءالله
  • مهرداد IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    کی وقت کرده بره میز دانشگاه بشینه و این مدارکو بگیره ؟
  • مهرداد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    دکتری تخصصی جغرافیای سیاسی دانشگاه تربیت مدرس (مهرماه ۱۳۷۶- ۱۳۸۰)؛ کارشناس ارشد رشته جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران؛ (مهرماه ۱۳۷۴- ۶/۸/۱۳۷۵) یعنی همزمان کارشناسی ارشد و دکترا
  • نفیس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    پزشکیان ، پیرو خط شیطانی روحانی و کابینه شه .... و این کاملا مشخصه اما از این سمت باید یکی رو بین خودشون انتخاب کنن و بقیه به نفعش کنار بکشن . وَ اِلا خیلی از رای هامون میشکنه :/
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    به قاليباف بگيد لطف كنه به اين سوالات جواب بده
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    1 0
    اصلاحات روی بعصی استانها به طور خواص کار می کنه شما هم به طور خاص کار کنید ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس