به گزارشمشرق، احمدحسین شریفی، مدرس سطوح عالی حوزه علمیه قم در مطلبی با عنوان تک‌کاندیدایی یا چندکاندیدایی؟: مراقبت از اسب‌تروای فتنه‌گران در جبهه انقلاب در کانال خود در ایتا نوشت:

این روزها در میان دلسوزان انقلاب، نگرانی‌های زیادی از «تعدد کاندیداها» مطرح می‌شود و توصیه اکید آنها به جبهه انقلاب «تک‌کاندیدایی» است.

هر چند بنده همه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان را عضو خانواده بزرگ انقلاب می‌دانم؛ اما معتقدم تلاش در جهت انصراف برخی از کاندیداهایی که خود را متعلق به جبهه انقلاب می‌دانند به سود یک کاندیدا، صرف‌نظر از اینکه آن یک کاندیدا چه کسی باشد، بازی در زمین‌ فتنه‌گران سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است.

این کار قطعاً موجب دوقطبی‌سازی کاذب و هیجانی در جامعه می‌شود.

شکست‌خوردگان سیاسی و فتنه‌گران اجتماعی برای احیای خود نیازمند بالا بردن سطح هیجان اجتماعی و سیاسی هستند. راه احیای مجدد خود را ایجاد «هیجان کاذب» می‌دانند و این کار فقط با دوقطبی‌سازی فضای انتخابات شدنی است.

آیا فکر کرده‌اید که چرا همان روز اول و بلافاصله بعد از اعلام نامزدهای تأیید شده توسط شورای نگهبان «راهبرد ۵ + ۱» را مطرح کردند؟!

مواظب «اسب تروای فتنه‌گران»، در جبهه انقلاب باشیم. بپذیریم که چهار گفتمان و چهار مدل حکمرانی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند؛ هر کدام از آنها باید در فضایی اخلاقی و رقابتی، «برنامه» و «اراده» و «کارنامه» و «هم‌خانه‌»های خود، یعنی همکاران و همراهان و مدافعان خود، را در معرض دید و قضاوت مردم بگذارد. مردم حتماً بهترین انتخاب را خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    در سال 96 عده ای که میخواستند در انتخابات به قالیباف رای بدهند با انصراف ایشان به روحانی رای دادند من با این افراد آشنا بودم ولی دلایل خودشان را داشتند ، اگر هم قرار است انصرافی صورت بگیرد باید تمام رای کاندیدا به صندوق فرد مورد نظر هدایت شود
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
      0 0
      🔰 تکرار تلخ 🔸تکرار دولت روحانی یعنی: تورم سه رقمی، دو برابر شدن تحریم های فعلی، تعطیلی دوباره برنامه هسته ای، تردید در نیروگاه سازی و پالایشگاه سازی، و بازگشت تهدید های نظامی و امنیتی. کیهان
  • FR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    کاملا درست است. انتخابات به دور دوم کشیده شود هم اشکالی ندارد
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    دقیقا همینطور هست بماند که معلوم نیست با انصراف یک نامزد آرای او به صندوق طرفی که بنفشه انصراف داده برود چون ممکنه به صتچندوق رقیب بره و یا رای سفید بدهد، نزدیکان بنده در انتخابات ۹۶ رایگان آقای قالیباف بود ولی با کناره گیری ایشان به آقای روحانی رای دادند و امروز هم عده ای طرفدار آقای جلیلی هستند میگویند اگر کنار بکشه رای سفید میدهند پس بنظرم نباید با باور کنیم هراس افکنی رقیب جرارد را
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    داشتن صداقت و امانت داری دو پایهٔ اصلی اعتماد مردم به فرد اصلح ست، در اصلاح طلبان که وجود نداره، در انقلابی ها باید اجماع کنن تا رئیس جمهور با رأی قاطع بر مسند قدرت بنشیند
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
    0 0
    🔰 تکرار تلخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس