مدودف: غرب اسلام و مسیحیت را برای اهداف خود تحریف می‌کند

رئیس شورای امنیت ملی روسیه در مقاله‌ای نوشت که آمریکا و متحدانش انحرافات اخلاقی را تحت عنوان اسلام و مسیحیت ترویج می‌کنند.

به گزارش مشرق، دمیتری مدودف، رئیس شورای امنیت ملی روسیه در مقاله‌ای نوشت که واشنگتن و متحدانش تلاش دارند اصول و بنیادهای ادیان جهان را در مسیر تأمین منافع خود و نشر «اعتقادات انحرافی» تغییر دهند.

او در مقاله‌ای در روزنامه روسیسکایا گازتا، با تیتر «بشریت باید از میراث نظام استعماری خلاص شود»، نوشت:‌«کشورهای غربی نه تنها تلاش دارند به منابع مالی سیطره یابند، بلکه سعی می‌کنند به نحوه تفکر ساکنان جهان نیز مسلط شوند».

مدودف نوشت: «متأسفانه آنها (کشورهای غربی) طی چندین قرن به مجموعه‌ای از معیارهای اخلاقی و قوانین رفتاری رسیده‌اند و ادیان جهانی نیز زیر بار تحریف افتاده‌اند و واشنگتن و پیروان آن تلاش زیادی می‌کنند تا عناصر اساسی مسیحیت و اسلام را به گونه‌ای تغییر دهند که در خدمت منافع خود باشد و سپس آن‌ها را تحت عنوان "آموزه‌های مدرن‌شده" با وسواس در سراسر جهان منتشر می‌کنند».

او از این مسأله با عنوان «استعمار جدید دینی» یاد کرد و نوشت که غرب تلاش دارد میلیون‌ها نفر را جذب اعتقادات انحرافی جدید خود کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ZA ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    2 0
    امریکایی‌ها به راحتی آب خوردن مردم بیگماه غزهرا می‌کشند و دائما LGBTQ+ را تبلیغ میکنند. منافع آنها در گسترش انحراف است.
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    احسنت ، دم جناب آقای دمیتری مدودف گرم که این یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش رو خوب شناختن!! اولأ که همش در حال اشاعه اسلام آمریکایی هستند، مسیحیت رو هم با وارد کردن همجنس باز ها و دگرباش ها به کلیسا دارن ریشه شو میزنن، فقط با هماهنگی صهیونیست ها کاری به یهودیت ندارن، حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس