کد خبر 1613082
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
دالیچ: تلاش می‌کنیم قهرمان شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی هدف تیمش در یورو ۲۰۲۴ را قهرمانی بیان و ابراز امیدواری کرد تیمش رقابت‌ها را با شکست اسپانیا خوب شروع کند.

به گزارش مشرق، زلاتکو دالیچ پیش از دیدار با اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ گفت: در سخت‌ترین گروه یورو ۲۰۲۴ قرار داریم چون با قهرمان دوره قبل یعنی ایتالیا و اسپانیا، قهرمان لیگ ملت‌ها، همگروه‌ایم. اسپانیایی‌ها در فینال لیگ ملت‌ها در ضربات پنالتی و در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در وقت‌های اضافه ما را شکست دادند و اکنون به دنبال این هستیم که این بار برنده شویم.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: ما تجربه رقابت با اسپانیا را داریم و می‌دانیم باید چه کار کنیم. تلاش خواهیم کرد قهرمان شویم و برای این هدف می‌خواهیم رقابت‌ها را خوب شروع کنیم.

کرواسی در گروه B یورو ۲۰۲۴ (گروه مرگ) باید به دیدار آلبانی، ایتالیا و اسپانیا برود. کروات‌ها قبل از مسابقات یورو در دو دیدار دوستانه مقابل مقدونیه شمالی و پرتغال صف‌آرایی کردند.

نکته دیگر از تیم کرواسی اینکه لوکا مودریچ کهنه‌کار، بازوبند کاپیتانی تیم ملی کرواسی را بر عهده دارد و احتمالا آخرین تورنمنت مهم دوران حرفه‌ای‌اش را تجربه خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس